Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Vet ikke hvor jeg skal begynne....vi har to barn sammen under skolealder. Fra eldste var 4 mnd har mannen forandret seg. Ofte og mye sur, tåler lite og gidder lite. Skippertak-menneske når det gjelder hus og hjem. Han tjener mest og sparer mest. Vi har på en måte felles økonomi og setter av på felles regningskonto etter hva vi tjener. Resten har vi hver for oss. Jeg handler stort sett all mat, og min konto er tom hver mnd. Mannen har alltid igjen mye. Vi har et hus under oppussing, og jeg føler jeg må mase om alt som skal gjøres. Hadde jeg hatt alle pengene hadde jeg handlet alt. Men mannen må tenke...og tenke....og vurdere.... og ikke minst ..gidde! Jeg vet ikke om jeg orker mer! Helgene er ofte bare drit, prøver å få sove lenge en dag men ender alltid med at mannen sover lenge begge dager , hvis ikke er han dritsur hele helgen, og mye sur på barna. Han er sur halve helgen uansett, og alt er travelt. Jeg vet ikke om det er verdt å kaste bort livet på en sur tilværelse hele tiden. Jeg har lyst å gjør så mye sammen med barna, mye blir aldri fordi han ikke gidder, og jeg ikke kan ta med begge alene alltid, da de enda er små. Han blir aldri med og bader, gidder aldri kino, ikke på fjellet, alt er et ork..... dagens utblåsning fra en sliten og lei småbarnsmor. (Han har sine gode sider, men de er sjeldne Anonymous poster hash: 1df82...486
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Dere har gått i småbarnsfella. Jeg har vært der selv. Vi klarte å komme ut av den. Dere må begynne med å innse at dere har et problem. Anonymous poster hash: 11e07...b01
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Det er ikke bare småbarnsfella tror jeg. Mannen min orket aldri noe heller. Skulle bare se fotball på tv i helgene. Jeg gikk fra han, og jeg har det fantastisk! Jeg gjør hva jeg vil når jeg vil, slipper å spørre noen, vente på noen, mase på noen. Jeg tar med ungene i skogen, vi er ute hele dagen og aker, griller pølser, leker med venner. Fantastisk! Hater meg selv for at jeg ikke gikk før. Anonymous poster hash: 8eb59...a7c
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Dere har store utgifter felles - men du betaler all mat av de pengene du har utenom og han ingenting? Da må dere få matutgifter inn på felleskonto også, for ellers utnytter han deg om han ikke bruker tilsvarende beløp hver måned på andre fellesting. Økonomisk rådgiver og parterapi. Eller gå... jeg tror jeg hadde gått, for han virker ikke interessert i familiefellesskapet. Snakk med ham, foreslå parterapi, vil han ikke så er han ikke særlig opptatt av å finne løsninger, og det er jo også et valg han tar. Anonymous poster hash: ae87a...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå