Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #26 Skrevet 12. mars 2017 Blir vel max 5-7000 som vanlig. Det er inkl mat. Samme som jeg har hver mnd ellers i året til mat, klær osv. Blir fottur i fjellet i år. En voksen, 4 barn Anonymous poster hash: 9d106...9f8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #27 Skrevet 12. mars 2017 Et par tusen, vel. Anonymous poster hash: 0bec0...f1b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #28 Skrevet 12. mars 2017 Har like mye penger å "sløse" som en hvilken som helst måned, ikke noe å reise for altså Skal en tur til legoland utenfor sesongen, det er såpass dyrt at jeg må kjøre strengt budsjett resten av sommeren for å ikke havne bakpå. Hvordan klarer dere å ha så mye penger tilovers som dere kan bruke på ferie? På min jobb får vi jo feriepenger i stedenfor lønn og da er det ikke mye mer penger enn en vanlig lønn.. Og boutgifter osv er jo det samme om det er ferie eller ikke! Anonymous poster hash: 9a9cd...5f2 Vi sparer 10/15 000,- i måneden vi. Alt brukes ikke på ferie men vi bruker endel på ferie. Resten spares til "dårlige tider". Anonymous poster hash: 256cb...831
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #29 Skrevet 12. mars 2017 Vi pleier å bruke ca 20 tusen. I fjord gikk det nok litt mer, kanskje 30-35 tusen da vi var i flere fornøyelsesparker, både i Danmark og Sverige. 3 uker pleier vi å være borte. Vi er 2 voksne og 2 barn. Vi pleier å bo på hytter, har både bestilt på forhånd, og tatt inn på ledige hytter. Anonymous poster hash: 8ffe1...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå