Gå til innhold

Hvilke utdanninger vil dere si er de gjeveste i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som dere kan bli imponert over?

Selv om alle studieretninger er relevante☺️

Anonymous poster hash: 3aad4...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musiker

Danser

Billedkunstner

er de eneste som "imponerer" meg. Har respekt for folk med f eks doktorgrad, men det er feil å si at de imponerer meg.

Anonymous poster hash: 773a0...58b

Skrevet

Kan ikke peke på spesifikke utdanninger, handler vel mer om de som ikke bare finner seg til rette med 8-16, men gjør noe ekstra ut av det.

Anonymous poster hash: eb4c3...ae4

Skrevet

Møbeltapetserer

Anonymous poster hash: db760...a00

Skrevet

Den som imponerer meg mest er den som er lidenskapelig er opptatt av det de driver med og viser oppriktig glede for jobben sin

Anonymous poster hash: 68fb4...105

Skrevet

Industridesigner

Anonymous poster hash: 3051c...fe4

Skrevet

Det som imponerer meg er de som er flinke i yrket sitt og brenner for det. Og på den måten gjør en forskjell.

Skrevet

Gjevt og gjevt.. Jeg er imponert over kiropraktoren min. De som jobber på operasjonsstua.

Det er vel gjevt å være lege og advokat feks.

Men møter sjelden alrighte folk i disse yrkene

Anonymous poster hash: ef234...0c4

Skrevet

Gjev er den kanskje ikke. Men jeg er mest imponert over de som velger å jobbe med en skokk med unger hver eneste dag, altså barnehagelærere

Anonymous poster hash: 244a4...9af
Skrevet

Pedagogisk utdannimg trengs overalt i dagens samfunn. Gjerne kombinert med markedsføring.

Anonymous poster hash: ef937...c82

Skrevet

Sykepleier.

Du kan få jobb nesten hvor som helst i landet og arbeidsoppgaver er varierte og spennende.

Anonymous poster hash: 17070...f52

Skrevet

Bioingeniør

Anonymous poster hash: a8d53...5ea

Skrevet

De som jobber med noe de virkelig vil og brenner for. De som er så dyktige at de kan leve av hobbyen sin f.eks.

Jeg for min del elsker jobben min, men det er ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker innerst inne å bli psykolog og hjelpe andre mennesker. Desverre har det toget gått så jeg tar til takke med den utdannelsen og jobben jeg har.

Kjenner endel leger, og fåtallet er leger fordi de har et brennende ønske om å hjelpe andre, og da blir jeg ikke blåst av banen altså

Anonymous poster hash: bf61f...56e

Skrevet

Er vel fremdeles jus, medisin og ingeniørutdanningen som har høyest status.

Selv synes jeg det er kult med folk som blir noe mer spesielt. Agronom, gartner osv.

Anonymous poster hash: ced16...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...