Gå til innhold

Jeg nyser ca. sammenhengende...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klør konstant i nesa, og jeg nyser og kjenner trang til å nyse så godt som hele tiden. Føler meg ikke forkjøla. Tar allergimedisin allerede. Hva i all verden kan dette være? Blir så innmari sliten.

 

*sutretråd*

 

Anonymous poster hash: 054e0...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klør konstant i nesa, og jeg nyser og kjenner trang til å nyse så godt som hele tiden. Føler meg ikke forkjøla. Tar allergimedisin allerede. Hva i all verden kan dette være? Blir så innmari sliten.

 

*sutretråd*

 

Anonymous poster hash: 054e0...9d4

Det er nok allergi. Jeg og nyser ofte, er litt tett og får infernalske kløanfall i nesa. Regner med at det er allergi, bruker og allergimedisin

 

Anonymous poster hash: 8baee...fd2

Skrevet

Jeg så de første ore-raklene i dag, så kan godt være allergi!

 

Jeg bor i Asker.



Anonymous poster hash: 49a98...c37
Skrevet

Det finnes sannsynligvis mer allergimedisin å få dersom du er så plaget på dem du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...