Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Det klør konstant i nesa, og jeg nyser og kjenner trang til å nyse så godt som hele tiden. Føler meg ikke forkjøla. Tar allergimedisin allerede. Hva i all verden kan dette være? Blir så innmari sliten. *sutretråd* Anonymous poster hash: 054e0...9d4
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Det klør konstant i nesa, og jeg nyser og kjenner trang til å nyse så godt som hele tiden. Føler meg ikke forkjøla. Tar allergimedisin allerede. Hva i all verden kan dette være? Blir så innmari sliten. *sutretråd* Anonymous poster hash: 054e0...9d4 Det er nok allergi. Jeg og nyser ofte, er litt tett og får infernalske kløanfall i nesa. Regner med at det er allergi, bruker og allergimedisin Anonymous poster hash: 8baee...fd2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Jeg så de første ore-raklene i dag, så kan godt være allergi! Jeg bor i Asker. Anonymous poster hash: 49a98...c37
Mostly Harmless Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Det finnes sannsynligvis mer allergimedisin å få dersom du er så plaget på dem du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå