Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Gikk litt fort.. Lurer på om skal jeg bare leve som normalt? jeg er i fin form. Men er jo redd fødselen skal starte når jeg er på senteret / kino/ besøk..osv.. Hva gjorde du? Anonymous poster hash: 9a354...dee
Nullstress;) Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Man lever normalt. Gå på kino, senteret, dra til venner osv. Mn kan ikke sitte hjemme fra to uker før termin 😉 Det skjer når det skjer. Ei venninne av meg sto i køen på MC Donalds, da vannet til damen foran henne gikk 🖒💪 Jeg gikk 13 dager over med førstemann. Hadde blitt gal av å bare vente hjemme 😉
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Man lever normalt. Gå på kino, senteret, dra til venner osv. Mn kan ikke sitte hjemme fra to uker før termin 😉 Det skjer når det skjer. Ei venninne av meg sto i køen på MC Donalds, da vannet til damen foran henne gikk 🖒💪 Jeg gikk 13 dager over med førstemann. Hadde blitt gal av å bare vente hjemme 😉 Hmm får bare gjøre det da 🙈🙈😩😩 Hi Anonymous poster hash: 9a354...dee
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Ofte starter en fødsel med rier. De første riene er gjerne ikke så vonde og man har relativt god tid på seg før man må tenke på å komme seg på sykehus. Jeg hadde ekstremt god tid... 2,5 døgn med nr 1, 1 døgn med nr 2 og 1,5 døgn med nr 3. Var rundt omkring de første timene, handlet, var innom jobb, på besøk, på foreldremøte. Gikk helt fint Anonymous poster hash: 5c802...220
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 Gikk litt fort.. Lurer på om skal jeg bare leve som normalt? jeg er i fin form. Men er jo redd fødselen skal starte når jeg er på senteret / kino/ besøk..osv.. Hva gjorde du? Anonymous poster hash: 9a354...dee Jeg skjønte så fort jeg nærmet meg termin at ingenting kom til å skje av seg selv. Hadde NULL tegn til fødsel, og var i kjempe fin form, irriterende fin form. Vi var på restaurant dagen jeg hadde termin. Jippi. Fikk sikkert mange flotte blikk på restauranten, slik som jeg labbet rundt med giga mage 😂. Ble satt igang på dag 11, ungen kom på dag 12 på overtid. Ha tålmodighet og lev normalt. Skulle jeg ha stengt meg inne fra permisjonen starta, da tror jeg at jeg hadde gått på veggen. Eneste dumme var at det var midt på sommeren og var relativt varmt. Så orket ikke å sitte ute i sola, men var veldig rastløs. Tror det aldri har vært så rent og ryddig her som ukene før termin, gikk jo å rydda og vaska hele tiden 😜 Anonymous poster hash: c3bc1...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå