Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Kjenner et par menn/kvinner som er utro så fort anledningen byr seg. Men disse lever i flotte forhold og ser ut til å forgude konene/mennene sine. Hvorfor gjør de det da ? Noen som har vært i flotte forhold men likevel vært utro ? Betyr det kanskje ikke så mye for alle ? De elsker jo tydeligvis partneren sin ... bare nysgjerrig Anonymous poster hash: be529...f68
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 ..men det er jo tydeligvis ikke «flotte» forhold når de er utro? Innlegget ditt er fult av motsigelser. Anonymous poster hash: 6c813...a95
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Fordi noen rett og slett ikke er skapt for monogame forhold. Fordi de prøver å passe inn i samfunnets krav, heller enn å være seg selv. Anonymous poster hash: e74de...a61
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Noen har bare lyst til å ha sex med andre enn den de er gift med. Intet annet.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Vet jo at disse oppriktig elsker partneren sin. De vil jo ikke gå fra dem for alt i verden ! Men sikkert sant at mange ikke er skapt for å ha kun en partner. Anonymous poster hash: be529...f68
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 (endret) Det er nok noe de mangler i forholdet sitt som du ikke kjenner til. Endret 11. mars 2017 av FSMEFF
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 Fordi noen rett og slett ikke er skapt for monogame forhold. Fordi de prøver å passe inn i samfunnets krav, heller enn å være seg selv. Anonymous poster hash: e74de...a61 Dette tror jeg. Anonymous poster hash: 11bc2...2ad
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #8 Skrevet 11. mars 2017 Jeg er sånn. Forguder mye ved samboeren min, og ville ikke delt livet mitt med noen andre. Han er smart, flink far, vi deler de samme mål og drømmer, har gode samtaler, backer hverandre opp. Men han er ikke god nok i senga for meg. Jeg er i en annen liga enn han, sånn rent seksuelt. Alt er prøvd, jeg har virkelig villet at han skulle bli den guddommelige elskeren jeg trenger, men han har det ikke i seg. Kall det en slags lærevanske, om du vil. Så da... må jeg faktisk ha noe annet en gang i blant. Synd at det skal være sånn, men alternativet er faktisk samlivsbrudd og tre små barn som får se foreldrene sine mindre. For hva? At mamma skulle realisere sine seksuelle fantasier? Nei, da er jeg heller diskret utro en gang i blant. Anonymous poster hash: 3de42...db2
Gjest FSMEFF Skrevet 11. mars 2017 #9 Skrevet 11. mars 2017 Jeg er sånn. Forguder mye ved samboeren min, og ville ikke delt livet mitt med noen andre. Han er smart, flink far, vi deler de samme mål og drømmer, har gode samtaler, backer hverandre opp. Men han er ikke god nok i senga for meg. Jeg er i en annen liga enn han, sånn rent seksuelt. Alt er prøvd, jeg har virkelig villet at han skulle bli den guddommelige elskeren jeg trenger, men han har det ikke i seg. Kall det en slags lærevanske, om du vil. Så da... må jeg faktisk ha noe annet en gang i blant. Synd at det skal være sånn, men alternativet er faktisk samlivsbrudd og tre små barn som får se foreldrene sine mindre. For hva? At mamma skulle realisere sine seksuelle fantasier? Nei, da er jeg heller diskret utro en gang i blant. Anonymous poster hash: 3de42...db2 Uff, ja, jeg er enig med deg. Stå på! Ikke såre på veien men dersom barna skal få vokse opp med to foreldre og dette er løsningen, jeg heier på deg! Vær diskret men go for it! (et annet spørmsål er hvorfor du valgte ham som far til dine barn dersom han aldri funket i senga)/
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Skrevet 11. mars 2017 Spenning! Anonymous poster hash: 5c0db...334
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #11 Skrevet 12. mars 2017 Uff, ja, jeg er enig med deg. Stå på! Ikke såre på veien men dersom barna skal få vokse opp med to foreldre og dette er løsningen, jeg heier på deg! Vær diskret men go for it! (et annet spørmsål er hvorfor du valgte ham som far til dine barn dersom han aldri funket i senga)/ Jeg ble følelsesmessig og seksuelt 'moden' langt uti tjue-årene (mye senere enn alle andre) og begynte da å oppdage at han ikke tilfredsstilte meg. Men da hadde vi allerede vært sammen lenge og fått barn. Forsøkte noen år å forbedre sexlivet, men har innsett at jeg forventer ting som han ikke er i nærheten av å kunne oppfylle. Det er en kombinasjon av at jeg er mye mer intens, utforskende og spenningssøkende enn han, og det at han er lite mottakelig for ny lærdom og kunnskap om sex. Han er rett og slett kjedelig på det området. Merkelig, egentlig, når han er så fantastisk med alt mulig annet. Han er tøff og har supre interesser (surfing, fjellklatring, all slags vintersport) og har stor suksess karrieremessig... men seksuelt er han håpløs, i mine øyne. Så jeg er ikke stolt av det, men jeg blir faktisk ekstremt mye lykkeligere og ei mye bedre kjæreste om jeg får seksuell tilfredsstillelse fra noen som 'kan det' en gang i blant. Folk kan si hva de vil om at han blir ført bak lyset, osv... men alternativet er faktisk samlivsbrudd, noe jeg vet han ikke ønsker. Anonymous poster hash: 3de42...db2
Gjest FSMEFF Skrevet 12. mars 2017 #12 Skrevet 12. mars 2017 Takk for oppklarende svar. Hva hvis han hadde gjort det samme?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 Takk for oppklarende svar. Hva hvis han hadde gjort det samme? Er han så klønete i bingen som hun antyder, så begrenser det vel seg selv. Ikke engang den utskjelte menneskerasen "elskerinner" gidder å ligge med en som ikke holder mål. Anonymous poster hash: 11bc2...2ad
Gjest FSMEFF Skrevet 12. mars 2017 #14 Skrevet 12. mars 2017 (endret) Jeg skjønner. Hadde en ekstrem opplevelse selv en gang og dermed skjønner jeg Endret 12. mars 2017 av FSMEFF
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #15 Skrevet 12. mars 2017 Takk for oppklarende svar. Hva hvis han hadde gjort det samme? Vanskelig å svare på. Sånn som følelsene mellom oss er, ville jeg ikke vært lei meg eller sjalu om han hadde sex med noen andre. Mistenker at han muligens gjør dette på forretningsreiser av og til. Men dersom jeg var sammen med en mann jeg forgudet også seksuelt, ville jeg at vi skulle hatt et åpnere forhold, dvs felles enighet om at uforpliktende sex med andre er greit så lenge vi vet om det. Utroskap i tradisjonell forstand er jo et svik i mine øyne også. Som sagt, jeg er over gjennomsnittet utforskende og åpensinnet når det gjelder sex. Men altså, dersom jeg hadde levd med en mann jeg klaffet med seksuelt, hadde vi nok hatt en helt annen åpenhet på hva vi ønsker og hva som er greit og ikke. Dessverre er ikke samboeren min nok interressert i sex til å forandre på noe. Anonymous poster hash: 3de42...db2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #16 Skrevet 12. mars 2017 Er han så klønete i bingen som hun antyder, så begrenser det vel seg selv. Ikke engang den utskjelte menneskerasen "elskerinner" gidder å ligge med en som ikke holder mål. Anonymous poster hash: 11bc2...2ad Han er veldig kjekk og maskulin, og har ingen problemer med å tiltrekke seg damer. Men regner med det blir med det ene ligget 😏 Anonymous poster hash: 3de42...db2
Gjest FSMEFF Skrevet 12. mars 2017 #17 Skrevet 12. mars 2017 Leit å høre. Kan dere ha kommet i "feil spor"? Kanskje du kan fortelle om din frustasjon og kanskje møtes= Han kanskje har en greie som du synes er helt teit eller han kanskje tror det?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #18 Skrevet 12. mars 2017 Leit å høre. Kan dere ha kommet i "feil spor"? Kanskje du kan fortelle om din frustasjon og kanskje møtes= Han kanskje har en greie som du synes er helt teit eller han kanskje tror det? Har prøvd det meste. Vi er bare helt forskjellige, og som sagt så vil han ikke lære mer. Han har faktisk sagt rett ut at jeg stiller for høye krav (et eksempel; det beste jeg vet er å bli fingret til sprutorgasme. Dette syns han er unødvendig og slitsomt og de få gangene vi har prøvd gjør han bare et halvhjertet forsøk før han han enten blir sliten i handa eller jeg får kjempevondt). Han klarer heller ikke å 'lese' meg for å finne ut hva jeg liker. Har derfor prøvd å si mer klart og tydelig ifra, men det blir klønete og rart uansett. Han har rett og slett seksuelle lærevansker (og lav motivasjon og muligens lav selvtillit). Det har kommet dithen at tenningen er og forblir borte (sexolog er utelukket, fordi han er ikke motivert og jeg har prøvd nok på dette her). Men når resten av livet er så godt, så velger jeg faktisk å leve sånn ei stund til. Anonymous poster hash: 3de42...db2
Gjest FSMEFF Skrevet 12. mars 2017 #19 Skrevet 12. mars 2017 Ja, ok, Høres jo ut som om du har noen spesielle preferanser? Tror jeg passer bedre til din mann enn det du gjør/
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #20 Skrevet 12. mars 2017 Ja, ok, Høres jo ut som om du har noen spesielle preferanser? Tror jeg passer bedre til din mann enn det du gjør/ Er det spesielt å ha lyst til å bli fingret til sprutorgasme?😂 Du asså😉 Anonymous poster hash: c7f05...56a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #21 Skrevet 12. mars 2017 Er det spesielt å ha lyst til å bli fingret til sprutorgasme? Du asså Anonymous poster hash: c7f05...56a Ikke ta henne så alvorlig, dette er jo dama som selv er elskerinne og hevder at gifte menn er de som er desidert best i senga... Anonymous poster hash: 0e822...1f8
Gjest FSMEFF Skrevet 12. mars 2017 #22 Skrevet 12. mars 2017 Er det spesielt å ha lyst til å bli fingret til sprutorgasme? Du asså Anonymous poster hash: c7f05...56a Ja, dette tiltaler uansett ikke meg.
Gjest FSMEFF Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 Ikke ta henne så alvorlig, dette er jo dama som selv er elskerinne og hevder at gifte menn er de som er desidert best i senga... Anonymous poster hash: 0e822...1f8 Men da skjønner jo også jeg hva som er årsaken til at mennene deres finner andre
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2017 #24 Skrevet 13. mars 2017 Men da skjønner jo også jeg hva som er årsaken til at mennene deres finner andre Tror ikke det siden din også, iflg. deg selv, også fant en annen. Anonymous poster hash: 0e822...1f8
Gjest FSMEFF Skrevet 13. mars 2017 #25 Skrevet 13. mars 2017 Tror ikke det siden din også, iflg. deg selv, også fant en annen. Anonymous poster hash: 0e822...1f8 Hva tenkte du på nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå