Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Trur vi ønsker å gå for gråtoner (eller lyse bruntoner), evt grå i kombinasjon med blått. Men bør vi velge lyst gulv og mørkere vegger eller mørkt gulv og lysere vegger. Og en eller to forskjellige farger på veggene? Sliter skikkelig og kjem Ikkje videre i arbeidet før vi har valgt og kjøpt. Eg ønsker helst slette vegger (baderomsplater), mens mannen har mest lyst på flise-utseende. Han er redd at skøytene mellom platene er skjemmende og at det derfor er finere med "fuger" som kamuflerer skøyten. Vær så snill og hjelp meg. Baderomsinnredningen er kvit og kvit vegghengt toalett. Anonymous poster hash: 63df0...431
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 På vårt gjestetoalett har vi parkett på gulvet og vaskbar tapet på veggene. Trenger ikke fliser og/eller baderomsplater på et toalett vel? Vi har da eik på gulvet og en lys gråblå tapet på veggen, hvitt toalett og hvit innredning. Anonymous poster hash: c7648...79b
Chupa chups Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Skal også pusse opp gjestetoalett. Det blir heltregulv (som resten av huset) og lysmalt panel. Vegghengt toalett og ei bittelita vask (som var mye dyrere enn en standardvask, pga uvanlige mål 🙄). Prøver å holde det lyst og trivelig der, og i samme stil som resten av huset.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Søk på Pinterest, det er virkelig genialt! Anonymous poster hash: 2b8ac...5ef
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Vi har baderomsplater på begge bad. Det ene har flusemønster, og skjøtene er fullstendig usynlige. På andre badet har vi "betong" og skjøtene er synlige. Det gjør ikke noe, siden ekte betong også har skjøter etter forskalingene. På vaskerommet har vi hvite plater, og der synes jeg skjøtene lyser mot meg. Anonymous poster hash: dfd68...bd6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 Hvorfor må dere ha baderomsplater? Hva med gips og (våtroms)maling? Blir ingen synlige skjøter da. Anonymous poster hash: 65fc1...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå