Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Og det frister ikke å ta den på igjen. I dag kalte mannen min meg noko ala drittkjerring (husker ikke helt kordet han brukte) bare fordi eg ba han legge fra seg telefonen og hjelpe meg (holdt på å rydde av bordet etter mat samtidig som 2 åringen klatra opp på benker og åpna alle skap. Mye krangling om at han sitter så mye på Facebook, lite bidrag i forhold til husarbeid osv. Samtidig som han ikke bidrar i aktiviteter til unger- mye pga av at han ikke kjører bil (har ikke sertifikat), og vi bor en plass uten kollektivtrafikk. Vi har tre barn på 7, 5 og 2. Lite eller ingenting sammerbeid, vil egentlig gå og flytte nærmere min familie som er to timer unna der vi bor. Og ta unger med meg. Men han sier at aldri om jeg får unger, de skal han ha. Hva er best- bo under samme tak for ungenes skyld eller gå? Anonymous poster hash: 29efe...8ab
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Hva med å reise på en ferietur 1uke bare du uten barn så han får kjenne på hvor mye jobb det egentlig er å ta seg av 3 barn alene? Så kan dere ta en prat når du kommer hjem igjen? Anonymous poster hash: 7131f...a8a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Og hvordan har han tenkt at han skal få 3 barn til barnehage/skole når han ikke har lappen?? Taxi 2 ganger om dagen? Det blir dyrt!! Jeg har også (heldigvis bare ett) barn med en som ikke har lappen, og det er naturlig at barnet bor hos meg så jeg får det på skolen. Ta med deg ungene og flytt!! Anonymous poster hash: fad36...127
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Hva med å reise på en ferietur 1uke bare du uten barn så han får kjenne på hvor mye jobb det egentlig er å ta seg av 3 barn alene? Så kan dere ta en prat når du kommer hjem igjen? Anonymous poster hash: 7131f...a8a Tenker det samme! En langhelg med stengt barnehage helst *knis* Anonymous poster hash: 5ea86...4aa
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 Det høres ut som daukjøtt. En mann uten sertifikat, også bor dere grisgrendt til!? Dere er jo ikke vel bevart, noen av dere. Flytt dit du vil, og fortell han at han kan følge etter om han skjerper seg (og kjører opp, om mulig!). Anonymous poster hash: 995c2...3d6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 Så lenge han har deg som tjener og altmuligperson gidder han altså ikke gjøre noe, bare klage og kjefte på deg. Men hvis du ikke lenger er villig til å være hans tjener, da skal han plutselig begynne å ta seg av hus og barn. Han er en patetisk unnskyldning for en mann, som prøver seg med å true deg om du går fra ham. Få ham med til familievernkontoret - gi ham et ultimatum. Og der konfronterer du ham med alt han ikke gjør i hjemmet, måten han snakker med deg, måten han driter i å ta seg av egne unger. Så tar du opp bekymringer rundt det at han faktisk ikke kjenner til ungenes vaner, og hvordan det skal gå ved samvær. Du har hatt hovedansvaret for barna - han har selv valgt barn og familie vekk. Pr. i dag er han ikke egnet til å ha særlig langt samvær, men om han vil kan han lære seg å bli en god far. Vil han? Tvilsomt. Anonymous poster hash: 252a3...48e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 Rauhål var det han kalte meg..han tjener best, jeg er helsefagarbeiderlærling. Ferdig i november. Han er daglig leder på eit rekneskapskontor. Han er odelsgutt og vi er naboer med hans foreldre så han sitter på med faren eller meg til jobb. HI Anonymous poster hash: 29efe...8ab
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #9 Skrevet 12. mars 2017 Vi bor 10 min i gange fra bhg og eldste har skolebuss til skolen. HI Anonymous poster hash: 29efe...8ab
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #10 Skrevet 12. mars 2017 Det høres ut som daukjøtt. En mann uten sertifikat, også bor dere grisgrendt til!? Dere er jo ikke vel bevart, noen av dere. Flytt dit du vil, og fortell han at han kan følge etter om han skjerper seg (og kjører opp, om mulig!). Anonymous poster hash: 995c2...3d6 Ikke vel bevart fordi man ikke har lappen? Hva er det for en idiotisk resonnering? Anonymous poster hash: 21a9b...b71
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #11 Skrevet 12. mars 2017 Jeg skjønner ikke sånne som ikke gidder å ta seg av ungene sine i hverdagen, men ved et brudd skal han plutselig bli superpappa og ta seg av de hele tiden? Tomme trusler og en metode for å holde på deg. Anonymous poster hash: 75a5d...e56
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #12 Skrevet 12. mars 2017 Reagerer på at man blir kalt udugelig uten førerkort. Altså .. det finnes grunner som gjør at man rett og slett ikke kan ta førerkort Anonymous poster hash: 1d72e...c6e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 Reagerer på at man blir kalt udugelig uten førerkort. Altså .. det finnes grunner som gjør at man rett og slett ikke kan ta førerkort Anonymous poster hash: 1d72e...c6e Psykisk sperre. Har prøvd, men strøket. HI Anonymous poster hash: 29efe...8ab
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #14 Skrevet 14. mars 2017 Reagerer på at man blir kalt udugelig uten førerkort. Altså .. det finnes grunner som gjør at man rett og slett ikke kan ta førerkort Anonymous poster hash: 1d72e...c6e Nå var det vel BITTELITT mer enn bare mangel på førerkort som gjorde at han ble kalt udugelig...? Anonymous poster hash: 5ea86...4aa
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 Reagerer på at man blir kalt udugelig uten førerkort. Altså .. det finnes grunner som gjør at man rett og slett ikke kan ta førerkort Anonymous poster hash: 1d72e...c6e Det et da helt klart udugelig å ikke ha lappen om man bor slik til at bil er en nødvendighet. Anonymous poster hash: 896b9...0b1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 Det et da helt klart udugelig å ikke ha lappen om man bor slik til at bil er en nødvendighet. Anonymous poster hash: 896b9...0b1 Ikke mer udugelig enn å mangle utdanning som kan gjøre at du kan forsørge ungene dine. Det skal det godt gjøres å klare med bare en helsefagutdannelse. Anonymous poster hash: 53644...37f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #17 Skrevet 14. mars 2017 Ikke mer udugelig enn å mangle utdanning som kan gjøre at du kan forsørge ungene dine. Det skal det godt gjøres å klare med bare en helsefagutdannelse. Anonymous poster hash: 53644...37f Ungene trenger også en del mer enn det mannen klarer å gi dem. Samme hva han har av penger. Så den udugelige her er ikje den som tjener lite. Anonymous poster hash: 5ea86...4aa
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 Hva med å reise på en ferietur 1uke bare du uten barn så han får kjenne på hvor mye jobb det egentlig er å ta seg av 3 barn alene? Så kan dere ta en prat når du kommer hjem igjen? Anonymous poster hash: 7131f...a8a Ja, gi han en uke på ferie alene, du tar deg tross alt av barna og så ta en uke uten barn selv. Anonymous poster hash: 33463...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå