Gå til innhold

Inspirert av tv2 nyhetene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine opplevelser av ambulansetjenesten?

Negative og positive opplevelser.

De reddet livet til mitt barn. Jeg kan ikke annet enn å skryte.

 

Anonymous poster hash: 2feab...034

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis ingen erfaring med dem.

 

Men jeg lurer litt på hva som skjer når det er ord mot ord sånn som i den saken på TV2. Pasienten, mammaen og stefaren har en historie, de to ambulansefolka sier de lyver. Hva skjer da liksom?



Anonymous poster hash: 946f9...916
Skrevet

De kom kjapt da det ble fødsel på badet. Det var jo ikke mye hjelp i det, så det var bra at ambulanse 2 var nesten like kjappe med jordmor ombord. Ambulansepersonellet 4 stk var veldig hyggelige og det ble god stemning i gangen da babyen min kom til verdenen :)

 

Anonymous poster hash: 93603...013

Skrevet

Har ingen negative opplevelser, men jeg kan vel ikke si at jeg har positive heller.

 

Har blitt kjørt 2 ganger til sykehus selv, første gang når jeg skulle føde nr 1 og andre gang når jeg hadde født nr 2(transport til sykehus, da babyen kom lokalt).

Har også ledsaget en bruker til sykehus. De i ambulansen gjorde vel det de skulle virket det som.



Anonymous poster hash: fea7f...2d7
Skrevet

Utelukkende positiv opplevelse den ene gangen vi har behov for den. Kom på under 5 min, selv om sønnen min mente at det tok 1 time ( grunnet smertene).

Skrevet

Kun positive. Har hatt bruk for dem en gang, jeg kjørte av veien.

Skrevet

Faren min hostet mye så han prøvde noen tabelletter eller noe sånt som skulle hjelpe.

Han fikk en allergisk reaksjon å fikk ikke puste så moren får ringte ambulansen som kom fort.

De gjorde en kjempe god jobb!

 

 

 

Anonymous poster hash: 92f95...f70

Skrevet

Bare gode erfaringer. Flinke kompetente folk og de kom fort. Gjorde jobben upåklagelig alle ganger, selv ved håndtering av en vanskelig pasient. Har selv kjørt ambulanse, vært vitne til en som ble hentet og blitt med en beboer fra jobb. Ingenting negativt å si om noen av gangene.

 

Anonymous poster hash: 931e6...0b1

Skrevet

Det er vel som med alle andre yrker.

De gjør en fantastisk jobb 99% av tiden. Så hender det er at går skeis en sjelden gang.

 

Det skal ikke skje, men vi er mennesker.

 

Jeg har bare positive opplevelser, selv om jeg kun hr vært i en ambulanse en gang.

 

De jeg kjenner som har blitt hentet,har også bare positive opplevelser. Tross alt.

 

Anonymous poster hash: 481a3...64d

Skrevet

Utelukkende positiv. Ingen kunne ha reddet min manns liv, men de var på pletten på 9 minutter og gjorde alt riktig for å holde ham i live til han var fremme på sykehus. 💚

 

Anonymous poster hash: 73638...312

Skrevet

Har bare positive opplevelser, selv om jeg har blitt hentet av ymse grunner. Forståelsesfulle og flinke folk som visste hva de skulle gjøre. 

Ambulanseklassen på vgs der jeg gikk derimot. De hadde et kjipt rykte på seg alle årene jeg gikk der, med god grunn. Selvhøytidelige viktigperer. 



Anonymous poster hash: 33583...09f
Skrevet

Bare gode opplevelser...men håper jeg slipper flere, aldri gøy å måtte tilkalle ambulanse i utgangspunktet.

 

Anonymous poster hash: c4fdc...9f7

Skrevet

Har blitt hentet av ambulanse akutt fire/fem ganger.

Har kjørt ambulanse transport til ambulansefly to ganger. Altså tur retur.

 

Har måttet tilkalle ambulanse til min mann tre ganger.

 

Har kun hatt gode opplevelser. Alle gangene.

 

Anonymous poster hash: 89203...c52

Skrevet

Gledelig å se så mange fine opplevelser.

Bra at hendelser som vist på TV 2 er en sjeldenhet.

 

Anonymous poster hash: 2feab...034

Skrevet

Bare positiv opplevelse . Sønnen vår måtte ha ambulanse etter ett fall i slalåm bakken . Hadde brukket beinet tvert av :/ fantastiske mennesker som tok vare på oss alle :) sønnen vår husker fortsatt den hyggelige mannen som fortalte alt han gjorde i bilen

 

Anonymous poster hash: 912e8...3ae

Skrevet

De reddet livet til min eldste sønn da han var 1,5 år og tok faktisk godt vare på meg som hadde panikk...

 

Jeg så ikke nyheter i går, hva var saken?

Skrevet

Kun positive erfaringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...