Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Bare for å ha sagt det. Å henge her inne tyder på noe annet. Og jeg tør innrømme at jeg ikke er så smart. Nivået på diskusjoner her inne er så langt unna intelligens som det kan komme. 😊 Anonymous poster hash: a64b1...194
the amazing spidermamma Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Men du har vel lest om hvordan mennene er, vel? De som omtales høres jo ikke ut som de skarpeste knivene i skuffen. Så kanskje dama er smartest likevel? Men - hvis hun var smartest - hvorfor er hun da sammen med en dust? Hmmm.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Med tanke på at menn har en større hjerne enn kvinner... hehe Anonymous poster hash: b536f...6a7
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Hvordan kan du bedømme nivået på andre her inne når du etter eget utsagn ikke er så smart? Anonymous poster hash: d0bb2...ff5
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har høyere iq enn de fleste, men mannen har høyere tror jeg. Sossialt derimot er ingen av oss spessielt sterke. Anonymous poster hash: 3479c...7bb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har høyere iq enn de fleste, men mannen har høyere tror jeg. Sossialt derimot er ingen av oss spessielt sterke. Anonymous poster hash: 3479c...7bb Strevar litt med doble konsonantar og ser eg. Anonymous poster hash: c677f...34d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 Strevar litt med doble konsonantar og ser eg. Anonymous poster hash: c677f...34d Det er korrekt. Til og med med stavekontrollen på blir det en del feil. Sån er det når man har dysleksi og ikke bryr seg så mye om det. Anonymous poster hash: 3479c...7bb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #8 Skrevet 11. mars 2017 Vel, jeg er IKKE smartere enn mannen 😂😂 Sosialt kanskje, men det er nok det eneste 😂 Anonymous poster hash: 728c6...8dc
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #9 Skrevet 11. mars 2017 Men altså, jeg ER smartere enn mannen. Anonymous poster hash: 3aa6a...b37
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Skrevet 11. mars 2017 Med tanke på at menn har en større hjerne enn kvinner... hehe Anonymous poster hash: b536f...6a7 Men nå er det heldigvis mangfoldige år siden frenologiteorien ble forkastet Anonymous poster hash: c1c45...9bd
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #11 Skrevet 11. mars 2017 Nå er jeg singel, men av de jeg har vært sammen med har jeg helt klart vært mest intelligent, om man tenker IQ. Mulig ett unntak, tror han også visste hva han skåret på IQ-tester, men vi snakket aldri om det, det er rimelig uinteressant. Grunnen til at jeg med stor sikkerhet kan si dette er fordi jeg vet hvor jeg ligger selv. Heldigvis er min sosiale intelligens like god Anonymous poster hash: c1c45...9bd
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #12 Skrevet 11. mars 2017 Men altså, jeg ER smartere enn mannen. Anonymous poster hash: 3aa6a...b37 Eg òg! Trur tilogmed med han er einig. Sånn eigentleg, når han får tenkt seg om. Men han vil nok ikkje innrømme det😉 Anonymous poster hash: c677f...34d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #13 Skrevet 11. mars 2017 Vel, det er et par-tre områder mannen slår meg på, men ikke totalt sett. Jeg har nok både høyere IQ og EQ enn han. Han er egentlig litt av en raritet, men det har også sin sjarm. Anonymous poster hash: c601e...9a0
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #14 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har høyere IQ og er mer sosialt intelligent enn mannen, og har fullført en lang utdanning på universitetet mens han slet med å fullføre videregående. Han har allikevel mange gode kvaliteter som gjør ham til en mer attraktiv arbeidstaker enn meg. Han er veldig selvdisiplinert, strukturert og løsningsorientert, samtidig som han har enormt høy arbeidsmoral. Det gjør at han i dag jobber som planlegger og gruppeleder med høy inntekt og er en verdsatt ansatt. Jeg er litt susete og ustrukturert og mister fort konsentrasjonen, og passer ikke inn i en kontorjobb eller noe som krever oversikt og planlegging. Dessuten går jeg fortere lei og kjeder meg lett. Sånn i møte med folk har jeg større interesse for mennesket, jeg leser situasjonen bedre og har mer empati. Han vinner på å ga en humor som virker mer avvæpnende. Mannen min er også pliktoppfyllende på hjemmebane, og får god kontakt med både egne og andres barn, som han bruker mye tid på å følge opp. Jeg er mer utålmodig og lettstresset rundt unger, men ser oftere hvilke behov de har i forhold til trøst, mat og søvn. Så selv om jeg er mer intelligent, er jeg absolutt ikke en bedre person, og jeg føler meg heller ikke overlegen overfor mannen min. Jeg har valgt en livspartner som jeg føler utfyller meg. Anonymous poster hash: df199...620
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #15 Skrevet 12. mars 2017 Det er korrekt. Til og med med stavekontrollen på blir det en del feil. Sån er det når man har dysleksi og ikke bryr seg så mye om det. Anonymous poster hash: 3479c...7bb Da bør du begynne å bry deg litt mer. Studier viser at man oppfattes som mindre intelligent enn man er hvis man sender fra seg slurvete skriftlig materiale. Anonymous poster hash: 3ba98...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå