Gå til innhold

Hvordan vet man at noen er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et langvarig forhold, og er helt ny i gamet igjen.

Hva er tegnene på at noen liker deg og ikke bare er hyggelig mot deg av andre/vanlige grunner?

Og, det vil jo være fryktelig enkelt å overtolke alt positivt om man selv liker personen?

Anonymous poster hash: 5dab3...821
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe helt spesielt med blikkene mellom to som er interessert i hverandre.

Skrevet

Vel, menn sier ting rett ut, de går ikke rundt grøten eller later som om de bare er hyggelige. De sier det rett ut, "du, jeg er glad i deg". Eller, hvis de ikke er så sjenerte, "du, jeg liker deg, kunne du tenke deg å bli med ut en kveld/på kafe/ta en matbit/...". Menn blir ikke såret på samme måte som vi kvinner, så de er ikke redde eller feige for å si rett ut hva de føler. Sier han ikke noe så er han bare hyggelig fordi han liker deg som en venn.

Anonymous poster hash: c31a7...70a
Skrevet

Noen ganger vet man. Gjerne når den som liker deg er litt selvsikker og har tydelig kroppsspråk og "tegn".

Om en noe mer tilbaketrukket, introvert eller sjenert person liker deg, kan det være svært få eller svake signaler...

Uansett er det deilig å være voksen og forholdsvis trygg på seg selv. Etter en flørteperiode er det egentlig bare å snakke om det😉👍🏻

Anonymous poster hash: 86092...946

Skrevet

Hvordan flørter kvinner med andre kvinner?

HI

Skrevet

Vel, menn sier ting rett ut, de går ikke rundt grøten eller later som om de bare er hyggelige. De sier det rett ut, "du, jeg er glad i deg". Eller, hvis de ikke er så sjenerte, "du, jeg liker deg, kunne du tenke deg å bli med ut en kveld/på kafe/ta en matbit/...". Menn blir ikke såret på samme måte som vi kvinner, så de er ikke redde eller feige for å si rett ut hva de føler. Sier han ikke noe så er han bare hyggelig fordi han liker deg som en venn.

For noe visvas. 9/10 av menn ville heller kappe av seg høyrearmen enn å si sånt høyt.

Anonymous poster hash: baa10...6bf

Skrevet

Noen flere?

HI

Skrevet

For noe visvas. 9/10 av menn ville heller kappe av seg høyrearmen enn å si sånt høyt.

enig i det :-)

Skrevet

Du kjenner tydeligvis ikke mange menn. Tvert i mot så føler menn ikke noen angst for å si slikt rett ut. De blir ikke såret på samme måte som vi kvinner blir når de blir avvist. De tar seg ikke nær av det. Derfor føler de heller ikke angst for å si slikt rett ut, for de er ikke redde for å bli avvist.

Skrevet

Du kjenner tydeligvis ikke mange menn. Tvert i mot så føler menn ikke noen angst for å si slikt rett ut. De blir ikke såret på samme måte som vi kvinner blir når de blir avvist. De tar seg ikke nær av det. Derfor føler de heller ikke angst for å si slikt rett ut, for de er ikke redde for å bli avvist.

"De blir ikke såret på samme måte som vi kvinner blir når de blir avvist. De tar seg ikke nær av det."

Ehhhh.... Er du litt kort, eller?

For å begynne med det første først; at jeg ikke kjenner mange menn: jo. Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 13, er nå 46, har vært singel i til sammen ca 3 av de 33 årene. Har hatt masse kortere forhold og fire lengre forhold.

Jeg er i tillegg god venn med 90% av eksene mine og snakker åpent med dem om mange ting. Så jeg vet meget godt hva de såres av og hva de tar seg nær av.

Er dessuten mor til to gutter, den eldste 19 år. At det liksom skal være noen forskjell på hans tilbøyelighet til å bli såret enn en jentes, er for meg en absurd påstand. Har du sett en ung gutt med kjærlighetssorg så forstår du hvorfor unge menn er overrepresentert i selvmordstallene...

Skrevet

Vissvass! Det er like stor forskjell på menn som det er på kvinner. Noen er mer frempå, andre er sjenerte. Noen blir lettere såret enn andre.

Anonymous poster hash: ed18c...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...