Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Mannen min sin telefon har blitt synkronisert med min via iCloud. Vi har samme mailadr pa telefonene og da vi skulle koble til iCloud ble de synkroniserte og han kan ikke ringe meg, bare jeg til ham. Er fortvilet og haper noen kan hjelpe😥  Anonymous poster hash: 49b3c...f13
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Ikke bruk icloud😊 Har den ene blokka den andre ved et uhell? Det hadde mamma gjort. Hun kunne ringe ei, men hun kunne ikke ringe mamma🙈  Anonymous poster hash: 1ce9d...2e3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Takk for svar. Kjedelige greier! Håper inderlig noen vet hva vi må gjøre for å tilbakestille iCloud. Hi  Anonymous poster hash: 49b3c...f13
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Takk for svar. Kjedelige greier! Håper inderlig noen vet hva vi må gjøre for å tilbakestille iCloud. Hi  Anonymous poster hash: 49b3c...f13 Innstillinger- iCloud- logg av (helt nede på siden) også bare logger han på med en annen mailadresse  Anonymous poster hash: 601d5...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå