Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 har noen vært der? er det et must, eller er det andre parker som er minst like bra?? Anonymous poster hash: dcefa...daf
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Veldig bra! Det er egentlig to parker; Disneyland og Disney California adventure. I tillegg har du Downtown som ligger utenfor selve parken med restauranter, underholdning osv.. Vi har også vært i Knotts Berry Farm. Den er også veldig fin og har større karuseller for den som liker det. Ellers har du selvfølgelig Universal Hollywood. Anonymous poster hash: 62a38...74d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Veldig bra! Det er egentlig to parker; Disneyland og Disney California adventure. I tillegg har du Downtown som ligger utenfor selve parken med restauranter, underholdning osv.. Vi har også vært i Knotts Berry Farm. Den er også veldig fin og har større karuseller for den som liker det. Ellers har du selvfølgelig Universal Hollywood. Anonymous poster hash: 62a38...74d så med en på 4 og ei på 6 så bør vi prioritere et besøk her skjønner jeg. Bør vi ha to dager, og se begge parkene? jeg bare synes det koster noe sinnsykt mye! :/ Anonymous poster hash: dcefa...daf
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 så med en på 4 og ei på 6 så bør vi prioritere et besøk her skjønner jeg. Bør vi ha to dager, og se begge parkene? jeg bare synes det koster noe sinnsykt mye! :/ Anonymous poster hash: dcefa...daf Jeg har bare vært der borte en gang da jeg selv var utvekslingsstudent for hundreogørti år siden. Så lenge barna dine er så små så tror jeg at det er nok med en dag. Det er så enormt med inntrykk, det blir egentlig en form for overstimulering. Jeg tror to dager kan bli for mye for så små barn, så jeg ville tatt en dag og heller funnet noe annet koselig å gjøre en annen dag. Anonymous poster hash: c23b0...d13
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 så med en på 4 og ei på 6 så bør vi prioritere et besøk her skjønner jeg. Bør vi ha to dager, og se begge parkene? jeg bare synes det koster noe sinnsykt mye! :/ Anonymous poster hash: dcefa...daf Jeg ville absolutt hatt to dager. Reis i lavsesong hvis dere har mulighet til det. Da er det mindre folk og mer avslappende. Disney er DYRT! Men jeg synes du får mye for pengene jeg da. Disney-parkene er fantastisk anlagt. En drøm for barn på 4 og 6; cars-land, toystory, prinsesser, toontown osv. Følelsen av å gå inn porten og opp Main Street er fantastisk også for voksne som har vokst opp med og som liker Disney Man kan spare penger ved å bo på motell istedenfor hotell. Spesielt Disney-hotellene er dyyyyyyre og etter min mening helt unødvendig når du allikevel er i parken hele dagen. Det finnes mange billige motell som ligger i gangavstand til parkene Man kan også spare penger ved å ta med seg mat, drikke og snacks isteden for å kjøpe i parken. Anonymous poster hash: 62a38...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå