Gå til innhold

Hvor kaster jeg dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr1 plast

Nr2 metall

Skrevet

Nr 1 får du ikke gjort rent skikkelig, derfor restavfall, ikke plast som hun over sier.

Nr er metall hvis du river av plasten. Er det tilgriset så går alt i restavfall uansett.

Skrevet

Nr 1 får du ikke gjort rent skikkelig, derfor restavfall, ikke plast som hun over sier.

Nr er metall hvis du river av plasten. Er det tilgriset så går alt i restavfall uansett.

Det er da fullt mulig og skylle nr 1, og de forventer ikke at søppelet er renvasket men lett skyllet og fritt for matrester.

Skrevet

Nr 1 skylles og legges i plast.

Nr. 2 deles metallet i metall, plasten i plast, papiret i papir, ben lille puten under fisken i rest og fisken i matavfall om du ikke skal spise den.

Skrevet

Metallbakkene kan også ta en runde i oppvaskmaskinen. Det gjør jeg med syltetøysglass også, selv om de skal i glassiglooen.

Anonymous poster hash: 71b18...998

Skrevet

Takk for svar, da ble det litt klarere for meg :)

Anonymous poster hash: 6a8e5...abd
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe problem å få skylt den ren

Skrevet

Nr 1 skylles og legges i plast.

Nr. 2 deles metallet i metall, plasten i plast, papiret i papir, ben lille puten under fisken i rest og fisken i matavfall om du ikke skal spise den.

Takk :) Har alltid lurt litt på hvor de små putene som ligger under kjøtt og fisk skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...