Gå til innhold

En kollektiv SHOUTOUT til alle dere som bruker Restylane!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEI!

NEI!

NEI!

Du ser ut som en rumpe i fjeset ditt!

Jeg får lyst til å stikke epi-pennen min i deg, for jeg tror du har fått en helvetes allergisk reaksjon.

HERREGUD så stygt det er!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 158d9...21a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Jeg klarer bare ikke å fatte at det finnes noen som synes det der er pent..!🙈🙈

Anonymous poster hash: 73405...6c4

Skrevet

Helt jævli 😂😂😂 alle ler og ler

Anonymous poster hash: 2d9e9...b04

Skrevet

Hva er det?

Anonymous poster hash: e3059...723

Skrevet

Har aldri hørt om det.. kan noen forklare/bilder?

Anonymous poster hash: 7dd7d...460

Skrevet

FYI: shoutout betyr at du uttrykker takknemlighet eller anerkjennelse.

Utenom det er jeg enig med deg.

Anonymous poster hash: 9f991...4ea

Skrevet

Folk må da få velge selv

Skrevet

Jeg er en av de du refererer til. Tipper folk ler av meg bak min rygg. Kollegaer og venner snakker seg imellom om hvor stygg jeg er og at jeg ser ut som en rumpe i trynet. "Hvem tror hun at hun er?"

Helt seriøst; det er IKKE rart å se hvordan barn blir mobbere! Det er bare å titte her inne. De lærer selvfølgelig fra foreldrene sine.

En liten "shoutout" til dere som dømmer og mobber: I stedet for å strø om dere med eder og galle; Oppfør dere og vær gode rollemodeller for barna deres!

Anonymous poster hash: 195cd...082

post-42-1955_thumb.jpg

Skrevet

Og dette er lepper uten fyll..

Det er ikke alltid lett å vite når noen har fikset på noe.

Anonymous poster hash: 8caa3...3c0

post-42-63065_thumb.jpeg

Skrevet

Fiiine! 😍

Skrevet

Jeg er en av de du refererer til. Tipper folk ler av meg bak min rygg. Kollegaer og venner snakker seg imellom om hvor stygg jeg er og at jeg ser ut som en rumpe i trynet. "Hvem tror hun at hun er?"

Helt seriøst; det er IKKE rart å se hvordan barn blir mobbere! Det er bare å titte her inne. De lærer selvfølgelig fra foreldrene sine.

En liten "shoutout" til dere som dømmer og mobber: I stedet for å strø om dere med eder og galle; Oppfør dere og vær gode rollemodeller for barna deres!

Jepp. Sånn ser det ut. Ikke stygt, men ser ikke naturlig ut. Man ser liksom kantene rundt munnen, i profil ser man det sikkert bedre

Hver sin lyst, men ikke innbill dere at det bare hos alle andre det ser litt rart ut.

Anonymous poster hash: b643c...fee

Skrevet

Jeg håper du bare har vært litt uheldig med bildet og at ikke kjæresten har banket deg opp.

Anonymous poster hash: 48414...118

Skrevet

NEI!

NEI!

NEI!

Du ser ut som en rumpe i fjeset ditt!

Jeg får lyst til å stikke epi-pennen min i deg, for jeg tror du har fått en helvetes allergisk reaksjon.

HERREGUD så stygt det er!!!!!!!!!!!!!

Og ellers da, har du det helt greit med deg selv?

Anonymous poster hash: 445d1...6be

Skrevet

Oj.

Å være en god rollemodell er å vise dine døtre at et vanlig menneskelig utseende er så "feil" at det må rettes på via kjemikalier og leger??!

Dårlige holdninger å vise til barn?

Anonymous poster hash: 9fa31...9de

Skrevet

En liten "shoutout" til dere som dømmer og mobber: I stedet for å strø om dere med eder og galle; Oppfør dere og vær gode rollemodeller for barna deres! Anonymous poster hash: 195cd...082

Kvakk kvakk.

Anonymous poster hash: 1b19c...527

Skrevet

Oj.

Å være en god rollemodell er å vise dine døtre at et vanlig menneskelig utseende er så "feil" at det må rettes på via kjemikalier og leger??!

Dårlige holdninger å vise til barn? Anonymous poster hash: 9fa31...9de

Så enig!

Skrevet

Oj.

Dårlige holdninger å vise til barn?

En kan si akkurat det samme om sminke. Regner med ar du ikke sminker deg eller farger håret :)

Anonymous poster hash: ac545...c74

Skrevet

En kan si akkurat det samme om sminke. Regner med ar du ikke sminker deg eller farger håret :)

Anonymous poster hash: ac545...c74

Jeg sminker meg til fest. Det ene barnet mitt liker det ikke, nei. H*n syns jeg blir så annerledes og fremmed.

Utover det så bruker jeg concealer fordi jeg har en hudsykdom som gir utbrudd i ansiktet et par ganger i året, og jeg farger håret til "min egen" farge - dvs holder den vedlike nå som det har begynt å bli innslag av grått i det. Barna mine vet ikke engang om det, de vet at jeg er mellomblond - noe jeg også er.

Det er ellers en stor og prinsipiell forskjell i å bruke sminke og å bruke injeksjoner! For meg er det som forskjellen på å ta en dram og å sette et skudd med heroin! Man har definitivt krysset en grense når man setter sprøyter i en kropp uten at der foreligger et medisinsk behov!

Skrevet

Jeg sminker meg til fest. Det ene barnet mitt liker det ikke, nei. H*n syns jeg blir så annerledes og fremmed.

Utover det så bruker jeg concealer fordi jeg har en hudsykdom som gir utbrudd i ansiktet et par ganger i året, og jeg farger håret til "min egen" farge - dvs holder den vedlike nå som det har begynt å bli innslag av grått i det. Barna mine vet ikke engang om det, de vet at jeg er mellomblond - noe jeg også er.

Det er ellers en stor og prinsipiell forskjell i å bruke sminke og å bruke injeksjoner! For meg er det som forskjellen på å ta en dram og å sette et skudd med heroin! Man har definitivt krysset en grense når man setter sprøyter i en kropp uten at der foreligger et medisinsk behov!

Men det å opprettholde leppene sine er ikke greit? Jeg bruker ikke slikt selv, men jeg har allikevel en markert "ræv" i trynet som sikkert mange tror kan komme av injeksjoner.

Anonymous poster hash: eb30a...9b1

Skrevet

Det er den smaleste sak i verden å se forskjell på lepper med Restylane og naturlig fyldige lepper.

Er det virkelig noen som synes dette er fint???????

Skrevet

Jeg håper du bare har vært litt uheldig med bildet og at ikke kjæresten har banket deg opp.

Anonymous poster hash: 48414...118

Den dagen mannen min legger hånd på meg tror jeg at jeg dør av sjokket 😊

Bildet er virkeligheten.

Skrevet

Men det å opprettholde leppene sine er ikke greit? Jeg bruker ikke slikt selv, men jeg har allikevel en markert "ræv" i trynet som sikkert mange tror kan komme av injeksjoner.

Anonymous poster hash: eb30a...9b1

Det tviler jeg på. Restylane gjør at buen på leppene blir for lang. Synes veldig enkelt. Også på bildet er det synlig.

Det andre avslørende trekket er jo at en person plutselig har større lepper..

Anonymous poster hash: e9334...da6

Skrevet

Det er ikke alltid lett å vite når noen har fikset på noe.Anonymous poster hash: 8caa3...3c0

Ja, uff, trenger jo ikke se bra ut for om de er naturlige heller såklart. Men Restylane ser jo alltid fælt ut.

Skrevet

En kan si akkurat det samme om sminke. Regner med ar du ikke sminker deg eller farger håret :)Anonymous poster hash: ac545...c74

Du sammenlikner sminke med kosmetiske inngrep? Ja, det sier jo sitt...

Skrevet

Jeg syns ikke leppene mine ser ut "som en rompe". Men kanskje jeg ikke ser meg selv godt nok🤔?

Har brukt Restylane i 3 år.

Anonymous poster hash: ec908...f0b

post-42-12473_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...