Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Jeg er 23 år og barnløs. Jeg flyttet til oslo for snart 2 år siden grunnet jobb. Har funnet noen venner via jobben, men jeg lengter på en måte etter mer. Føler oftere og oftere at jeg blir sittende mer og mer alene da jeg ikke har noe mann. Noen som har forslag til hva jeg kan finne på/gjøre for å komme i kontakt med andre? Jeg er ikke kresen på hverken alder eller kjønn! Anonymous poster hash: 7114e...485
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Still opp som leksehjelper eller besøksvenn. Det er en fin måte å bli kjent med nye mennesker. Meld deg inn i et idrettslag, sangkor, orkester eller noe annet du liker å holde på med. Da kan du bli kjent med folk du har noe felles med. Husk også at det ofte tar lang tid å få nære vennskap. Anonymous poster hash: b9946...fbf
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Meld deg inn i turistforeningen!! Anonymous poster hash: b4e4a...6c7
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Jeg er 23 år og barnløs. Jeg flyttet til oslo for snart 2 år siden grunnet jobb. Har funnet noen venner via jobben, men jeg lengter på en måte etter mer. Føler oftere og oftere at jeg blir sittende mer og mer alene da jeg ikke har noe mann. Noen som har forslag til hva jeg kan finne på/gjøre for å komme i kontakt med andre? Jeg er ikke kresen på hverken alder eller kjønn! Anonymous poster hash: 7114e...485 Begynne å synge i et kor. Du trenger ikke være spesielt "flink", alle amatørkor er kjempeglade for unge mennesker. Anonymous poster hash: aab96...c1d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Røde kors hjelpekorps er veldig sosialt. Meld deg på førstehjelpskurs hos dem og når det er ferdig, kan du bli med. Veldig inkluderende og alle typer mennesker. Anonymous poster hash: 999e4...35a
sug lut Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 Frivilligsentral, hjelpekorps, leksehjelp via Røde Kors, turlag, åpen barnehage, natteravn, kor, idrettslag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå