Gå til innhold

Akne arr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt mye med akne de to-tre siste årene og har startet på p-pillen diane det siste året. Huden min er helt fin nå, men sitter fortsatt igjen med mye arr og prikker i ansiktet. Er veldig nære å ty til laser for å fjerne disse arrene. Noen som har tatt laser eller andre tips for å fjerne arr i ansiktet?

Anonymous poster hash: e386a...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen tips da jeg sliter med det samme, men følger tråden!

Anonymous poster hash: 6e4f1...2d5

Skrevet

Ja, jeg har hatt akne arr :( Det er så kjipt når huden endeling har blitt bra så har du alikevel merkene som bevis på at du har hatt akne. Mange tar laser men personlig synes jeg det er alt for vondt. Det jeg gjorde var dermaroller behandling hjemme, det er ikke så mange som selger dermaroller med lange nok nåler i norge så vær veldig ops på dette. Du trenger en 1 mm dermaroller eller 1 mm dermastempel, jeg liker best stempel men har også rullen. Du behandler arrene kun med 1 mm, om du skal behandle hele ansiktet så kan man skaffe seg en 0.5 mm rulle i tillegg. 

Jeg ser at man også kan bruke 0.75 mm for svake akne arr, men for full effekt så vil jeg anbefale 1mm. 

Her er om behandlingen og her kan du se forskjellige dermaroller produkter til akne arr. Det er flere produkter å velge i, det jeg har er en 0.5 mm rulle som jeg bruker på hele ansiktet, en 1 mm rulle jeg bruker på arr men så gikk jeg over til 1 mm stempel, scar serum fra white lotus som jeg bruker når jeg behandler men også om natten imellom behandlingene. 

Har fått veldig fin effekt så jeg har ikke behandlet på en stund fordi jeg er fornøyd med resultatet, men lurer på å kjøpe en 0.75 mm for å friske opp ansiktet nå etter vinteren :) Mulig jeg bare bruker den på 0.5 mm som jeg allerede har. Men uansett jeg kan anbefale denne behandlingen og har faktisk sett bedre resultater med den enn med alle krystall/diamant slipinger og syrebehandlinger jeg har gjort på hudsalong. Man trenger litt tid før man begynner å se skikkelige resultater men det er virkelig verdt det. 

Anonymous poster hash: 7e354...f3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...