Gå til innhold

Mann viser forakt for sine barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt komisk faktisk, men samtidig, det faktum at han ikke tar opp eller anerkjenner barna viser at han er en kald far. :(  Til slutt gråter minste barnet.  :grine:

 



Anonymous poster hash: 29475...ca3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du roe deg ned her, du ser jo at han ler. Han holde på med ett intervju for en nyhetskanal. Han kan ikke drive med anerkjennelse av barna da. Dette var helt innafor av far

 

Anonymous poster hash: 53f86...606

Skrevet

Å herregud, dere damer her inne.

Dere ser spøkelser overalt.

Du er dagens idiot HI. Gratulerer.

 

Anonymous poster hash: 31bbf...a4e

Skrevet

Herregud ,for noe tull!

Han prøver å holde seg alvorlig , hele familien raser jo inn og lager et helsikkes spetakkel , mens han intervjues direkte!

Skrevet

Slapp av du'a 😂😂 dette er en mann i jobbmodus med en barnevakt/mamma som et øyeblikk mistet kontrollen over barna. Kontrollen ble gjenopprettet, mannen gjorde ferdig reportasjen om et ganske alvorlig tema, og gikk helt sikkert tilbake til barna og var en god og kjærlig far. Det vi ser på klippet er et øyeblikk av denne farens dag, hvor det ikke passet at barna skulle være i fokus. Slik er det, verden dreier seg ikke om barna 24/7.

 

Anonymous poster hash: 250aa...569

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Herregud, skjerp deg! Han skal gjøre et intervju på tv og så kommer hele familien inn og holder baluba. Han forsøker og holde maska og du tolker det som forakt?

Skrevet

Er du riktig velbevart? Han sitter på riksdekkende tv og er på jobb.

Mitt barn gråt i går fordi han ikke fikk potetgull til middag. Nå i sted gråt han fordi han ikke fikk hoppe i stolen. Han er 4år og trasser. Da er det ikke alltid mor setter seg ned å koser og forklarer (det tenderer til å gjøre det verre). Det beste er å overse, så jeg er kald og jævlig.

Skrevet

Ler så eg nesten tissar på meg av dette klippet.  Tenkte litt det same som deg første gang eg såg han planta neven i fjeset på jenta, men tenkjer at eg hadde vore rimeleg stressa om eg skulle direkteintervjuast på BBC news, og kunne fint gjort det same. 

Og når ein ser på ansiktsuttrykka hans, så slit han mellom å halde på å le, og å vere fortvila over at alt går skeis.  Hilarious! :legrine: :legrine: 

 

Dersom han var ein kald far hadde vel ikkje problemet med barn som oppsøkjer han og omringar han oppstått i utgangspunktet.

Skrevet

Du er jo helt blåst HI. Sliter du alltid med å lese folk? Forakt du liksom..

 

Anonymous poster hash: a4ba3...770

Skrevet

Det morsomste er jo når mora bokstaveligtalt kommer fykende inn så hun skliiiir bortover gulvet😂

Skrevet (endret)

Du overreagerer. Men hadde det vært en kvinne som ble intervjuet, så hadde det dessverre garantert vært mange som var enig med deg...

Endret av Winterlady.
Skrevet

Huff stakkars. Jeg synes han håndterte det bedre enn hun som kom og hentet barna. Men jeg hadde helt sikkert panikket litt jeg også i samme situasjon. :P



Anonymous poster hash: 74f6e...34d
Skrevet

Haha! Han håndterte det som enhver ville gjort i samme situasjon. 



Anonymous poster hash: 85d47...8ac
Skrevet

Hva i alle dager skulle han gjort? Løftet opp barna og invitert til samtale rundt grusomhetene i nord-Korea?

 

 

 

Anonymous poster hash: 435db...119

Skrevet

 

Litt komisk faktisk, men samtidig, det faktum at han ikke tar opp eller anerkjenner barna viser at han er en kald far. :(  Til slutt gråter minste barnet.  :grine:

 

 

Anonymous poster hash: 29475...ca3

 

Herregud, snakk om å spinne opp en historie i sitt eget skrudde hode

 

Anonymous poster hash: d84a9...e13

Skrevet

Du overreagerer. Men hadde det vært en kvinne som ble intervjuet, så hadde det dessverre garantert vært mange som var enig med deg...

Hvorfor liker du ditt eget innlegg? Kleint

 

Anonymous poster hash: d84a9...e13

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

 

Hvorfor liker du ditt eget innlegg? Kleint

 

Anonymous poster hash: d84a9...e13

Altså, noen ganger kommer man bort i likerknappen uten å vite om det. Enda kleinere å påpeke det 🙂

Skrevet

Haha, det var jo hysterisk morsomt😂 kona som kom skliende toppet hele greia.

 

Skulle han stoppet intervjuet for å anerkjenne ungene, hi?

Skrevet

HA HA HA, jeg lo😂 STAKKARS mann (og au pairen som dreit seg skikkelig ut)😂

 

Anonymous poster hash: 65396...dbf

Skrevet

Haha, det var jo hysterisk morsomt😂 kona som kom skliende toppet hele greia.

 

Skulle han stoppet intervjuet for å anerkjenne ungene, hi?

Haha. Den farta hun har er fantastisk.

Hun kommer skliende inn i rommet sånn som Kramer i Seinfeld. 😂😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 31bbf...a4e

Skrevet

HA HA HA, jeg lo😂 STAKKARS mann (og au pairen som dreit seg skikkelig ut)😂

 

Anonymous poster hash: 65396...dbf

Litt fordomsfullt, kanskje? Det er kona!

 

Anonymous poster hash: 3fc70...b03

Skrevet

Hysterisk morsomt hele greia! 😂

 

Skjønner ikke hvordan du konkluderer at han viser forakt for sine barn, hi...

 

Anonymous poster hash: 84f99...a64

Skrevet

Litt fordomsfullt, kanskje? Det er kona!

 

Anonymous poster hash: 3fc70...b03

FORDOMSFULLT??? Hvorfor tolka du det negativt? Det var overhodet ikke intensjonen!

 

Anonymous poster hash: 65396...dbf

Skrevet

Hahahahha!!! Jeg elsker at kona kommer flyvende som en missil, inn i rommet 😂😂😂

Jeg dør av latter!

 

Anonymous poster hash: 127db...16c

Skrevet

FORDOMSFULLT??? Hvorfor tolka du det negativt? Det var overhodet ikke intensjonen!

 

Anonymous poster hash: 65396...dbf

At du antar at dama er au-pairen fordi hun ikke er hvit er fordomsfullt, jo😁

 

Anonymous poster hash: 3fc70...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...