Gå til innhold

Sukk i natten..sex etter fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet før om at det er 6 mnd siden fødsel og jeg ikke har vært klar til sex av forskjellige årsaker. Fikk svar fra flere at jeg burde prøve å hoppe i det og jeg tenkte hvorfor ikke. Jeg har blitt avvist to ganger :( jeg har sykt dårlig selvtillit om dagen, trener og spiser sunt men får ikke av meg kiloene jeg gikk opp (har 15 kg for mye). Jeg spør han pm han er glad i meg og han svarer ikke, kaster heller ut ett; "hadde vi bodd sammen viss ikke??". Nå ligger jeg her sammen med baby og han snorker i rommet ved siden av. Jeg føler at han ikke ser meg lengre. Han er veldig flink med babyen og er superflink å ta i ett tak hjemme, men akkurat som at han glemmer meg. Han er vanskelig å snakke med for da kommer slike svar som jeg nevnte over ..er det normalt at mannen er sånn etter de får barn eller hva?

Anonymous poster hash: e8558...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvert fall ganske vanlig at par har problemer det første året etter de har fått barn.

Han har avvist deg to ganger, og da tolket du det som om han ikke er glad i deg.

Men spurte du ham hvorfor han ikke vil ha sex med deg?

Det trenger ikke være at han ikke er glad i deg, eller at du har noen kilo for mye. Det kan være årsaker som du ikke vet noe om, men som ikke trenger å ha med deg å gjøre (depresjon, bekymringer han ikke har fortalt deg om, veldig sliten, ikke hatt sexlyst siden barnet kom og er bekymret for sin potens m.m.).

Du sier det er vanskelig å snakke med ham. Da foreslår jeg at dere går i parterapi - om ikke annet så for å forebygge større problemer enn det dere har i dag. Lær dere å kommunisere bedre enn dere gjør i dag. Det vil gjøre det lettere for deg også, slik at du ikke drar konklusjoner som det kanskje ikke er hold i.

Anonymous poster hash: 4e835...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...