Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Hvordan får dere til å kose og leke med de små uten å kline de til med sminke? Har prøvd meg flere ganger med foundation med settingspudder over, men det smitter jo av ved den minste berøring. Hva er hemmeligheten for å få det til å sitte? Anonymous poster hash: 2d3f2...67f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Kjøpe bedre sminke? Anonymous poster hash: f382d...7ca
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Da kjøper du kvalitet...det er løsningen! Men hva er kvalitet da? Når man betaler 700 kr flaska? Anonymous poster hash: 2d3f2...67f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Hadde en som alltid skulle kose på min når han var liten, samtlige av klærne og luene ble misfarget av sminke. For ikke nevne jeg vaska ungen hver gang for vedkommende dusja i parfyme. Hehe var så irritert😂 Litt sminke er fint men alt med måte. Bruker ikke mye sminke om jeg ikke skal noe spesielt, så kan ikke svare. Bare husker frustrasjonen min over den hvite lua som ikke var hvit mer😂 Anonymous poster hash: b5855...29d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 Men hva er kvalitet da? Når man betaler 700 kr flaska? Anonymous poster hash: 2d3f2...67f Jeg handler på vita. Ingenting av min sminke smitter over Anonymous poster hash: 1b298...2b9
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #8 Skrevet 11. mars 2017 Hårspray. Jepp sminken sitter som støpt 😆 tynt lag. Spray er stykke fra og hold pusten. Anonymous poster hash: f89dc...936
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #9 Skrevet 11. mars 2017 Haha, seriøst, et tjukt lag med sminke også HÅRSPRAY utenpå huden!? Hør på dere selv 😂 Denne sparklinga dere driver med er jo døden for huden deres i det lange løp, dere er klare over det? For ikke å snakke om hvordan dere sminkedukker ser ut. Samtlige med oransj hudtone, tykke markerte øyenbryn og tung maskara. Jeg jobber som modell (nei, ikke glamour) og har aldri vært i nærheten av å være så tacky og tungt sminket som mange av sminkedukkene jeg ser på gata rundt omkring. Huff. Anonymous poster hash: 38f47...7d6
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Skrevet 11. mars 2017 Bruker id minerals. Aldri opplevd at det smitter, men bruker ikke så mye da. Anonymous poster hash: f42df...94d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #11 Skrevet 11. mars 2017 Haha, seriøst, et tjukt lag med sminke også HÅRSPRAY utenpå huden!? Hør på dere selv 😂 Denne sparklinga dere driver med er jo døden for huden deres i det lange løp, dere er klare over det? For ikke å snakke om hvordan dere sminkedukker ser ut. Samtlige med oransj hudtone, tykke markerte øyenbryn og tung maskara. Jeg jobber som modell (nei, ikke glamour) og har aldri vært i nærheten av å være så tacky og tungt sminket som mange av sminkedukkene jeg ser på gata rundt omkring. Huff. Anonymous poster hash: 38f47...7d6 Folk, altså😂 Anonymous poster hash: 2f96b...a30
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #12 Skrevet 11. mars 2017 Men hva er kvalitet da? Når man betaler 700 kr flaska? Anonymous poster hash: 2d3f2...67f Da bruker du alt for mye... Anonymous poster hash: 9a455...d64
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #13 Skrevet 11. mars 2017 Bruker normalt sett foundation, pudder og mascara. Aboslutt ikke noe dyrt her altså. Billigste variantene til isadora osv. Aldri opplevd noe problem med at det smitter av på verken ungen eller klærne til ungen. Hun har fått et par kyssemerker på kinnet de kveldene jeg kysser henne på kinnet med rød leppestift da. Ikke lett å huske på det, når man bruker det så sjelden Anonymous poster hash: 987d2...cd6
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #14 Skrevet 11. mars 2017 Den eneste husminken jeg går god for er bare minerals. Trikset er å ha veldig lite pudder på kosten hver gang, og blende GODT! Da vil det ikke smitte over, i tillegg ser det veldig naturlig ut. Du trenger heller ikke pudder over. Anonymous poster hash: 1d5e5...ce8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #15 Skrevet 11. mars 2017 Haha, seriøst, et tjukt lag med sminke også HÅRSPRAY utenpå huden!? Hør på dere selv 😂 Denne sparklinga dere driver med er jo døden for huden deres i det lange løp, dere er klare over det? For ikke å snakke om hvordan dere sminkedukker ser ut. Samtlige med oransj hudtone, tykke markerte øyenbryn og tung maskara. Jeg jobber som modell (nei, ikke glamour) og har aldri vært i nærheten av å være så tacky og tungt sminket som mange av sminkedukkene jeg ser på gata rundt omkring. Huff. Anonymous poster hash: 38f47...7d6 "Hør på deg selv 😂" Anonymous poster hash: 728c4...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå