Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Har hatt enormt med hodepine i dag. Kjennes ut som om man har helt ekstrem bihulebetennelse. I tillegg kjenner jeg pulsen min i hode om dere skjønner. Er 33 uker i dag. Jeg har drukket omtrent 5 liter med vann men det hjelper ikke og er fortsatt helt tørr! Har ligger i sengen hele dag og når jeg skulle stå opp så skalv jeg så ekstremt at jeg greide ikke å skrelle potetene mine engang. Skjelvingen har gitt seg men hodepinen er like ille. Babyen har vert helt hyperaktiv i dag mye mye mer en den pleier... Er dette noe å være bekymret for?? Mannen kommer ikke hjem før klokken 03 i dag. Han kan komme tidligere om det er krise men han er jo på jobb så om det kan vente er det greit. Anonymous poster hash: f1ce2...006
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Ring føden for råd og veiledning 😊 Jeg har hatt svangerskapsforgiftning, men hos meg var det mer smerten på høyre side som var det dominerende symptom. Anonymous poster hash: 2ded7...381
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Hei. Ja dette Må du sjekk opp, så ring føden! Hva ligger blodtrykket ditt på til vanlig i graviditeten? Har du hatt glukoseuri tidligere? Anonymous poster hash: d1cbc...138
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Hei. Ja dette Må du sjekk opp, så ring føden! Hva ligger blodtrykket ditt på til vanlig i graviditeten? Har du hatt glukoseuri tidligere? Anonymous poster hash: d1cbc...138 Har hatt glukose belastning den var helt fin og blodtrykket mitt har i følge legen også vert helt fin til nå men denne gangen var det 1 måned og en uke til kontroll og det er først på onsdag😨. Problemet mitt er at om jeg ringer føden og de vill ha meg inn så kommer jeg jo ikke inn dit før rundt 4 på morningen Anonymous poster hash: f1ce2...006
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Har hatt glukose belastning den var helt fin og blodtrykket mitt har i følge legen også vert helt fin til nå men denne gangen var det 1 måned og en uke til kontroll og det er først på onsdag😨. Problemet mitt er at om jeg ringer føden og de vill ha meg inn så kommer jeg jo ikke inn dit før rundt 4 på morningen Anonymous poster hash: f1ce2...006 Men da er det jo bedre å ikke ringe da? Sånn at de ikke ber deg komme inn, mener jeg. Folk ass!!! Anonymous poster hash: a3bd7...b47
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Men da er det jo bedre å ikke ringe da? Sånn at de ikke ber deg komme inn, mener jeg. Folk ass!!! Anonymous poster hash: a3bd7...b47 Jo da takk til deg!! Jeg har ringt nå og har bedt mannen min om å komme hjem tidligere. Jeg leste at smerter i mellom gulvet også er ett alvorlig tegn. De siste 3-4 dagene har jeg hatt utrolig vondt i mellomgulvet en slags stikkende smerte som jeg aldri har kjent før. Så nå ble jeg veldig bekymret og redd! Anonymous poster hash: f1ce2...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå