Gå til innhold

Symptomer på gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang så hadde jeg masse tidlige symptomer, det ble jente. Mye utflod, veldig ømme bryster, søtsug, trøtt og morgenkvalme. Nå er jeg i uke 6, og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Null symptomer. Har jeg en liten gutt i magen montro? :)

Anonymous poster hash: 25782...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det ca 50% sjanse for.

Anonymous poster hash: 2242d...db0

Skrevet

Symptomer og kjønn har absolutt ingen sammenheng

Anonymous poster hash: f4fbc...722

Skrevet

Forrige gang så hadde jeg masse tidlige symptomer, det ble jente. Mye utflod, veldig ømme bryster, søtsug, trøtt og morgenkvalme. Nå er jeg i uke 6, og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Null symptomer. Har jeg en liten gutt i magen montro? :)Anonymous poster hash: 25782...4b8

høres ut som mine symptomer denne gangen, jeg er ikke 5 og har alle symptomene du nevner ;) men sønnen vår var jeg fyllesjuk kvalm fra uke 6-9, thats it ;)

Anonymous poster hash: 3202f...9a5

Skrevet

høres ut som mine symptomer denne gangen, jeg er ikke 5 og har alle symptomene du nevner ;) men sønnen vår var jeg fyllesjuk kvalm fra uke 6-9, thats it ;)Anonymous poster hash: 3202f...9a5

jeg er i uke 5 skulle det stå :P

Anonymous poster hash: 3202f...9a5

Skrevet

Har hatt to veldig like svangerskap, lite/ingen kvalme, lite søtsug og liten vektøkning, litt trøtt uke 6-12, men ellers lite plager fram til uke 18-20. Masse halsbrann fra uke 18-20 og helt til fødsel. Fått to jenter.

Anonymous poster hash: 2d102...f9b

Skrevet

Ikke kvalm, halsbrann og veldig trøtt med begge her. Magefølelsen sa gutt, ble gutt, magefølelsen sa jente, er jente.

Anonymous poster hash: 8d274...5b2

Skrevet

Hadde det akkurat som deg hi i mine 2 svangerskap, og har to jenter. Forskjellige svangerskap behøver nok ikke bety forskjellig kjønn.

Anonymous poster hash: 0d4e1...7af

Skrevet

Har 2 av hver og det har aldri vært noe sammenheng mellom kjønn og symptomer.

Anonymous poster hash: 68e68...5ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...