Gå til innhold

Hva synes dere om dette!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentenavnet: Sia

 

 

Gjerne med et annet navn også.

 

Sia Henriette

Sia Ofelia

Sia Ovedie

Sia Mailén

 

Anonymous poster hash: c69b0...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sentralsykehuset I Akershus....kan ikke hete det.

 

Anonymous poster hash: b08ef...aac

Skrevet

Ikke noe galt. Synes det var penest alene :)

Hadde vært rart å bruke navnet Sia her jeg bor, fordi det er det samme som "siden" på dialekt.

 

Anonymous poster hash: 8d3b2...f63

Skrevet

Det høres ut som dere ønsker å være mest mulig spesielle, sære og annerledes.

 

Anonymous poster hash: 24289...93e

Skrevet

Vi er jo så konservative som det går an å få det! Barna vi har før har også "normale" og nokså vanlige navn.

Sia er også siden eller sida på vår dialekt, men vi bare falt litt for det når vi hørte en sang av popstjerna Sia!😳

 

HI

 

Anonymous poster hash: c69b0...d53

Skrevet

Sia Bjørg

Sia Olaug

 

Nei, Sia blir ikke et navn uansett hva du kombinerer det med.

 

Anonymous poster hash: bc5f2...cc2

Skrevet

Vi er jo så konservative som det går an å få det! Barna vi har før har også "normale" og nokså vanlige navn.

Sia er også siden eller sida på vår dialekt, men vi bare falt litt for det når vi hørte en sang av popstjerna Sia!😳

 

HI

 

Anonymous poster hash: c69b0...d53

Du vet at det er et kunstnernavn, ikke sant? Som Ringo, Dylan og Bowie.

 

Anonymous poster hash: bc5f2...cc2

Skrevet

Sentralsykehuset i Akershus...

Sjusjøen IdrettsAnlegg...

 

Jaja. Hver sin smak.

 

Anonymous poster hash: 74336...566

Skrevet

Vanlig kallenavn for Cecilie i Sverige

 

Anonymous poster hash: 7b2fa...b50

Skrevet

Ville valgt sia ofelia :) eller sia madelen, sia malene, sia vidun... fint navn:)

Skrevet

Ville valgt sia ofelia :) eller sia madelen, sia malene, sia vidun... fint navn:)

Sia Vidun? vil man virkelig ungen sin så vondt

 

Anonymous poster hash: 5f3a9...3d0

Skrevet

Jentenavnet: Sia

 

 

Gjerne med et annet navn også.

 

Sia Henriette

Sia Ofelia

Sia Ovedie

Sia Mailén

 

Anonymous poster hash: c69b0...d53

Hvorfor ikke heller Sina

 

Anonymous poster hash: 5f3a9...3d0

Skrevet

Sia du spør......:P så måtte jeg nok ha tøgget litt på det navnet :o

 

Anonymous poster hash: 1cbee...783

Skrevet

Jeg synes Sia er et fint navn :)

 

Hadde valgt Sia Mailén av dine forslag :)

 

Anonymous poster hash: 852cb...d68

Skrevet

Jeg stemmer heller for Sinna eller Sina =) Førstnevnte passer gjerne ikke på alle dialekter, men. 



Anonymous poster hash: ff17c...4bd
Skrevet

Sia er fint det.

 

Iflg ssb er det 16 kvinner i Norge med det navnet. Altså sjeldent OG fint ☺

Skrevet

Jeg likte ikke navnet, har en bekjent som kalte barnet Tia. Med et annet navn i tillegg. Syntes det hørtes helt teit ut i begynnelsen, men nå synes jeg det er fint når jeg har vent meg til det.

 

Man kan venne seg til mye, bruk det om dere liker det.



Anonymous poster hash: eacdc...8fb
Skrevet

Jeg kjenner til en Sia Sofie. Fint navn, sønnen min kaller henne Sia-Fie

 

Anonymous poster hash: 873fc...389

Skrevet

Du vet at det er et kunstnernavn, ikke sant? Som Ringo, Dylan og Bowie.

 

Anonymous poster hash: bc5f2...cc2

Ja det er jeg klar over:)

HI

 

Anonymous poster hash: c69b0...d53

Skrevet

Sia Ovarie?

Sia Melena?

Sia Ulna?

 

Anonymous poster hash: e84ee...0cc

Skrevet

Navnet Sia har jeg aldri hørt før. Hva med Fia, Mia, Pia, Tia, Leah, Thea? Eller Sina? Kjenner også til en Lyiah (litt usikker på stavemåten) men de uttalte det som Lia.

 

Anonymous poster hash: 8f46b...a42

Skrevet

Jeg liker det ikke. Tia er mye finere 😃

 

Anonymous poster hash: a9f81...8c0

Skrevet

Vi er jo så konservative som det går an å få det! Barna vi har før har også "normale" og nokså vanlige navn.

Sia er også siden eller sida på vår dialekt, men vi bare falt litt for det når vi hørte en sang av popstjerna Sia!😳

 

HI

 

Anonymous poster hash: c69b0...d53

Dropp det !

 

Anonymous poster hash: 07519...c94

Skrevet

Navnet Sia har jeg aldri hørt før. Hva med Fia, Mia, Pia, Tia, Leah, Thea? Eller Sina? Kjenner også til en Lyiah (litt usikker på stavemåten) men de uttalte det som Lia.

 

Anonymous poster hash: 8f46b...a42

Da blir det litt grisete å si "oksen er langt oppi lia".

 

Anonymous poster hash: bc5f2...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...