Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #1 Skrevet 10. mars 2017 Jentenavnet: Sia Gjerne med et annet navn også. Sia Henriette Sia Ofelia Sia Ovedie Sia Mailén Anonymous poster hash: c69b0...d53
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Sentralsykehuset I Akershus....kan ikke hete det. Anonymous poster hash: b08ef...aac
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Ikke noe galt. Synes det var penest alene Hadde vært rart å bruke navnet Sia her jeg bor, fordi det er det samme som "siden" på dialekt. Anonymous poster hash: 8d3b2...f63
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #4 Skrevet 10. mars 2017 Det høres ut som dere ønsker å være mest mulig spesielle, sære og annerledes. Anonymous poster hash: 24289...93e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Vi er jo så konservative som det går an å få det! Barna vi har før har også "normale" og nokså vanlige navn. Sia er også siden eller sida på vår dialekt, men vi bare falt litt for det når vi hørte en sang av popstjerna Sia!😳 HI Anonymous poster hash: c69b0...d53
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Sia Bjørg Sia Olaug Nei, Sia blir ikke et navn uansett hva du kombinerer det med. Anonymous poster hash: bc5f2...cc2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Vi er jo så konservative som det går an å få det! Barna vi har før har også "normale" og nokså vanlige navn. Sia er også siden eller sida på vår dialekt, men vi bare falt litt for det når vi hørte en sang av popstjerna Sia!😳 HI Anonymous poster hash: c69b0...d53 Du vet at det er et kunstnernavn, ikke sant? Som Ringo, Dylan og Bowie. Anonymous poster hash: bc5f2...cc2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Sentralsykehuset i Akershus... Sjusjøen IdrettsAnlegg... Jaja. Hver sin smak. Anonymous poster hash: 74336...566
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Vanlig kallenavn for Cecilie i Sverige Anonymous poster hash: 7b2fa...b50
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Ville valgt sia ofelia eller sia madelen, sia malene, sia vidun... fint navn:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Ville valgt sia ofelia eller sia madelen, sia malene, sia vidun... fint navn:) Sia Vidun? vil man virkelig ungen sin så vondt Anonymous poster hash: 5f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 Jentenavnet: Sia Gjerne med et annet navn også. Sia Henriette Sia Ofelia Sia Ovedie Sia Mailén Anonymous poster hash: c69b0...d53 Hvorfor ikke heller Sina Anonymous poster hash: 5f3a9...3d0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 Sia du spør...... så måtte jeg nok ha tøgget litt på det navnet Anonymous poster hash: 1cbee...783
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #14 Skrevet 10. mars 2017 Jeg synes Sia er et fint navn Hadde valgt Sia Mailén av dine forslag Anonymous poster hash: 852cb...d68
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #15 Skrevet 10. mars 2017 Jeg stemmer heller for Sinna eller Sina =) Førstnevnte passer gjerne ikke på alle dialekter, men. Anonymous poster hash: ff17c...4bd
Love my kidz Skrevet 10. mars 2017 #16 Skrevet 10. mars 2017 Sia er fint det. Iflg ssb er det 16 kvinner i Norge med det navnet. Altså sjeldent OG fint ☺
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #17 Skrevet 10. mars 2017 Jeg likte ikke navnet, har en bekjent som kalte barnet Tia. Med et annet navn i tillegg. Syntes det hørtes helt teit ut i begynnelsen, men nå synes jeg det er fint når jeg har vent meg til det. Man kan venne seg til mye, bruk det om dere liker det. Anonymous poster hash: eacdc...8fb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #18 Skrevet 10. mars 2017 Jeg kjenner til en Sia Sofie. Fint navn, sønnen min kaller henne Sia-Fie Anonymous poster hash: 873fc...389
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #20 Skrevet 10. mars 2017 Du vet at det er et kunstnernavn, ikke sant? Som Ringo, Dylan og Bowie. Anonymous poster hash: bc5f2...cc2 Ja det er jeg klar over:) HI Anonymous poster hash: c69b0...d53
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #21 Skrevet 10. mars 2017 Sia Ovarie? Sia Melena? Sia Ulna? Anonymous poster hash: e84ee...0cc
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #22 Skrevet 10. mars 2017 Navnet Sia har jeg aldri hørt før. Hva med Fia, Mia, Pia, Tia, Leah, Thea? Eller Sina? Kjenner også til en Lyiah (litt usikker på stavemåten) men de uttalte det som Lia. Anonymous poster hash: 8f46b...a42
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #23 Skrevet 10. mars 2017 Jeg liker det ikke. Tia er mye finere 😃 Anonymous poster hash: a9f81...8c0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #24 Skrevet 10. mars 2017 Vi er jo så konservative som det går an å få det! Barna vi har før har også "normale" og nokså vanlige navn. Sia er også siden eller sida på vår dialekt, men vi bare falt litt for det når vi hørte en sang av popstjerna Sia!😳 HI Anonymous poster hash: c69b0...d53 Dropp det ! Anonymous poster hash: 07519...c94
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #25 Skrevet 11. mars 2017 Navnet Sia har jeg aldri hørt før. Hva med Fia, Mia, Pia, Tia, Leah, Thea? Eller Sina? Kjenner også til en Lyiah (litt usikker på stavemåten) men de uttalte det som Lia. Anonymous poster hash: 8f46b...a42 Da blir det litt grisete å si "oksen er langt oppi lia". Anonymous poster hash: bc5f2...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå