Gå til innhold

Pelsdyrallergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bli trøtt av det? Uten nysing osv.

Anonymous poster hash: de134...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har det?

Skrevet

Sønnen min har det og han blir trøtt/slapp/sliten om han ikke tar medisiner. Samme med gresspollenallergi. Så ja, det er et fremtredende symptom. Han kan ikke sitte ved siden av noen som har hund hjemme engang på skolen.

Skrevet

Sønnen min har det og han blir trøtt/slapp/sliten om han ikke tar medisiner. Samme med gresspollenallergi. Så ja, det er et fremtredende symptom. Han kan ikke sitte ved siden av noen som har hund hjemme engang på skolen.

Ok. Jeg har gressallergi og nyser og klør av det. Kan også få feber. Men virker som pelsdyrallergi viser seg mest som utmattethet

Litt nysing bare.

Er på besøk hos en med hund og jeg vil bare sove...... det var hundehår i senga mi så måtte skifte laken, men tror allergenene er overlatt egentlig

Skrevet

Man kan bli fullstendig utslått av allergi.

Jeg nyser ikke noe særlig men det slår ut på mange andre måter. Alle reagerer ikke helt likt.

Anonymous poster hash: c9e46...49d

Skrevet

Ok. Jeg har gressallergi og nyser og klør av det. Kan også få feber. Men virker som pelsdyrallergi viser seg mest som utmattethet

Litt nysing bare.

Er på besøk hos en med hund og jeg vil bare sove...... det var hundehår i senga mi så måtte skifte laken, men tror allergenene er overlatt egentlig

Det er i luften og overalt. Jeg tror det hjelper bedre å komme seg i frisk luft enn å legge seg.

Skrevet

Det er i luften og overalt. Jeg tror det hjelper bedre å komme seg i frisk luft enn å legge seg.

Det gjør det nok, men er man trøtt så er man trøtt 😅

Skrevet

Det gjør det nok, men er man trøtt så er man trøtt 😅

Problemet er at med mindre du har søvnmangel i tillegg så hjelper det ikke noe å sove. Har vært der selv. Man ender med å bare bli liggende hele dagen uten å bli bedre. Så da er det ikke noe poeng i å legge seg selvom man er trøtt.

Skrevet (endret)

Litt nysing bare.

Vi har gresspollenallergi begge to, og feber er også symptom her før vi ble vaksinert.

Tretthet har vært mitt verste symptom, det kan utarte seg forskjellig.

Så du skal ikke se bort ifra at du har pelsdyrallergi.

Sønnen min får hovne/igjenklistra øyne, nyser og kjempesliten etter å ha vært nær hunder.

Endret av Twintipp og himmelblå
Skrevet

Problemet er at med mindre du har søvnmangel i tillegg så hjelper det ikke noe å sove. Har vært der selv. Man ender med å bare bli liggende hele dagen uten å bli bedre. Så da er det ikke noe poeng i å legge seg selvom man er trøtt.

Jeg har søvnmangel i tillegg. Det er så ille at jeg sovnet da jeg satt blant andre mennesker.. I besøk..

Skrevet

Vi har gresspollenallergi begge to, og feber er også symptom her før vi ble vaksinert.

Tretthet har vært mitt verste symptom, det kan utarte seg forskjellig.

Så du skal ikke se bort ifra at du har pelsdyrallergi.

Sønnen min får hovne/igjenklistra øyne, nyser og kjempesliten etter å ha vært nær hunder.

Funka vaksinen bra? Skulle ta den i høst, men turte ikke etter å ha lest om folk som fikk anafylaktisk sjokk av den.

Skrevet

Funka vaksinen bra? Skulle ta den i høst, men turte ikke etter å ha lest om folk som fikk anafylaktisk sjokk av den.

Du får dosen under kontrollerte former. Vi har valgt Grasax som går over 3 år, men er mildere. Det er et nytt liv!🙏🏼 Anbefales!
Skrevet

Jeg har søvnmangel i tillegg. Det er så ille at jeg sovnet da jeg satt blant andre mennesker.. I besøk..

:D Ja, da må du bare sette i gang. Sov godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...