Gå til innhold

Hvor lenge feirer ungene stor bursdag med masse unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ala alle guttene i klassen pluss noen ekstra venner på bowling, lekeland.

Neste bursdag er den tiende, og jeg håper vi snart kan feire med et lite knippe venner, koselig filmkveld, god mat, istedenfor et helvete på Megafun.

Når er det realistisk å forvente at en helt vanlig gutt blir le av store bursdager?

Anonymous poster hash: 0a5df...4d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør vel holde på ut barneskolen.

Anonymous poster hash: 30f77...86a
Skrevet

Vi har hatt fram til det året de fyller 10.

Skrevet

Vi feirer ut barneskolen. Så koslig med klassen her😊

Anonymous poster hash: be911...6db

Skrevet

Til 10 år og noen tom. 10 år her. Da begynner de på storskolen og noen vil ha alle mens de fleste inviterer bare de nærmeste vennene.

Skrevet

Datteren min skal i 11-årsdag i helga med alle de 18 jentene i klassen. Jeg håper de fortsetter å feire sammen ut barneskolen. Det er et positivt bidrag til klassemiljøet.

Anonymous poster hash: d3aa2...e21

Skrevet

Litt forskjellig fra klasse til klasse.

Min eldste gutt som nå snart blir 16 har ikke hatt alle guttene siden 9-års dagen. Der var det ingen som hadde alle i 10-års bursdag, men det kan ha noe med at de var 18 gutter i klassen, flere med diagnoser og det var nesten umulig å ha kontroll på dem. På skolen var det masse ekstraressurser på dem, noen ble tatt ut av klassen osv, men i bursdag ble de bare levert uten at foreldrene var med. Siste bursdagen vi hadde her var det tre slosskamper, type slå hverandre i hodet med flasker osv. En tappet i badekaret bare for gøy. De helte brus i potetgullbollen og slike ting, når jeg så gutten i øynene og ba han slutte med sånt tull holdt han blikket mitt mens han helte resten av nonstoppen i glasset sitt... Når bursdagene endte med at bursdagsbarna gråt pga alt spetakkelet og bråket ble det fort slutt på selskapene.

I klassen til nest eldste barnet mitt som så er 13 hadde de alle sammen ut barneskolen og det var veldig koselig. Helt annet miljø, en veldig fin gjeng å ha i bursdag.

Anonymous poster hash: 00b73...eae
Skrevet

10 er vanlig her

Skrevet

Vår eldste blir 12 år snart og tenkte at denne gangen holder det med 4-6 stk.

Så vi hadde da til og med 11 års dagen med alle jentene i klassen + noen til.

Anonymous poster hash: 6f160...49a
Skrevet

Her vi bor er det vanlig ut barneskolen. Etter det er det kun de nærmeste ut på pizza/kino e.l. Men de siste årene er de så store at det er null problem å ha de hjemme.

Anonymous poster hash: 1db2c...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...