Gå til innhold

Interessert eller ikke.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok er tre stk jeg forholder meg til og veldig usikker på de.

A) Når vi møtes er han alltid utadvendt, tøyser mye og veldig fysisk. Men på nett/ messanger er han veldig tilbaketrukken. Han skal alltid gi klem, kommer med positiv kommentar om utseende mitt, smiler og slik

B) Når vi møtes virker han alltid veldig sjenert, sier ikke så mye og er bare der men er veldig utadvendt / aktiv på nett / messanger. Han smiler alltid når vi møtes men lite fysisk og virker noe usikker?

C) For ca 4-5 mnd siden virka han alltid sur og grinete, umulig å snakke med. Men han har gradvis forandret seg til å være blid og positiv, utadvendt med humor som A og er veldig aktiv på nett / messanger de gangene vi snakker sammen der. Smiler og tuller og begynt å bli mer fysisk de siste ukene.

Vi er alle i samme miljø så alle kjenner hverandre godt. Men jeg blir usikker på om noen av de er noe å satse på? Eller om de er interessert i meg i det hele tatt hehe eller om jeg bare innbiller meg noe her....

Alle er single btw

Anonymous poster hash: 5dfa6...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå B ) og ikke B)

Skrevet

Alle tre er i samme miljø? Kjenner de hverandre? I så tilfelle kan det jo hende de prater sammen også. Just saying..

Anonymous poster hash: dcc35...b87

Skrevet

Du har skrevet noen ganger før har du ikke...?😉

Anonymous poster hash: 47ec0...1a6

Skrevet

Alle tre er i samme miljø? Kjenner de hverandre? I så tilfelle kan det jo hende de prater sammen også. Just saying..

Ja de kjenner hverandre. Hva mener du snakker sammen?

Skrevet

Du har skrevet noen ganger før har du ikke...?😉

Anonymous poster hash: 47ec0...1a6

Nei ikke om dette...

Skrevet

Du lurer på om tre stykker i samme miljø er interessert i deg. Du bruker tydeligvis tid på dem, og omvendt. Har det slått deg at det finnes menn som også lurer på hvor de står ift deg? Jeg hadde ikke datet en fyr som også datet to andre, i tillegg bekjente av meg. Kanskje du burde finne ut av om du har følelser for én av dem og satse? Og ikke utrykke desperasjon slik du gjør ved å lure på om én eller flere av dem er interessert. Skal du gå for den som eventuelt viser oppriktig interesse?

Skrevet

Tidligere var det to av dem du lurte på om var interessert. Nå er de tre. Hvbor skal det ende?

Du da? Hvem er du interessert i? Alle tre?

Skrevet

Du lurer på om tre stykker i samme miljø er interessert i deg. Du bruker tydeligvis tid på dem, og omvendt. Har det slått deg at det finnes menn som også lurer på hvor de står ift deg? Jeg hadde ikke datet en fyr som også datet to andre, i tillegg bekjente av meg. Kanskje du burde finne ut av om du har følelser for én av dem og satse? Og ikke utrykke desperasjon slik du gjør ved å lure på om én eller flere av dem er interessert. Skal du gå for den som eventuelt viser oppriktig interesse?

De er så veldig forskjellige of har forskjellige kvaliteter som jeg tiltrekkes av.

Alle de tre i en mann hadde vært perfekt.

Dater ingen av de, men vi oppholder oss sammen (sjeldent alle 4) flere ganger i løpet av en måned.

Vi har bare kompis forhold foreløpig. Jeg har ikke flørta eller lagt meg etter noen av de, men jeg er veldig sjenert og så skjønner jeg ikke hint. Og dermed blir jeg veldig usikker på meg selv i forhold til de. Vil heller ikke bli såret ved å satse feil :(

Skrevet

Tidligere var det to av dem du lurte på om var interessert. Nå er de tre. Hvbor skal det ende?

Du da? Hvem er du interessert i? Alle tre?

Hæ? Tror nok du blander meg med noen andre.....

Ja jeg liker de tre, men de er veldig forskjellige og dermed forskjellige kvaliteter

Skrevet

Jeg tenker som så at DU ikke er interessert nok i noen av dem, men at du liker oppmerksomheten de gir deg.

Hadde DU vært interessert nok i en av dem så hadde du ikke følt behov for å opprette en tråd her.

Med andre ord, så lenge du ikke er interessert nok i en av dem spiller det ingen rolle hvem av som er eller ikke er interessert i deg.

Glem dem og finn heller en mann du virkelig er interessert i!

Anonymous poster hash: 9c010...8b5
Skrevet

Hæ? Tror nok du blander meg med noen andre.....

Ja jeg liker de tre, men de er veldig forskjellige og dermed forskjellige kvaliteter

A og B har du beskrevet på akkurat samme måte tidligere. C er ny

Skrevet

Jeg tenker som så at DU ikke er interessert nok i noen av dem, men at du liker oppmerksomheten de gir deg.

Hadde DU vært interessert nok i en av dem så hadde du ikke følt behov for å opprette en tråd her.

Med andre ord, så lenge du ikke er interessert nok i en av dem spiller det ingen rolle hvem av som er eller ikke er interessert i deg.

Glem dem og finn heller en mann du virkelig er interessert i!

Jo jeg liker de på forskjellige måter

A) er morsom, veldig mann , frilufts person som meg, og huslig (har et barn fra før)

B ) er morsom, handy, deler noe av samme interesser og rolig

C) deler samme musikk smak, deler mye av samme humor, er morsom og litt gira person som meg.

Skrevet

Tenk på om du skulle vært en uke på ferie, eks en hytte med en av de... hvem ville du hatt med deg? 

Anonymous poster hash: d70e3...8d6
Skrevet

Jo jeg liker de på forskjellige måter

A) er morsom, veldig mann , frilufts person som meg, og huslig (har et barn fra før)

B ) er morsom, handy, deler noe av samme interesser og rolig

C) deler samme musikk smak, deler mye av samme humor, er morsom og litt gira person som meg.

Du skriver at du liker dem alle. Men du liker ingen av dem NOK - da ville du visst det. Dvs. DU er ikke interessert NOK i noen av dem.

Skrevet

Du skriver at du liker dem alle. Men du liker ingen av dem NOK - da ville du visst det. Dvs. DU er ikke interessert NOK i noen av dem.

Tror nok jeg liker A best men tror ikke han liker meg

Skrevet

Når alle tre kjenner hverandre godt og du flørter med alle tre er det lite sannsynlig at noen av dem er interessert i deg. Men mulig en eller flere av dem vil ligge med deg.

Anonymous poster hash: 65c55...79c
Skrevet

Tror nok jeg liker A best men tror ikke han liker meg

Beklager, men jeg synes han virker minst interessert. Ut fra beskrivelsen din høres han ut som en sånn utadvendt fyr som småflørter med alle. Ikke småflørter som i prøver å sjekke opp, bare at han har en flørtete omgangstone med folk. Kjenner mange sånne!

Støtter de som sier at du ikke skal gå for noen du er sånn halvveis interessert i - altså B og C - bare fordi du ikke kan få den du vil (A). Da ville jeg iallfall gått inn for å satse på én og blitt ordentlig kjent med han for å se om han kan være noe for deg.

Anonymous poster hash: 0bf4e...32b

Skrevet

Beklager, men jeg synes han virker minst interessert. Ut fra beskrivelsen din høres han ut som en sånn utadvendt fyr som småflørter med alle. Ikke småflørter som i prøver å sjekke opp, bare at han har en flørtete omgangstone med folk. Kjenner mange sånne!

Støtter de som sier at du ikke skal gå for noen du er sånn halvveis interessert i - altså B og C - bare fordi du ikke kan få den du vil (A). Da ville jeg iallfall gått inn for å satse på én og blitt ordentlig kjent med han for å se om han kan være noe for deg.

Anonymous poster hash: 0bf4e...32b

Ja du har nok rett. Tror han liker han fordi han er mann og er utadvendt.

B har henta og kjørt meg til fest osv og stilt opp. Men usikker på han. Han trekker seg litt unna i perioder

C tror jeg ikke er klar for å binde seg uansett og er litt gæren haha

Men vanskelig å slutte å være interessert når jeg møter de så ofte, men vil ikke akkurat si at jeg flørter med noen av de annet en på vennskapelig måte

Skrevet

Jeg tror ingen av dem er interessert i deg på den måten, og tror ikke at du selv heller er interessert i noen av dem. Tror du bare savner å føle deg attraktiv og være forelsket. Noe kan kanskje utvikle seg, men per i dag er det ikke annet enn vennskapelige følelser der, slik jeg oppfatter det.

Skrevet

Hun mener at de i verste fall sitter og snakker om at du virker klar for dem alle. Menn liker også å føle seg litt utvalgt og unike..

Skrevet

Jeg tror ingen av dem er interessert i deg på den måten, og tror ikke at du selv heller er interessert i noen av dem. Tror du bare savner å føle deg attraktiv og være forelsket. Noe kan kanskje utvikle seg, men per i dag er det ikke annet enn vennskapelige følelser der, slik jeg oppfatter det.

Ja mye mulig du har rett :(

Skrevet

Hun mener at de i verste fall sitter og snakker om at du virker klar for dem alle. Menn liker også å føle seg litt utvalgt og unike..

Jeg har aldri gått inn for å flørte med noen av de. Bare helt vanlig vennskapsgreier

Håper virkelig ikke at de snakker sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...