Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Jeg hadde ubeskyttet sex med min kjæreste for ca 12 dager siden. Tok angrepillen under 24 timer etter samleie. Nå skulle jeg hatt mensen for 2 dager siden, og den har ikke kommet. I tillegg har jeg en følelse av at jeg har fått økt utflod (noe det kan hende jeg bare inbiller meg). Er det noen her som har blitt gravid til tross for at de tok angrepillen? Og er det for tidlig for meg å ta en graviditetstest i morgen tidlig? Vær så snill å hold dere saklige under dette emnet. Jeg trenger ikke en skjennepreken på at man alltid skal ha beskyttet sex. Anonymous poster hash: e263e...614
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #2 Skrevet 10. mars 2017 Siden du allerede er på overtid, kan du fint ta test i kveld, eller i morgen tidlig. Noen tester positivt før ikm, andre må gå flere dager over før en test slår ut positivt. Anonymous poster hash: 42f45...48c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Man kan bli gravid på selv om man har tatt angrepillen, om eggeløsningen allerede har vært gjør den nada. Om du hadde ubeskyttet sex for 12 dager siden, og mensen allerede er to dager forsinket er det ganske stor sannsynlighet for at du allerede hadde hatt eggeløsningen før sex. Det kan også bli litt rot i syklusen om angrepillen har funket, men du kan helt klart ta en test i morgen. Om den er negativ men mensen ikke kommer innen en uke ville jeg tatt en test til. Lykke til Anonymous poster hash: b0387...f26
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Jada! Har en 5 år gammel datter som resultat av det😊👍
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Det er slett ikke hver gang angrepillen virker, det skjer ganske ofte at den ikke gjør det Men det er sterke hormoner i den, så selv om den har virket er der veldig vanlig at syklusen blir forstyrret i flere måneder etter å ha tatt den Der er derfor ikke så godt å vite om du er gravid eller om du bare har en syklus helt ute å kjøre fordi du tok den Du må nesten ta en test. Anonymous poster hash: b8614...507
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 eggløsning er 14 dager før mens. angrepillen forskyver eggløsningen, men hvis egget alt er sluppet så er det ikke noe å gjøre.. Anonymous poster hash: 85862...c36
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Jepp, 10 mnd gammel datter her. Anonymous poster hash: 2437c...6bb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Mensen kan bli forsinket av den, det skjedde meg. Vet ikke om det var fordi jeg var så veldig stresset eller hva. Har hvertfall aldri vært så lykkelig for å få mensen som da den endelig kom😂 Anonymous poster hash: b7ab7...0b7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Tatt en test, hi? Anonymous poster hash: b0387...f26
Herognå Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Jeg har ett barn på ca ett år. Tok angrepillen bare et par timer etter samleie.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 Angrepille utsetter eggløsning. Dersom du allerede har hatt eggløsning hjelper det ikke med angrepille... Anonymous poster hash: 6ee8c...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå