Gå til innhold

dårlig gjort av venninen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden, fordi han anklaget meg for å være utro med meg, vi planlagte å bli gravid, gifte oss... Han var virkelig "mannen i mitt liv"... 

Jeg elsket han så mye, så stakk han fra meg samtidig som jeg kastt han ut etter en heftig krangel, han sier fremdeles jeg var utro fordi jeg fik en melding av en fyr jeg ikke kjenner på facebook (han var litt full)

fikk idag vite av en vennine at han har ny dame, fordi han hadde ikke slettet han på fb og instagram.... jeg ble helt knust, vi bor ikke i samme by,, snakket med flere og de sier det stemmer, og hun damen er en jente jeg mistenkt han flørtet med.. Jeg sitt igjen her og gråter og gråter... jeg vet jeg fortjener bedre, men jeg er helt kust,  Har brukt så lang tid på å komme over han og ikke sjekke hans profil eller instagram, så måtte hun sende en melding og si dette.. Jeg ble så sur, hun beklaget da men.. Jeg er tilbake på steg 1 føles det som er helt knust, hvordan klarer jeg meg gjennom dette?

Anonymous poster hash: e8314...5d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første du må gjøre er å slutte å innbilde deg selv om at han er "mannen i ditt liv".

Det er bare tull. Mannen i ditt liv ville ikke dumpet deg bare pga. et innfall i fylla - da lå det noe mer bak den dumpingen, men som han bare var for feig til å innrømme.

Du trodde han var mannen i ditt liv, men det var bare en illusjon. Han var ikke og er ikke mannen i ditt liv!

Om det var dårlig gjort av venninnen din? Nei, jeg synes ikke det, heller det motsatte. Venninnen din har sett at du ikke greier å gi slipp på din eks, selv om han har behandlet deg dårlig, og jeg vil tro at hun håpte at det å få vite at mannen har skaffet seg ny dame vil hjelpe deg til å innse virkeligheten - han er ikke interessert, han er ikke mannen i ditt liv, det er ingen fremtid med ham.

Din venninne gjorde deg en tjeneste, etter min mening!

Din reaksjon nå er ett av to - enten så tar du et endelig oppgjør med deg selv og legger din eks der han hører til, i fortiden din.

Eller du fortsette å henge fast i illusjonen av den mannen som ikke eksisterer og nekter å godta realiteten, og lar det ødelegge livet ditt.

Det er forferdelig tøft å være der du er nå, så selv om jeg kanskje høres hard ut nå, så har jeg stor sympati med deg.

Men jeg snakker av erfaring - jeg har kastet bort altfor mye tid noen ganger pga. menn som jeg nektet å innse virkeligheten om. Jeg tviholdt på bildet av den jeg hadde trodd de var, fordi det å tviholde på det og nekte å innse realitetene gjorde at jeg beholdt håpet. Da kunne jeg fortsette å bare eksistere i den bobla om at eeeen dag vil han forstå og daaaa blir alt såååå bra igjen.

Det å nekte å innse realiteten gjør også at man slipper å ta tak i sitt eget liv. Og følgen av det blir bare at man bruker evigheter å komme over slike menn, og ikke minst, du kaster bort livet ditt. Du trenger ikke gå ut på sjekkeren med det samme, men du bør begynne å gjøre ting som er bra for deg, stoppe deg selv hver gang du luller deg selv inn i minner og håp og drømmer igjen. Bare bryt over tankene og si til deg selv at det er fortid, han er ikke en del av ditt liv lenger.

Og helt ærlig - ønsker du deg virkelig en mann i livet som er så ustabil at han bare dropper deg pga. en feilsendt melding på facebook? Det er en mann som du ikke kan stole på når livet er vanskelig, for han vil fortsette å rømme fra deg hver gang det livet byr på noen utfordringer. Egentlig burde du takke for at han viste deg hvem han egentlig er!

Slutt å gjøre ham til drømmemannen, minn deg selv på alle hans dårlige sider, og kom deg videre.

Gråt ut nå og de nærmeste dagene, og så bestemmer du deg for at så er det slutt, da skal du begynne å leve ditt liv.

Anonymous poster hash: 7aaad...ffc
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen for noen måneder siden, fordi han anklaget meg for å være utro med meg, vi planlagte å bli gravid, gifte oss... Han var virkelig "mannen i mitt liv"...

Jeg elsket han så mye, så stakk han fra meg samtidig som jeg kastt han ut etter en heftig krangel, han sier fremdeles jeg var utro fordi jeg fik en melding av en fyr jeg ikke kjenner på facebook (han var litt full)

fikk idag vite av en vennine at han har ny dame, fordi han hadde ikke slettet han på fb og instagram.... jeg ble helt knust, vi bor ikke i samme by,, snakket med flere og de sier det stemmer, og hun damen er en jente jeg mistenkt han flørtet med.. Jeg sitt igjen her og gråter og gråter... jeg vet jeg fortjener bedre, men jeg er helt kust, Har brukt så lang tid på å komme over han og ikke sjekke hans profil eller instagram, så måtte hun sende en melding og si dette.. Jeg ble så sur, hun beklaget da men.. Jeg er tilbake på steg 1 føles det som er helt knust, hvordan klarer jeg meg gjennom dette?

Anonymous poster hash: e8314...5d8

Å ha kjærlighetssorg er ikke bare bare ❤Men jeg lover deg at det blir bedre! 😊 Vet du.. jeg syns det er bra du ikke fikk barn med han. Nå kan du begynne på nytt! Det fins så mange gode mannfolk ! 😃 Tenk det ! En snill og god mann å forelske seg i 😃Det her er jo bare bra 😃

Anonymous poster hash: 6a205...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...