Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Snart fredag så jeg drar igang en sexy tråd.  Forrige lørdag morgen snek han seg ned på kjøkkenet for å lage frokost på senga til oss siden ungene var hos svigermor. Jeg lot som jeg ikke våknet og benyttet tiden til å kose meg på egenhånd. Jeg ble litt revet med og merket ikke at han var kommet opp igjen. Han likte tydeligvis det han så der han smugkikket på meg mens han runket. Jeg oppdaget han, men lot som ingenting og fortsatte med mitt. Han elsker å se på rumpa mi så jeg snudde på meg så han fikk enda bedre utsikt. Til slutt klarte han ikke mer og kom inn, holdt meg fast og brukte tungen etter alle kunstens regler til jeg kom i den deiligste orgasme. Deretter knullet han meg bakfra som en villmann og sprutet over hele ryggen min.  Jeg legger opp til en gjentagelse på lørdag igjen og har brukt enhver anledning til å pirre han med utfordrende påkledning og settinger jeg vet han tenner på.  Noen andre som vil dele litt sexy historier?  Anonymous poster hash: d0dee...f62
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Det hørtes fantastisk deilig ut:) På lørdag morgen våknet jeg av at han klådde meg på rumpa " han elsker rumpa mi" jeg kjente jeg ble våt med en gang og snudde meg rundt og så den harde pikken hans. Måtte smake litt på den da:) så jeg sugde han mens han fingret meg til vi nesten kom. Stilte meg så på alle 4 og ble tatt deilig og hardt bakfra med en finger som lekte i det bakerste hullet til vi begge kom:) Anonymkode: 7341f...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå