Gå til innhold

Kumelk på flaske til ettåring. Varmer dere melka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan? Vil slutte med MME men han er avhengig av en koseflaske før dagdupp

Anonymous poster hash: f5fac...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før dagdupp så hadde jeg varmet melken.

Men ikke når barnet får melk ellers på dagen.

Anonymous poster hash: 8ed81...af2
Skrevet

trenger ikke melk når man er så stor i flaske da drikker man av kopp og kutter ut kosen

Anonymous poster hash: 6d4aa...a89
Skrevet

Ga ingen koseflaske med melk etter 10-11 måneder. Melk og vann i kopp. Og vann på flaske om hun ble tørst på natta.

Anonymous poster hash: 70ba2...0ad

Skrevet

Får han koseflaske i barnehagen også? Om ikke er det jo en glatt sak å kutte det ut

Anonymous poster hash: e2aee...7db

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å kutte det ut? Dersom et barn blir ammet, er det ikke måte på hvor viktig det er at de får beholde kosen ved det både som 2 og 3- åringer. Når et barn får flaske, skal det kuttes ut fortest mulig. Jeg har hatt fantastisk fine kosestunder med mine og en melkeflaske så lenge de vil ha det. Bare viktig å passe på at tannpuss tas etter og ikke før flaska.

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å kutte det ut? Dersom et barn blir ammet, er det ikke måte på hvor viktig det er at de får beholde kosen ved det både som 2 og 3- åringer. Når et barn får flaske, skal det kuttes ut fortest mulig. Jeg har hatt fantastisk fine kosestunder med mine og en melkeflaske så lenge de vil ha det. Bare viktig å passe på at tannpuss tas etter og ikke før flaska.

Så enig!

Anonymous poster hash: 13808...1cf

Skrevet

Det har ikkje eg skjønt heller, vi kosar i veg med flaska. Og eg ville varma opp melka, iallfall i overgangen mme til kumjølk.

Skrevet

Vi har lunken melk på sengekanten på kvelden for vår ettåring (ja, vi pusser tennene etterpå)

Anonymous poster hash: bb5ec...269

Skrevet

Lunken melk hver kveld til 2-åring. På dagtid også før soving i helgene. Tannpuss etter melk på kvelden. Ser ingen grunn til å kutte ut. Vil kun ha varm melk til soving.

Anonymous poster hash: d1fc1...f36

Skrevet

Jeg varmer melka. 1 år, får kun melk på dagtid.

Skrevet

trenger ikke melk når man er så stor i flaske da drikker man av kopp og kutter ut kosen

Ja, man trenger ikke kos når man er fylt 1 år...

Skrevet

Varmer opp litt. Virker som han liker det best. Og ja - vi holder fast på litt kos :)

Skrevet

Vet om en gutt på 3 år som fortsatt får flaske med varm melk på natta, pappaen er tannlege 😜

Anonymous poster hash: 2e06a...705

Skrevet

Ja, man trenger ikke kos når man er fylt 1 år...

forskjell på kos fra foreldrene og kos med melk på flaska som ødelegger tennene

Skrevet

forskjell på kos fra foreldrene og kos med melk på flaska som ødelegger tennene Anonymous poster hash: 6d4aa...a89

ja, for puppemelk er jo ikke søt. Neida. Men det er snedig nok innafor!

Anonymous poster hash: 72679...3ad

Skrevet

Får flaske med halvt om halvt varmt vann og melk. Koselig slutt på dagen også slipper den hysteriske mora (meg) å være redd for dehydrering. Syns det blir det samme som de som kospupper i lang tid.

Anonymous poster hash: da012...700

Skrevet

forskjell på kos fra foreldrene og kos med melk på flaska som ødelegger tennene

Du bør heller konsentrere deg om å få orden på rettskrivingen din. Da fremstår du muligens som mindre white-trash.

Anonymous poster hash: 064ed...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...