Gå til innhold

Ungdomsskolen, gutter og bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på u.skolen, men tror han har vært i en bursdag i 8. klasse. Pleier de ikke ha det på u.skolen? 

Anonymous poster hash: db2d2...41b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke som de pleier å be alle guttene feks hvert fall. Min 8.klassing har vel vært i to bursdager tror jeg. Stedatteren min ba hele klassen i 8.klasse, men ca halvparten kom. Jeg husker jo selv hvordan ungdomsskolen var. Plutselig ble det et veldig hierarki, og de populære ville for alt i verden ikke være sammen med de upopulære. Jeg kan ikke se for meg dem på toppen gå i bursdag til, eller be, en av de på bunnen av deres konstruerte rangstige. 

Anonymous poster hash: a9886...7d3
Skrevet

Jeg har en gutt i 10.klasse og han er i noen bursdager i året, men ikke så mange som før

Nå ber de bare de nærmeste vennene, gjengen de er sammen med på fritiden. Min sønn er i en gjeng på 8-10 stykker, like mange jenter som gutter, de inviterer hverandre

Anonymous poster hash: c8f6d...2bd

Skrevet

Ja, når man begynner å kun invitere noen få, er det jo sjeldnere barna blir bedt, siden man ikke er god venn med alle i klassen. Og så er det alltid sånn at noen aldri blir bedt i bursdag lenger fordi alle andre regner med at de har andre venner de kan være med, og i hvert fall ikke føler at de selv må be dem,

Anonymous poster hash: 52ec4...95d
Skrevet

Jeg har barn i 4. og 5. klasse som er sjeldent i bursdag jeg

Anonymous poster hash: 78b15...d1f

Skrevet

Jeg har to jenter på ungdomsskolen, den ene i 8.klasse og den andre i 10.klasse. Hun i tiende er ofte i bursdager, mens hun i åttende ikke har vært i en eneste:-/<br /><br />Så de velger stort sett å be kun de som de går sammen med. Min datter på 13 (hun i 8.) har litt vanskelig for å finne sin plass, så hun blir ikke regnet med tydeligvis....

Anonymous poster hash: 671b2...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...