Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Er så lei av meg selv, klarer ikke slutte. Vil ned mellom 5-10 kg og nå begynner jeg virkelig å se at jeg er større enn jeg pleier å være, må ta tak før det blir enda verre, men får helt abstinenser og tenker hver dag at herregud jeg må da kunne unne meg noe, lever bare en gang og alle slike unnskyldninger. Noen som har klart å slutte evt fått kontroll over det? Lei av å føle at mat og godt styrer meg og ikke omvendt.. Anonymous poster hash: 114eb...795
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Uff, som jeg skulle skrevet det selv😩 I dag har jeg spist to kokosboller, to biter med crispo sjokolade OG tre plater med vafler.. Skyt meg😱😭😂 eier ikke vilje fortiden og klarer ikke å stoppe. Skal ned 7-8kg jeg og, etterhvert😜 Anonymous poster hash: aee0d...695
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Er på dag 4 uten godteri! Abstinensene er litt mindre idag. Prøver å drikke et glass vann hver gang jeg er sugen på noe godt. Hvis det ikke hjelper spiser jeg litt nøtter eller drikker en kopp kaffe. Smoothie er også et alterntiv, søtt og sunt! Et annet tips er å være opptatt med noe (rydde, vaske huset, gå en tur, ha sex) for å holde tankene borte. Anonymous poster hash: 6124e...419
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Takk for tips, tror jeg må ha et substitutt. Kanskje i en overgang spise så mye frukt jeg vil? Det metter i hvert fall noe og er søtt, men ingenting er som sjokolade.. Jeg må prøve i morgen, jeg ønsker ikke å være så stor som jeg er nå Anonymous poster hash: 114eb...795
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Frukt går ann! Enda bedre er å kutte opp grønnsaker du kan knaske på☺ det som funker for meg er å tenke at "idag skal jeg ikke spise godteri", istedenfor å tenke "nå skal jeg ikke spise godteri på 1mnd". Anonymous poster hash: 6124e...419
MammantilNurket Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Jeg takket pent nei til vafler på jobb - og unnet meg et solid glass rødvin til kvelden 😊😊
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Jeg spiser druer og drikker sukkerfri brus. Kesam med lime eller bringebær er også godt. Cottag chees med litt saft. Og sukkerfritt godteri.. Popcorn poppet i kasserolle. Anonymous poster hash: 02c88...e2e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Unn deg hobby. Her hjelper det å fokusere på andre ting. Anonymous poster hash: f341c...512
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Kjøp inn proteinbarer som du kan ta en bit av når søtsuget regjerer på kvelden. My Bar har kjempe mange gode😊 Anonymous poster hash: 6aa59...09d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Takk så snille dere er skal prøve å ta dag for dag som du ovenfor foreslo: i morgen skal jeg ikke spise godteri, men gleder meg til å unne meg deilig bær og frukt. Er avhengig av pepsi max også, vil skjære ned der også fordi jeg får mer søtsug av det. Må trene også, det hjelper alltid, men jeg er utrolig av og på med trening, klarer ikke trene jevnlig, irriterende! Skal prøve å senke kravene, en gåtur er godt nok de dagene jeg ikke klarer å trene Nå ble jeg litt motivert! Anonymous poster hash: 114eb...795
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Stå på, dette klarer du! Anonymous poster hash: 6124e...419
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 Jeg spiser 10 gram 85% sjokolade hver dag. Det hjelper meg. Anonymous poster hash: 8bcfc...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå