Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Jeg trodde aldri jeg kunne bli betatt av mørkhudete menn(ikke at det er noe som helst galt med de!!), men jeg har alltid vært sammen med snøhvite nordmenn😂😂Jeg er lykkelig samboende med en snøhvit, men fy søren så nydelig lege vi har fått her, han er bare helt nydelig 😍😍 Anonymous poster hash: b1fae...fa7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg trodde aldri jeg kunne bli betatt av mørkhudete menn(ikke at det er noe som helst galt med de!!), men jeg har alltid vært sammen med snøhvite nordmennJeg er lykkelig samboende med en snøhvit, men fy søren så nydelig lege vi har fått her, han er bare helt nydelig Anonymous poster hash: b1fae...fa7 Ok? Anonymous poster hash: c5c81...153
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 En gang var jeg betatt av en fyr med store føtter. Det trodde jeg aldri jeg ville bli, men det skjedde altså. Utrolig hvilke vendinger livet tar! Anonymous poster hash: 81ea2...2a7
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 En gang var jeg betatt av en fyr med store føtter. Det trodde jeg aldri jeg ville bli, men det skjedde altså. Utrolig hvilke vendinger livet tar! Anonymous poster hash: 81ea2...2a7 😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 0ec71...333
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 En gang var jeg betatt av en fyr med store føtter. Det trodde jeg aldri jeg ville bli, men det skjedde altså. Utrolig hvilke vendinger livet tar! Anonymous poster hash: 81ea2...2a7 Det er jo noe ganske annet. Overvektig og spinkel, der har du sammenligningsgrunnlag. Det er mange som kun tiltrekkes av eget folkeslag. Anonymous poster hash: 34c28...e8d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 Jaha ja, så "spennende" for deg da. Skjer vel ikke så veldige mye i bygda kanskje? Anonymous poster hash: 10829...3d7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Det er jo noe ganske annet. Overvektig og spinkel, der har du sammenligningsgrunnlag. Det er mange som kun tiltrekkes av eget folkeslag. Anonymous poster hash: 34c28...e8d Jeg visste ikke at overvektige og spinkle var egne folkeslag? Hva man lærer her altså. Anonymous poster hash: 10829...3d7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Det er jo noe ganske annet. Overvektig og spinkel, der har du sammenligningsgrunnlag. Det er mange som kun tiltrekkes av eget folkeslag. Anonymous poster hash: 34c28...e8d Ja, jeg har ikke sagt noe annet. Jeg sa jo at jeg aldri hadde kunnet se for meg meg falle for en fyr med store føtter liksom. Tenk så rart, store føtter? Det var helt uventet. Det er mange som kun tiltrekkes av de innenfor samme eller en viss skostørrelse. For mange er det like rart å skulle falle for noen med store føtter som det er for andre å falle med noen med en litt annen nyanse i hudfargen sin. Anonymous poster hash: 81ea2...2a7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Ikke bedre jeg, faller også bare for nordmenn. Så klarte en albaner å snuble bena mine under meg. Har til og med hår på ryggen og er muslim. Vel, aldri vært så lykkelig som nå med han. Anonymous poster hash: f0537...e3e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Hahaha Anonymous poster hash: 1843a...bda
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Ikke bedre jeg, faller også bare for nordmenn. Så klarte en albaner å snuble bena mine under meg. Har til og med hår på ryggen og er muslim. Vel, aldri vært så lykkelig som nå med han. Anonymous poster hash: f0537...e3e Og jeg fikk ståpels av hår på ryggen Jeg falt overraskende for en med polert bowlingkule. Hadde jeg aldri trodd Anonymous poster hash: f5e81...054
Sint naken biltyv Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 Det er jo noe ganske annet. Overvektig og spinkel, der har du sammenligningsgrunnlag. Det er mange som kun tiltrekkes av eget folkeslag. Anonymous poster hash: 34c28...e8d Er overvektig og spinkel egne folkeslag?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 Husker jeg var forelsket i en mann som haltet. Trodde jeg var så overfladisk at slike lyter var turn off. Så feil kan man ta. Nå er jeg ikke forelsket i han lengre. Den haltingen var dum. Anonymous poster hash: c9bbe...d0f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #14 Skrevet 10. mars 2017 Once you go black, you dont go back? Anonymous poster hash: 0c005...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå