Gå til innhold

Noen som har et avstandsforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forelsket, men han bor så langt borte (5 timer med bil) og vi har begge barn halve tiden.

Kan det gå? 8 år til en av oss kan flytte.

Anonymous poster hash: 6e255...690
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde avstandsforhold i 3 år, da vi bodde i forskjellige land. Det var verdt det. Men det er kjempetøft, og man skal virkelig være innstilt på at det er dette man vil, og selvfølgelig ha full tillit til hverandre.

Anonymous poster hash: 19f54...c39

Skrevet

Er så forelsket, men han bor så langt borte (5 timer med bil) og vi har begge barn halve tiden.

Kan det gå? 8 år til en av oss kan flytte.

8 år? Min kjære er 2000km unna for 3 uker blir snart gal jeg.

Hvorfor 8 år?

Anonymous poster hash: 532aa...ae2

Skrevet

8 år? Min kjære er 2000km unna for 3 uker blir snart gal jeg.

Hvorfor 8 år?

Anonymous poster hash: 532aa...ae2

Då er yngste av barna våre ferdig med vgs. 

Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i fire år. Det siste året har han bodd i et annet land, 3 timer med fly unna. Vi bodde aldri ammen før han dro, tror det gjør det lettere.

Vi savner hverandre veldig, men snakker nesten hver dag på FaceTime og holder kontakt gjennom dagen på messenger, det hjelper en hel del :)

Nå er vi så heldige at det ikke er hele året han er borte, han er hjemme 2,5 mnd om sommeren og 1mnd i jula. Ellers drar jeg ut en gang ila halvåret og han kommer hjem en gang. Mellom 5-7 uker mellom vi ser hverandre.

Foreløpig totalt verdt det, vi har blitt nyforelsket igjen begge to, og setter enda mer peis på tiden vi faktisk har sammen.

Men igjen, vi hadde vært sammen i tre år først, og hadde blitt trygge på hverandre og forholdet før han flyttet. Jeg aner jo ikke hvordan det hadde gått om det var avstand fra dag én.

Håper det ordner seg for dere :)

Anonymous poster hash: 406d9...824

Skrevet

Altså, om det er sånn at dere blir sikre på at dere vil være sammen så er det veldig spesielt å vente til yngste er ferdig på vgs mener nå jeg. Det er vel ek kjapp flytur unna og barna er jo mer og mer selvstendige når de er i tenårene. Og kan fint ha den ene forelderen en flytur unna. Mange av mine klassevenner på vgs bodde på hybel fra 1. Kl.

Så tenker at det er greit å vente noen år, men 8 hadde jeg aldri klart. Har klart et år da vi bodde i forskjellige land. Men var tøft...

Skrevet

Altså, om det er sånn at dere blir sikre på at dere vil være sammen så er det veldig spesielt å vente til yngste er ferdig på vgs mener nå jeg. Det er vel ek kjapp flytur unna og barna er jo mer og mer selvstendige når de er i tenårene. Og kan fint ha den ene forelderen en flytur unna. Mange av mine klassevenner på vgs bodde på hybel fra 1. Kl.

Så tenker at det er greit å vente noen år, men 8 hadde jeg aldri klart. Har klart et år da vi bodde i forskjellige land. Men var tøft...

Jeg ville aldri ha flyttet bort fra barna mine. De er jo tross alt viktigere enn kjæresten. Og han ønsker heller ikke flytte, noe jeg respekterer han for.

Skrevet

Jeg ville aldri ha flyttet bort fra barna mine. De er jo tross alt viktigere enn kjæresten. Og han ønsker heller ikke flytte, noe jeg respekterer han for.

Men hva menes med aldri? De er 16 ca når de starter vgs. Og sånn sett rimelig selvstendige. Løsrivningsfasen er godt i gang. De fleste ser omtrent ikke barna sine i denne perioden, selv når de bor hjemme.

Der jeg kommer fra er det omtrent ingen av mine venner som bor lenger, de fleste har flyttet 15 mil unna.

Om dere tenker sånn så tenker jeg at forholdet ikke kommer til å vare, da det kommer til å være for platonisk såpass lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...