Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Liker dere det eller er det kun for mannens skyld? Jeg lar mannen gjøre det av og til, men kan ikke si jeg har særlig glede av det. Hva er det dere liker med det? Anonymous poster hash: 825f8...ec3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg liker det veldig godt, helt hva jeg liker med det veit jeg ikke, for å være ærlig, men får alltid veldig raskt veldig kraftig orgasme av det... stimulerer klitoris samtidig. Jeg er submissive og en anelse masochist, mulig det har noe med saken å gjøre, det veit jeg ikke. Prøv å bare føl i stedenfor å tenke når det skjer. Slapp av, og bruk gjerne en bedøvende glidekrem, som er laget for det bruket 🙂 Anonymous poster hash: a2407...9d4
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Gjør det selvsagt kun for min egen del. Jeg får helt enormt sterke orgasmer av det. Mye sterkere enn uten. Anonymous poster hash: e499b...3e8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Jeg gjør det for mannen. AV OG TIL Har en grenseløs skrekk om å få avføring på pikken.... En gang jeg fingret mannen min i rumpa khente jeg bæsjen oppi drr og fikk bæsj på fingeren....... Æææææææssssjjjjj Anonymous poster hash: 818bf...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå