Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Hei, jeg skriver her fordi jeg er litt engstelig. Jeg har aldri vært utro eller hatt interesse for menn som har kjæreste/gift... dvs helt til nå. På jobben min er det en kollega som er ufattelig kjekk, i mine øyne, og veldig godt gift. Problemet er at han er utrolig flørtende med meg, til tider litt for mye og så plutselig sier han "jeg er jo gift, så jeg trenger ikke å pynte meg" hvis vi diskuterer en fest som vi skal på osv. Jeg har utviklet sterke følelser for ham og jeg klarer ikke å la være å være rundt ham. Jeg blir faktisk litt redd for å krysse grensen, for jeg har aldri oppført meg på denne måten... Jeg er også redd at det er bare måten han er på og at han leker med meg fordi han elsker oppmerksomheten. Det har ikke skjedd noe! Men mine følelser er ekte og jeg er redd for at jeg kan komme til å si noe når jeg er full som vil ødelegge meg. Hjelp! Er det noen andre der ute som sliter med det samme? Gode råd? Opplevelser? Anonymous poster hash: eba5b...3ef
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Bytt jobb? Hvis ikke vil du bare ha fokus på ham, og risikerer å kaste bort år av livet ditt på å være ulykkelig forelsket i ham, og kanskje bli hans elskerinne. Du må velge annet! Om du ikke kan bytte jobb nå, bestem deg for at du IKKE skal være mer sammen med ham enn nødvendig. Ikke sett deg sammen med ham i lunsjen, ikke sitt sammen med ham på kurs, ikke oppmuntre til small-talk i løpet av arbeidsdagen, finn noe annet å gjøre om han oppsøker deg osv. Du sier du ikke greier å la være å være rundt ham. Jo, det kan du greie. Problemet ditt akkurat nå er at du ikke vil unngå ham. Og hold deg helt unna alkohol om han er i nærheten, gjerne unngå sosiale situasjoner med kolleger utenom arbeidstid osv. Du må ta et valg og holde deg til det - hold deg unna ham! Og vurder sterkt å bytte jobb! Hvem vet, kanskje du kan få en bedre og bedre betalt jobb også Anonymous poster hash: 75b51...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå