Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Har barnet mitt på småbarnsavdeling. Mitt barn er veldig skeptisk til en av de ansatte. I dag skjønte jeg hvorfor. Jeg sto i garderoben og den ansatte hadde ikke sett meg. Så ser jeg at en av de andre barna løper rundt og så skumper hun borti den minste på avdelingen så hun detter. Hun datt ganske stygt og gråt. Den ansatte brøler veldig stygt til hun som var uheldig. Alle barna stivner til i leken og den stakkars jenta som fikk kjeft ble veldig utrygg. Hun er bare 15 måneder og dette var ikke noe ok å være vitne til. Greit å snakke til barnet og forklare, men den stemmebruken synes jeg ikke hører hjemme på en småbarnsavdeling. Nå skjønner jeg jo hvorfor min datter aldri vil overlates til henne ved levering. Hun er ikke trygg på henne. Fikk så lyst til å gå bort til barnet som fikk kjeft å løfte henne opp. Hva tenker dere? Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: a93c1...397
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Nei du overreagerer overhode ikke! Gå rett til daglig leder og fortell hva du har sett. Slik skal aldri en ansatt i barnehagen oppføre seg. (Hilsen pedleder på småbarnsavdeling.) Anonymous poster hash: 32ea4...10a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Ja, dette skal du si i fra om. Som pedleder på småbarnsavdeling, så ville jeg visst hvis noen av mine kollegaer oppførte seg sånn. Ta det opp i morra Anonymous poster hash: 0ec38...178
skinnfilla Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Altså, brølte hun til en liten på 15 mnd? Det er jo fullstendig galt! Ikke greit å brøle til noen , men et så lite barn? Det hadde jeg tatt videre , antakelig hadde jeg ikke hold kjeft der og da heller. Og sagt kraftig ifra hva jeg mente om det, og sikkert plukket opp den lille. Får være grenser på oppførsel, alke små skal være trygge i Bhg .
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Det må du si fra om Anonymous poster hash: 1aa71...c1b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Har barnet mitt på småbarnsavdeling. Mitt barn er veldig skeptisk til en av de ansatte. I dag skjønte jeg hvorfor. Jeg sto i garderoben og den ansatte hadde ikke sett meg. Så ser jeg at en av de andre barna løper rundt og så skumper hun borti den minste på avdelingen så hun detter. Hun datt ganske stygt og gråt. Den ansatte brøler veldig stygt til hun som var uheldig. Alle barna stivner til i leken og den stakkars jenta som fikk kjeft ble veldig utrygg. Hun er bare 15 måneder og dette var ikke noe ok å være vitne til. Greit å snakke til barnet og forklare, men den stemmebruken synes jeg ikke hører hjemme på en småbarnsavdeling. Nå skjønner jeg jo hvorfor min datter aldri vil overlates til henne ved levering. Hun er ikke trygg på henne. Fikk så lyst til å gå bort til barnet som fikk kjeft å løfte henne opp. Hva tenker dere? Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: a93c1...397 Nei!! Dette hører ikke hjemme i en barnehage i det hele tatt!!😳 Er barnehagelærer, og hadde jeg vært vitne til noe sånt hadde jeg snakket med styrer med en gang. Stakkars barn! Anonymous poster hash: 78d06...57e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Jeg ble så paff av det at jeg ikke klarte å reagere eller si noe. Tok bare med meg mitt barn og dro. Har tenkt veldig på det i kveld og analysert om jeg kanskje "hørte feil" kanskje var det ikke brøling, mer en utrolig skarp, høy og sint stemme. Uansett, jeg har en vond klump i magen basert på barnas reaksjon. Nå så jeg jo hele opptrinnet og den lille jenta var helt uskyldig, hun kom på det andre barnet fra siden og hadde ikke mulighet til å se henne. De er jo alle så små, jeg synes ikke kjeft hører hjemme der i det hele tatt. De små er jo så vare på sinte stemmer og ansikter. HI Anonymous poster hash: a93c1...397
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Jeg ble så paff av det at jeg ikke klarte å reagere eller si noe. Tok bare med meg mitt barn og dro. Har tenkt veldig på det i kveld og analysert om jeg kanskje "hørte feil" kanskje var det ikke brøling, mer en utrolig skarp, høy og sint stemme. Uansett, jeg har en vond klump i magen basert på barnas reaksjon. Nå så jeg jo hele opptrinnet og den lille jenta var helt uskyldig, hun kom på det andre barnet fra siden og hadde ikke mulighet til å se henne. De er jo alle så små, jeg synes ikke kjeft hører hjemme der i det hele tatt. De små er jo så vare på sinte stemmer og ansikter. HI Anonymous poster hash: a93c1...397 Vær så snill å si i fra om dette i morra Anonymous poster hash: 0ec38...178
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Si ifra eller skrive ned hendelsen sånn du opplevde den, og send den til styrer. Sånn skal ikke barn ha det, hadde ikke levert barnet mitt til den personen mer. Den medarbeidern ødelegger jo barnehagen for barna, å det kan følge de lenge. Vedkommende bør miste jobben. Anonymous poster hash: 85174...fa0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Sa du noe i dag, hi? Anonymous poster hash: 25bbe...7f0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Sa du noe i dag, hi? Anonymous poster hash: 25bbe...7f0 Skal si i fra. Mannen som leverte i dag. Anonymous poster hash: a93c1...397
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 du overreager Anonymous poster hash: 71d49...ca9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 du overreager Anonymous poster hash: 71d49...ca9 Nå må du pinadø gi deg! Man brøler ikke til barn. Brøling vitner om dårlig selvkontroll og hun burde bytte yrke hvor hun ikke har kontakt med andre mennesker. Anonymous poster hash: c15e1...dfb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #14 Skrevet 10. mars 2017 Dette ville jeg helt klart sagt fra om!! Hilsen pedagog i bhg. Anonymous poster hash: 1c341...e98
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #15 Skrevet 10. mars 2017 At ettåringer går rundt og er redde og usikre for en voksen er på grensen til mishandling og må tas tak i umiddelbart!! Anonymous poster hash: b3925...1a1
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #16 Skrevet 10. mars 2017 Jeg sa i fra. Hun skulle ta tak i det. HI Anonymous poster hash: a93c1...397
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #17 Skrevet 10. mars 2017 Jeg sa i fra. Hun skulle ta tak i det. HI Anonymous poster hash: a93c1...397 Så bra!! Anonymous poster hash: 1c341...e98
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #18 Skrevet 10. mars 2017 du overreager Anonymous poster hash: 71d49...ca9 Det gjør hun overhodet ikke. Anonymous poster hash: 0ec38...178
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #19 Skrevet 10. mars 2017 Jeg sa i fra. Hun skulle ta tak i det. HI Anonymous poster hash: a93c1...397 Bra gjort Anonymous poster hash: 0ec38...178
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #20 Skrevet 10. mars 2017 Jeg sa i fra. Hun skulle ta tak i det. HI Anonymous poster hash: a93c1...397 Tusen takk for at du tok ansvaret her. Anonymous poster hash: 18e25...293
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #21 Skrevet 10. mars 2017 Det er helt uakseptabelt. Ta det videre! Anonymous poster hash: fd6d3...6d3
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #22 Skrevet 10. mars 2017 Det er helt uakseptabelt. Ta det videre! Anonymous poster hash: fd6d3...6d3 Hun har jo gjort det Anonymous poster hash: 0ec38...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå