Gå til innhold

Unger som får det de fortjener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så tilfredsstillende å se "unger" få det de fortjener!

Når de er så store så er dette eneste måten å nå gjennom når de ikke vil lytte. Eneste måten å lære så store "unger" på.

Anonymous poster hash: c0057...8fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det jammen mange udugelige foreldre. Er du like tragisk selv hi, siden dette gir deg tilfredsstillelse?

Anonymous poster hash: 9dc19...416

Skrevet

Herregud syke syke foreldre!

Anonymous poster hash: 8985f...666
Skrevet

Her var det jammen mange udugelige foreldre. Er du like tragisk selv hi, siden dette gir deg tilfredsstillelse?

Anonymous poster hash: 9dc19...416

Samme lurte jeg på...

Anonymous poster hash: 8f399...25e

Skrevet

Dette blir for dumt.

Her er det mange foreldre som trenger å jobbe med temperamentet. Jeg ser barn som er regelrett redd for sine foreldre. Idiotisk!

Anonymous poster hash: 18025...c4d

Skrevet

Det er ikke foreldrene som gjør noe galt. Det er ungene som ikke lytter til sine foreldre som oppfører seg idiotisk og får derfor erfare hva karma er for noe.

Skrevet

Det er ikke foreldrene som gjør noe galt. Det er ungene som ikke lytter til sine foreldre som oppfører seg idiotisk og får derfor erfare hva karma er for noe.

Er du tilbakestående eller??

Sånne mennesker som deg burde ikke få lov å hatt barn!

Det er KUN foreldrene det er noe galt med her ikke barna!!

Skrevet

Er du dum?

Anonymous poster hash: f72b0...7e8

Skrevet

Amerikanske foreldre er litt tøffere enn Norske.

Disiplin er viktig.

Anonymous poster hash: 37812...3d5

Skrevet

Helt ærlig;

Den siste faren i videoen som smasher tlf til datteren, gjorde det med god grunn.

Men, var enkelte barn som ble livredde faren sin og det er ikke ok. Hva med å heller fjerne spillkonsoller og ta tlf vekk når de ikke er hjemme?

Anonymous poster hash: 6d6a5...b70

Skrevet

Amerikanske foreldre er litt tøffere enn Norske.

Disiplin er viktig.

Anonymous poster hash: 37812...3d5

Hele poenget her er at om disse foreldrene hadde gjort jobben sin som foreldre når disse barna vokste opp, ville de ikke ha trengt å gjøre det der.

Anonymous poster hash: 8f399...25e

Skrevet

Er du tilbakestående eller??

Sånne mennesker som deg burde ikke få lov å hatt barn!

Det er KUN foreldrene det er noe galt med her ikke barna!!

Barna lytter ikke til foreldrene sine når de har fått beskjed om å ikke sitte og spille eller sitte på nettet. Dette er foreldre som reagerer med god grunn på "unger" som ikke har noen respekt for sine foreldre. Det er en dyr lekse, men "ungene" lærer seg å lytte etter en slik episode. 

Skrevet

Barna lytter ikke til foreldrene sine når de har fått beskjed om å ikke sitte og spille eller sitte på nettet. Dette er foreldre som reagerer med god grunn på "unger" som ikke har noen respekt for sine foreldre. Det er en dyr lekse, men "ungene" lærer seg å lytte etter en slik episode. 

Nei lærer å frykte foreldrene,vet altfor godt hva jeg snakker om..

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Foreldrene har ikke lært ungene å respektere sine foreldre. Ungene har fått styre skuta i alle år, og har mest sannsynlig fått gjøre akkurat som de vil. Det hører og ser du på måten de oppfører seg. Når så begeret renner over klikker de i vinkel og løper rundt som rabiate gorillaer og ødelegger ting. Nydelig foreldrestil. Hvorfor sette seg i respekt mens barna er små, liksom. La oss leke bestevenn istedenfor.

Skrevet

Dette er stor ungdom som man skjønner har fått flere advarsler,og noen har til og med opplevd at foreldrene har ødelagt tingene tingene deres tidligere,likevel bryter de avtaler.

Dere som skriker opp om at foreldrene er gale,og ikke har gjort jobben sin som foreldre,har ikke tenåringer selv,eller dere blir lurt trill rundt.

Jeg har selv ødelagt mobilen til min tenåringsdatter da vi fant ut at hun hentet den på natt,og satt på nettet i flere timer. Hun hadde fått beskjed om at brudd på avtalen ville få den konsekvensen, noe hun da lurte på den harde måten.

Disiplin er ikkeeksisterende i dette landet,her fostrer vi opp en gjeng bortskjemte drittunger.

Anonymous poster hash: 04404...286

Skrevet

Jeg tenker du har feilet som forelder når du FILMER barns straff. Haha, så lei seg hun/han ble?

Men nå må jeg gå. Skal knuse ruta på mannens bil. Har bedt han om å vaske badet i 2 uker nå.

Anonymous poster hash: 0631a...830

Skrevet

Jeg vet ikke forhistoriene til noen av disse episodene, men det ser nesten litt ut som noen av de ungdommene har godt av en pause fra spilling da ☺

Skrevet

Jeg vet ikke forhistoriene til noen av disse episodene, men det ser nesten litt ut som noen av de ungdommene har godt av en pause fra spilling da ☺

Det er stor forskjell på om far hadde tatt vekk playstation som straff og å knuse playstation med viljje!!

Skrevet

Vil heller si at foreldre som oftest får de barna de fortjener.

Anonymous poster hash: f0d3f...eee

Skrevet

Jeg tenker du har feilet som forelder når du FILMER barns straff. Haha, så lei seg hun/han ble?

Men nå må jeg gå. Skal knuse ruta på mannens bil. Har bedt han om å vaske badet i 2 uker nå.

Anonymous poster hash: 0631a...830

Ha-ha-ha!!! :D

Jeg ser levende for meg at dette bare er starten... snart vil de som reparerer bilruter og billakk/-bulker får månedsvis med ventetid pga. alle frustrerte fruer som lever med latsabber av noen menn ;)

Anonymous poster hash: cea97...5ce

Skrevet

" disiplin" er bra. Men har man "disiplin" på ungene sine så hadde de aldri trengt å gå så langt som å knuse og ødelegge tingene til ungene. Dette er sykt og viser veldig usunne forhold mellom foreldre og barn.

Anonymous poster hash: f0563...b4b

Skrevet

Dette blir for dumt.

Her er det mange foreldre som trenger å jobbe med temperamentet. Jeg ser barn som er regelrett redd for sine foreldre. Idiotisk!

Da ser du fullstendig syner. Det var kun en i filmen som viste noe som helst temperament, alle andre var drittlei, men bestemte og rolige. Dessuten: Hvis foreldrene har kjøpt elektronikken og den misbrukes tross gjentatte advarsel på en slik måte at det går ut over alt annet de skal gjøre, så synes jeg foreldrene er i sin fulle rett til å inndra tingene.

Anonymous poster hash: bdbd1...e48

Skrevet

Nei lærer å frykte foreldrene,vet altfor godt hva jeg snakker om..

Nei. Å oppleve dette er på ingen måte noe barn vil ta skade av. De blir sjokkerte der og da, men ikke traumatisert. Foreldrene i filmen bryr seg åpenbart om barna, og har visst kommet til et punkt der nok er nok. De har sikkert gitt en tidligere advarsel om at tingen vil bli solgt eller ødelagt dersom misbruket fortsetter, uten å bli trodd, og gjennomfører nå det de har sagt vil skje (siden smadringen ble filmet).

Skrevet

Da ser du fullstendig syner. Det var kun en i filmen som viste noe som helst temperament, alle andre var drittlei, men bestemte og rolige. Dessuten: Hvis foreldrene har kjøpt elektronikken og den misbrukes tross gjentatte advarsel på en slik måte at det går ut over alt annet de skal gjøre, så synes jeg foreldrene er i sin fulle rett til å inndra tingene.

Forskjell på å inndra, og å knuse.

Og hva om barna har kjøpt selv? Er det da mindre ok?

Jeg ville aldri knust dyr elektronikk, for å få frem et poeng. Det er jo latterlig?

Skrevet

Det er forskjell på barn og voksne. Da håper jeg at de foreldrene der opplever noe jævelig så får de kjenne på karma selv

Anonymous poster hash: 310b8...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...