Gå til innhold

avhengig av coca cola!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er avhengig av cola og drikker det altfor ofte.

Noen som har vært avhengig av Coca cola å klart å gå over til en av de sukkerfrie variantene?

Har smakt pepsi max å det falt ikke i smak!

Anonymous poster hash: 7404b...327
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt avhengig av coca cola. Startet dagen med cola, før jeg stelte meg eller spiste frokost. Drakk mange bokser hver dag, og ble stresset hvis jeg ikke hadde coca cola i hus. Jeg har kuttet cola helt ut,men jeg har ikke byttet den med sukkerfri brus da. Jeg synes alle sukkerfrie cola'er smaker høgg

Anonymous poster hash: 4b1c8...791
Skrevet

Jeg er å avhengig av Cola. Kunne aldri falt meg inn å bytte det inn med sukkerfri brus, siden man legger på seg like mye (google) og det ødelegger kroppen like mye. Jeg har brukt noen uker på å trappe ned Colaforbruket og er nede på 1,5 dl til middag. Har bråkutta tidligere, og hadde dundrende hodepine, absitinenser og tenkte på Cola HELE tida. Det som hjelper meg litt er å drikke litt kaffe med melk i (noe jeg i utgangspunktet ikke drakk eller var så glad i). Da kommer ikke abstinensene like mye, er nok kofeinen som har mye å gjøre med colasuget

Anonymous poster hash: 977e4...8ac
Skrevet

Er under 50 kg så er ikke vekten jeg tenker på men den ekstreme mengden med sukker som er i brusen.

Jeg får ikke hodepine eller noe sånt av å ikke drikke cola men blir litt sånn som du sier at du tenker på cola hele tiden og du bare MÅ ha det.

Derfor det sikkert er lettere om jeg kan erstatte den med en annen sukkerfri brus.

Skrevet

Jeg er avhengig av cola og drikker det altfor ofte.

Noen som har vært avhengig av Coca cola å klart å gå over til en av de sukkerfrie variantene?

Har smakt pepsi max å det falt ikke i smak!

Prøv Cola Zero Sugar, synes den er best. Noen liker Cola Light, men den synes jeg smaker høgg.  Ikke noe sukker i de to variantene. Om det ikke må være cola, så synes jeg i grunnen Solo Super smaker best.

Anonymous poster hash: e141d...29d

Skrevet

Er under 50 kg så er ikke vekten jeg tenker på men den ekstreme mengden med sukker som er i brusen.

Jeg får ikke hodepine eller noe sånt av å ikke drikke cola men blir litt sånn som du sier at du tenker på cola hele tiden og du bare MÅ ha det.

Derfor det sikkert er lettere om jeg kan erstatte den med en annen sukkerfri brus.

Jeg tror det er lettere hvis du ikke bytter det ut med sukkerfri cola, helst kutter det helt ut. Evt en annen type sukkerfri brus

Skrevet

Prøv Cola Zero Sugar, synes den er best. Noen liker Cola Light, men den synes jeg smaker høgg.  Ikke noe sukker i de to variantene. Om det ikke må være cola, så synes jeg i grunnen Solo Super smaker best.

Anonymous poster hash: e141d...29d

Sprite zero er heller ikke så værst

Skrevet

Hva med å trappe ned da? Brus tærer på skjelettet uansett hvilken. Sukkerfri er nesten værre for helsa enn den med sukker, om det er helsa du tenker på

Anonymous poster hash: 977e4...8ac
Skrevet

Jeg måtte over til Farris da jeg ble intolerant ovenfor koffein. Beste er å kutte det ut og aldri se seg tilbake :) Selv om det er veldig godt! Særlig til pizza..

Anonymous poster hash: 9d420...816
Skrevet

Farris liker jeg dessverre ikke.

Men prøvde cola zero sugar,å den var faktisk ikke så gale når den er iskald.

Skrevet

Jeg måtte over til Farris da jeg ble intolerant ovenfor koffein. Beste er å kutte det ut og aldri se seg tilbake :) Selv om det er veldig godt! Særlig til pizza..

å til taco,biff og potetgull :P

Skrevet

Coca cola er godt til det meste desverre 

Skrevet

Ja. Men farris funker faktisk like bra, så lenge man venner seg av med sukker.

Skrevet

Coca cola er godt til det meste desverre 

Ja det er helt sant!

Skrevet

Ja det er helt sant!

Nei. Det er grusomt til tannkrem. Og melk. Og chili :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...