Gå til innhold

Da har jeg hørt det også...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, midt i morgen rushet på toget, overhørte jeg to mødre snakke om sønnene sine. Helt greit det.

Men, når de begynner å snakke om understellet til barna, og forteller høyt at den ene har trang forhud osv så synes jeg at det er så respektløst ovenfor barna, og de kan umulig tenke lengre enn nesa si! Er det bare jeg som reagerer på dette? Jeg ble satt ut der jeg satt.

 

Anonymous poster hash: d233f...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som satte deg ut? At de pratet om sine barn? Det er respektløst? :klo:



Anonymous poster hash: 4441c...91f
Skrevet

Hva skulle være problemet?

 

Anonymous poster hash: 5e49d...e5c

Skrevet

Er bare du som reagerer på det.



Anonymous poster hash: fcf95...d20
Skrevet

Å kjære.. Alt som skal sjokkere oss!

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Skrevet

Ærlig talt.

Skjønner ikke svarene du får.

Helt enig HI. Å snakke om så private ting om andre på offentlig transport er idiotisk.

Dette er ikke informasjon som er ok at kommer ut.

Enkelte eier ikke antenner.

 

Dere som synes dette er ok. Hva om du fortalte din venninne at du har hemoroider og hun prater om dette på lokalbussen med en annen venninne, bak sitter din nabo.

Hadde dette vært ok?

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Skrevet

Ærlig talt.

Skjønner ikke svarene du får.

Helt enig HI. Å snakke om så private ting om andre på offentlig transport er idiotisk.

Dette er ikke informasjon som er ok at kommer ut.

Enkelte eier ikke antenner.

 

Dere som synes dette er ok. Hva om du fortalte din venninne at du har hemoroider og hun prater om dette på lokalbussen med en annen venninne, bak sitter din nabo.

Hadde dette vært ok?

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Hvem har ikke hemorider? Så, er dette interessant for naboene mime, så sett i gang!

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Skrevet

Hvem har ikke hemorider? Så, er dette interessant for naboene mime, så sett i gang!

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Jøss. Synes bare synd på ungene dine som ikke forstår at slikt er pinlig.

Unger blir mobbet for mindre ting.

 

 

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Skrevet

Min hadde trang forhud, og var ingen hemmelighet akkurat. Penisen blåste seg opp som em ballong når han tisset, kjenpesmertefylt. At dette ble nevnt ser jeg ikke som noe problem eller sensasjon.

 

Anonymous poster hash: 97946...3bb

Skrevet

Jøss. Synes bare synd på ungene dine som ikke forstår at slikt er pinlig.

Unger blir mobbet for mindre ting.

 

 

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Sannsynligvis vil ikke barna skjønne hva som diskuteres en gang, når man sier trang forhud.

 

Hysteri

 

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Skrevet

Sannsynligvis vil ikke barna skjønne hva som diskuteres en gang, når man sier trang forhud.

 

Hysteri

 

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Poenget er vel at det diskuteres intime detaljer på offentlig transport. Ikke at det spesifikt er trang forhud.

 

Ja, dere får mene det er hysterisk. Jeg synes det er respektløst ovenfor barnet.

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Skrevet

Poenget er vel at det diskuteres intime detaljer på offentlig transport. Ikke at det spesifikt er trang forhud.

 

Ja, dere får mene det er hysterisk. Jeg synes det er respektløst ovenfor barnet.

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Kan man fortelle sin søster at gutten har fått lungebetennelse da? På bussen altså...

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Skrevet

Kan man fortelle sin søster at gutten har fått lungebetennelse da? På bussen altså...

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Si meg, gjør du deg dum med vilje eller ER du så dum??

Du vet hva en intim detalj er eller?

Sitter du med fasiten på hva andre synes er pinlig basert på hva du selv synes?

Igjen, jeg kan bare føle medlidenhet med dine barn som har så lite fintfølende mor.

Hva med å respektere at barn har rett på privatliv?

Er du kanskje en sånn som EIER barna dine??

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Skrevet

Synes det er rart alle synes det er greit å snakke om barnas intime soner i full offentlighet. Hvem vet hvilken pedofil som sitter å hører på?

 

Anonymous poster hash: 8d8da...cc8

Skrevet

Synes det er rart alle synes det er greit å snakke om barnas intime soner i full offentlighet. Hvem vet hvilken pedofil som sitter å hører på?

 

Anonymous poster hash: 8d8da...cc8

😂😂😂 jeg dævver!

 

 

Anonymous poster hash: cc40b...2e5

Skrevet

Ting blir da gjerne ikke mer spesielt enn hva en gjør det til selv? Var det fordi problemet satt på tissen du reagerer? Er det mer riktig og diskutere ad/HD diagnoser etc på sine barn isteden?

 

Anonymous poster hash: ac54a...bc8

Skrevet

Ærlig talt.

Skjønner ikke svarene du får.

Helt enig HI. Å snakke om så private ting om andre på offentlig transport er idiotisk.

Dette er ikke informasjon som er ok at kommer ut.

Enkelte eier ikke antenner.

 

Dere som synes dette er ok. Hva om du fortalte din venninne at du har hemoroider og hun prater om dette på lokalbussen med en annen venninne, bak sitter din nabo.

Hadde dette vært ok?

 

Anonymous poster hash: 70c6e...6d7

Det hadde vært helt ok for meg.

 

 

Anonymous poster hash: 5e49d...e5c

Skrevet

Hvem har ikke hemorider? Så, er dette interessant for naboene mime, så sett i gang!

 

Anonymous poster hash: 8974f...e51

Jeg har faktisk aldri hatt hemorider 😁

 

 

Anonymous poster hash: 8d927...60b

Skrevet

Bad taste å snakke sånn.

 

Anonymous poster hash: 2a596...93f

Skrevet

Men altså dette var to vilt fremmede mennesker på ett tog du overhørte. Hvordan i huleste skall dette være flaut for sønnene deres? Vet du hvem de er??? En kan bare mobbe noen om en vet hvem det er snakk om. Om min venninne sier Marianne har hemeroider hvordan skall naboen min vite at det er meg det er snakk om????

 

Anonymous poster hash: 668a8...086

Skrevet

Er det fortsatt OK når både navn, alder og hjemsted blir nevnt? Jeg synes synd på gutten. Jeg kunne aldri snakket om mine barns kjønnsorganer høyt så et fullt tog kunne høre. Blir skremt av svarene deres. Kan dere snakke slik om deres egne barn så snakker dere om andres også!

 

Anonymous poster hash: d233f...b93

Skrevet

Jeg syns ikke det er offentlig transport som er problemet. Det er ingen der som kjenner ungen likevel. Jeg syns det er verre og utlevere intime detaljer om barna til venner og naboer. Men klart, om det er en medisinsk tilstand så er det nå så. Men kanskje ikke så kult for ungen å vokse opp og så vet alle de middelaldrende damenaboene/vennene til mamma at du hadde trang forhud som barn. Det er kleinere enn at noen tilfeldige på bussen hører det.

 

Anonymous poster hash: 1a7ac...c13

Skrevet

Men er det tilfeldig når det går på mange mennesker på samme stopp som disse mødrene? Det er ikke et stort sted. Og jeg hørte også at de snakket om pappaen til "Lars" som satt noen rader frem... jeg synes det er skremmende hvor lett det er for noen å dele intime detaljer offentlig.

 

Anonymous poster hash: d233f...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...