Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Har observert at alle i omgangskretsen vet i god stund før. Mange her som valgte å la det være en stor overraskelse? Og noen som planla å vente til fødselen men som lot nysgjerrigheten ta overhånd underveis? Anonymous poster hash: 5b2cf...c8e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg vet ikke hva jeg har i magen. Bestemte det etter forrigemann at om jeg evt skulle ha en siste, så ville jeg ikke vite. Heldigvis var mannen enig. Vi har en av hver fra før. For å holde meg under den ordinære ultralyden, spurte jeg bare om de ikke kunne si at de ikke klarte å se kjønn. På den måten klarte jeg å holde meg. Merker at de fleste synes det er rart at vi ikke ville vite. Men jeg er veldig fornøyd. Nå gleder jeg meg til det barnet som kommer, mens (slik jeg kjenner meg selv) så ville jeg sett for meg en kopi av de ungene vi har nå om jeg visste kjønn. Type, slik blir jentene våre feks. Anonymous poster hash: 32ffe...510
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Har inntrykk av at de aller fleste vil vite det i dag. Det er jo slik i dag at vi skal ha kontroll på alt,også kjønnet på den lille i magen. Det er jo også viktig å ha alt ordnet(i riktige farger) til den lille kommer. Vi ville vite på de to første. Med første klarte ikke jordmor å se på oul(navlestrengen lå i veien). Klarte ikke å vente så hadde 3D ul i uke 28 og da fikk vi vite det. Med nr 2 fikk vi vite det på Oul Med nr 3 derimot, ville vi ikke vite det før fødselen. Men jeg hadde så sterk følelse for kjønn, at det ble ikke så spennende allikevel. Anonymous poster hash: 45937...f1c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Når jeg skulle ha eldste ville jeg ikke vite kjønn. Hadde et så sterkt ønske om å få jente, og bf hadde 3 gutter fra før, derfor visste jeg at sannsynligheten for gutt var størst, ville derfor ikke vite for ikke å bli skuffet. Fikk gutt. Ble ikke skuffet likevel. Med nr 2 ville jeg gjerne vite kjønnet, bf ville ikke vite, ble enige om på vei til oul at vi skulle få vite det. Når vi var der snudde hun rompa til, og det var umulig å se hva det var. Jeg sa allerede da at babyen og pappaen rottet seg sammen, det har de i grunnen gjort siden. Ble jente (skikkelig pappajente) Anonymous poster hash: 4c61f...866
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Med de to eldste som er 6 og 8 år valgte vi å ikke vite, veldig spennende☺ Nå med nr.3 ville vi vite, litt pga de to andre og, og det ble ei jente til☺ var like gøy og spennende med fødselen fordi. Anonymous poster hash: 95d9d...fd9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Vi hadde ikke lyst til å vite kjønnet når jeg var gravid, men vi klarte ikke å la være siden jeg var 110% sikker på at det var en gutt og mannen var helt sikker på at det var en jente. Så når vi kom til ultralydstimen spurte hun om vi ville vite så svarte begge ja siden vi var alt for nysjerrige. Vi fikk en gutt Anonymous poster hash: 4a018...f9b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Jeg er altfor nysgjerrig av natur, til å ikke vite kjønn. 😂 Anonymous poster hash: 22182...aa1
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Lenge siden jeg fikk mine nå, men jeg ville vite. Håpet på gutter, og hadde måtte mentalt forberedt meg skikkelig hvis det skulle være en jente. Jeg hadde en trøblete oppvekst mm så derfor opplevde jeg det som vanskelig å skulle evt bli mamma til ei jente. Anonymous poster hash: 7ce6a...a07
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Vi valgte å ikke vite det på våre to barn. Veldig spennende 😀 Det syns de på fødestua også. Så der var det både rosa og blått bånd 😊 Anonymous poster hash: b47a7...736
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Valgte å ikke vite de 2 første gangene. Gutt nr 1 trodde jeg var jente. Gutt nr 2 trodde jeg var gutt (Han døde rett før termin) Så med jenta måtte jeg vite fordi jeg ikke klarte uvishet. Savnet veldig den gode spenningen rundt bare å lure på kjønn. De fleste jeg kjenner valgte å vite Anonymous poster hash: b70ad...06b
*Miss Marple* Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Med de eldste fikk vi aldri noe valg, men med de yngste syns vi rett og slett det var mest praktisk å vite. Der var utrolig vanskelig å få kjøpt kjønnsnøytrale klær, bl.a. Og det er så spennende å få barn uansett at vi ikke trengte den ekstra spenningen, det er liksom en av to det kan bli.
.Ida. Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Vi valgte å ikke vite med nr 1 og 3. Jeg er kjent for å være ekstremt nysgjerrig, men jeg syntes det var kjempe gøy å la det bli en overraskelse. Det var spesielt at mannen min fortalte meg kjønnet først. Min magefølelse var helt feil. Var helt sikker første var jente, det ble gutt og 3 var jeg helt sikker på at det var gutt, det ble jente, haha
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 Har observert at alle i omgangskretsen vet i god stund før. Mange her som valgte å la det være en stor overraskelse? Og noen som planla å vente til fødselen men som lot nysgjerrigheten ta overhånd underveis? Anonymous poster hash: 5b2cf...c8e Jeg ønsket ikke å vite det på noen av dem. Syns det er som å kikke i gavene før julaften. Anonymous poster hash: 21a85...46e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har ønsket å vite begge gangene hittil, men om vi får fler tror jeg ikke jeg ønsker å vite faktisk. Er ler avslappet nå og ønsker bare å ta det som det kommer ☺ Anonymous poster hash: 81b1d...c99
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har 3 barn. 1. Så vi det på ordinær ultralyd. 2. Så fikk vi ikke sett pga av liggestillig, så viste ikke noe før hun kom. 3. Ville vi ikke vite, men så ville vi alikevel, men denne gjemte seg å så vi fikk vite at det var en jente da hun var født😊😊 Utrolig spennende å ikke vite.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 med første visste jeg ikke. ble gutt😃 med andre ville jeg vite. ble jente😃 med 3 visste jeg ikke. ble jente😃 skal ha nr 4 og 5 snart men jeg vil ikke vite kjønn men samboer vil så vet ikke helt😅 hehe.. spennende pg ikke vite Anonymous poster hash: 04f1e...cd8
Urwa Skrevet 9. mars 2017 #17 Skrevet 9. mars 2017 Oki dette her er egentlig litt morsomt🙂. Jeg har 4 barn og 3 av gangene lot vi vær å spørre for spenningnes skyld🙊🙉🙈 Men 4 gang bestemte vi oss for å spørre. Var på ultralyd 2 ganger og de sa vi skulle få ei jente. Men ut kom ei gutt😂
Urwa Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 Vi valgte å ikke vite det på våre to barn. Veldig spennende 😀 Det syns de på fødestua også. Så der var det både rosa og blått bånd 😊 Anonymous poster hash: b47a7...736 Det med rosa og blått bånd husker jeg også🙂
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 Oki dette her er egentlig litt morsomt🙂. Jeg har 4 barn og 3 av gangene lot vi vær å spørre for spenningnes skyld🙊🙉🙈 Men 4 gang bestemte vi oss for å spørre. Var på ultralyd 2 ganger og de sa vi skulle få ei jente. Men ut kom ei gutt😂 "Ei gutt" 😂👌🏼 Anonymous poster hash: 22182...aa1
Urwa Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 "Ei gutt" 😂👌🏼 Anonymous poster hash: 22182...aa1 😂😂😋
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #21 Skrevet 9. mars 2017 Jeg ville ikke vite det rett og slett. Ut kom friske fine jenter 😊 bf visste det andre gangen da jeg fikk med hjem en lapp fra jordmor, for han ville vite det .. Anonymous poster hash: 83bad...345
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #22 Skrevet 9. mars 2017 Har observert at alle i omgangskretsen vet i god stund før. Mange her som valgte å la det være en stor overraskelse? Og noen som planla å vente til fødselen men som lot nysgjerrigheten ta overhånd underveis? Anonymous poster hash: 5b2cf...c8e Vi har lyst å ikke vite denne gangen men vet jo aldri om vi klarer det. Er bare 12 uker nå Anonymous poster hash: 02d39...956
februarprins2013 Skrevet 12. mars 2017 #23 Skrevet 12. mars 2017 jeg er veldig glad jeg fikk vite,lettere og planlegge da
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #24 Skrevet 12. mars 2017 Ville vite de to første gangene. Med tredje ønsket jeg ikke å vite men han visste seg godt frem, gitt😂 Anonymous poster hash: 1c951...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå