Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som er 2 år og som begynte i barnehagen for litt over en mnd.siden.Jeg fikk ikke plass i ønsket barnehage til henne og pga ny jobb måtte jeg ta neste, hadde ikke anledning å vente til høsten igjen.Hun syntes det var ok de dagene jeg var sammen med henne, men nå har det sikkert"gått opp for henne" at hun må være der hver dag(bare halv dag da).Hun har hyyylskreket den siste uka nå, og jeg klarer ikke slappe av når det blir slikt.Hun har en av de ansatte hun har fått god kontakt med som er helt fantastisk, men de andre har jeg ikke fått særlig godt inntrykk av😕Jeg har bare lyst å sette henne opp på første barnehage ønske igjen og bytte når det blir ledig, men jeg veit ikke om det kan bli til det bedre.Hun har to gode venninner i den første barnehagen og hun er meget godt kjent der pga storebror har gått i den bhg...og VI føler oss så trygge på de som er der.Dilemma😩noen tips?

Anonymous poster hash: 207ea...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville virkelig ikke ha byttet barnehage enda en gang,tenk så stor påkjenning det blir for henne å måtte forholde seg til nye barn og nye voksne igjen.

Itellegg til at du tar fra henne de vennene hun allerede har fått i barnehagen.

Når hun er hysterisk med levering så ville jeg ringt barnehagen 10-15 minutter å høre om hun har roet seg.

Da slipper du å gå resten av dagen å bekymre seg for hun forsatt skriker.

Anonymous poster hash: f7ce4...304

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...