Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Kan dere be de hente noe? Si hvor noe er og så forstår de det? Kan de peke på nesa om dere spør hvor den er? Peke på mamma, pappa, hunden? Sier de noe? Virker ikke som min forstår noe. Kan si "hei" og "nam". Pappa og mamma hører vi ekstremt sjeldent Anonymous poster hash: 9d54f...b3b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Min forstår det meste. Kan peke på mamma, pappa, bestefar osv. Sier mamma,pappa,hei,hade,der og en del dyrelyder. Tar beskjeder som "Hent flaska på bordet" osv. Anonymous poster hash: 50699...4a2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Kan vel ikke si han forstår så altfor mye når vi spør han om ting, men skjønner stadig mer da. Kommer litt an på hva, men kan be om å få en ting og han kommer med den, men som sagt, kommer an på hva. Han har ikke så veldig mye språk enda. Men han er liksom ikke "dum" heller da, skjønner mye av sammenhenger. Som at når det ringer på døra, så kommer det noen. Når noen kler på seg for å gå ut så vinker han og sier ha det. Er ekstremt utforskende om dagen, så skjønner nok mer enn vi tror. Har også oppdaget at han har vilje, så er mye protester for tiden, kan virkelig si fra når det er noe han ikke har tenkt. Anonymous poster hash: 36d28...c34
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Min forstår det meste. Kan peke på mamma, pappa, bestefar osv. Sier mamma,pappa,hei,hade,der og en del dyrelyder. Tar beskjeder som "Hent flaska på bordet" osv. Anonymous poster hash: 50699...4a2 Glemte å skrive at hun kan peke på øre,nese,øyne,munn osv. Anonymous poster hash: 50699...4a2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Min kunne alt det du nevnte på den alderen. Sa sin første setning på tre ord da hun var 16 mnd. Anonymous poster hash: 2744e...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå