Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Han har nettopp fått vite at han har 0% riktig morfologi (utseende) på sædcellene og at det vil bli vanskelig for oss å bli gravide. Det er selvfølgelig ikke noen skyld, og det er trist for oss begge. Også føler jeg meg som en dritt, men jeg klarer ikke la være å føle sterk irritasjon nesten mot mannen. Han sliter med mye fysiske ting, bl.a ereksjonen og dette er bare nok en ting jeg føler jeg bare må leve med. Han får ereksjon, men for at han skal komme tar det en halv evighet :/ Og nå er ikke cellene riktig form på heller... Baaaahhh. Og han er veldig sånn at nå må vi fortsette å prøve og at det nok vil gå. Mens jeg bare vil rope at han for faen ikke vil klare å gjøre meg gravid. Dette er ikke bra for ekteskapet. Vil være med ham, men jeg klarer ikke la være å føle disse tingene. Og når jeg deler min frustrasjon blir han dypt fornærmet. Og jeg har jo forståelse for det. dette er jo ikke hans skyld. Noen so har vært i situasjonen? Noen som har klart å forbedre utseende på cellene og blitt gravide? Anonymous poster hash: 6039d...b95
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Er IVF en mulighet? Anonymous poster hash: e9201...ad8
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 sæddonor? Anonymous poster hash: 65780...098
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Stakkars mann!!! Anonymous poster hash: bd064...423
Sint naken biltyv Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Finn er fertil 19 åring da men ståpikk døgnet rundt
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Jeg hadde vært redd for å BLI gravid og få syke barn. Høres ikke bra ut med rart utseende på cellene. Jeg hadde skilt meg fra hele mannen Anonymous poster hash: 785ac...e91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Jeg hadde vært redd for å BLI gravid og få syke barn. Høres ikke bra ut med rart utseende på cellene. Jeg hadde skilt meg fra hele mannen Anonymous poster hash: 785ac...e91 Det hadde jeg også vært redd for. Og jeg hadde også gått videre. Dårlig sex og ingen unger hadde jeg ikke orket å leve med. Ikke vær for seg heller. Dårlig sex resten av livet Anonymous poster hash: f22ba...2f0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Dere mener altså at jeg skal gå fra mannen etter 13 år? Ingen som vet noe om forbedring av utseende på sæd? Anonymous poster hash: 6039d...b95
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Dere mener altså at jeg skal gå fra mannen etter 13 år? Ingen som vet noe om forbedring av utseende på sæd? Anonymous poster hash: 6039d...b95 Jeg ville ikke innledet forhold til en som ikke klarer ha sex. Hvorfor har dere ventet i 13 år på sjekke om han kan få unger? 13 år av et langt liv. Ja jeg ville brutt uansett. Anonymous poster hash: f22ba...2f0
Nullstress;) Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Dere mener altså at jeg skal gå fra mannen etter 13 år? Ingen som vet noe om forbedring av utseende på sæd? Anonymous poster hash: 6039d...b95 Nei, ikke gå fra mannen din. Stakkars mann! Han trenger deg deg mer nå enn noen gang, tenk den frustrasjonen HAN går og bærer på! At han ikke kan gi sin kone barn, må være en enorm bør å bære på 🙈😣 Hva med en sæd-donor? Dere kan finne en donor som er lik din manns utseende. Jeg ville ikke satset på å bli gravid med mannens sæd; da der var avvik på prøvene. Snakk sammen. Støtt mannen din. La han støtte deg. Gå til samtale sammen. Dette er stort for dere begge. Men IKKE snu ryggen til mannen du elsker pga dette. I gode og ode dager - ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 13 år og rett ut! For meg så er mine barn viktigere enn min mann. Jeg gir livet mitt for barna mine! ...jeg gir ikke livet mitt for mannen altså... Men, lykke til ihvertfall Anonymous poster hash: 785ac...e91
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Jeg hadde ikke turt å bli gravid med han, det hadde blitt er grusomt svangerskap med frykt for at de "rare" sædcellene resulterte i et sykt barn. Hadde barnet vært friskt ville jeg resten av livet lurt på hva skal avvik som kunne ligge skjult i kroppen til barnet mitt... Jeg ville gått rett på prøverør med donor. Anonymous poster hash: cb650...fdf
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 Jeg kjenner ene som også hadde samme resultat. Der viste det seg at mannen hadde uoppdaget cøliaki. Dette er en årsak som ofte er en oversett årsak til infertilitet. Han som jeg kjenner fikk beskjed om at han aldri ville kunne befrukte sin kone på normalt vis, at IVF var eneste årsak, og at de ikke kunne garantere at det heller ville fungere. Barna de har kom til med IVF uten problemer, og når han fikk endret sitt kosthold så fikk han faktisk normale sædceller igjen - til legenes store overraskelse! De hadde fortalt ham at det var umulig. Anbefaler deg og mannen å kjøpe den utgaven som er i handelen nå av "Helsemagasinet", Narvesen selger det i hvert fall. De har denne utgaven som hovedtema fertilitet, og tar der også for seg mannlig fertilitet. Skaff dere kunnskap om dette og hvordan kost og ernæring kan påvirke begges fertilitet. Selv om du er fertil pr. i dag så vil fremtidige barn dere får bære fordel av om også du optimaliserer ditt kosthold. Om du også gjør ditt for å optimalisere din helse, så tror jeg at du og mannen kan føle et fellesskap i dette, at dere begge jobber mot samme mål. Da vil dere begge slippe at det føles som om alt er din manns "feil", han slipper å føle så mye på skyld, du vil kanskje legge mindre skyld på ham, og det felles prosjektet som ligger i den livsstilsendringen vil kunne føre dere tettere sammen i prosjektet og ellers Kjøp magasinet og les der, der finner dere også linker til videre lesing om dere vil. Lykke til Anonymous poster hash: c6005...173
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Ønsket om barn har vært så høyt hos meg, at jeg trolig ville forlatt mannen. Det hadde betydd mer for meg å være alenemor og oppleve å få barn, enn å være sammen med en som ikke kan gi meg det. Da ville jeg gått rundt og ret og slett vært ulykkelig. Jeg vet at det er grusomt å si, men tror nok dette er veldig vanskelig for mannen din også. Anonymous poster hash: d75cf...1f9
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 Jeg blir fryktelig lei meg, og litt provosert når jeg leser dette innlegget! Du vil gå fra mannen pga dette, etter så mange år sammen? Jeg er overlykkelig for at min mann ikke tenker som deg, ellers hadde han gått fra meg.. Istedenfor skal vi i gang med ivf nå, for mannen elsker meg og vil kun ha meg, også om jeg ikke kan få barn på egen hånd. Anonymous poster hash: ea2a3...bca
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 Hva om det hadde vært deg som var problemet? Du som hadde hatt problemer med livmor/eggstokker?! Hadde du synes at det var greit om mannen din forlot deg av den grunn?! Snakk om evig troskap. Om du forlater mannen og finner en ny og fertil en, så kan du vel like gjerne gå for sæddonasjon, og få en fantastisk far til deres barn som du allerede er gift med?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #17 Skrevet 9. mars 2017 Jeg ville ikke innledet forhold til en som ikke klarer ha sex. Hvorfor har dere ventet i 13 år på sjekke om han kan få unger? 13 år av et langt liv. Ja jeg ville brutt uansett. Anonymous poster hash: f22ba...2f0 Stakkars mann! Hvis de har vært sammen i 13 år så må det være masse som er bra selv om sexen ikke er bra. Man går bare ikke fra noen fordi de ikke kan få barn! Vi oppdaget ganske tidlig at min mann ikke kunne få barn, svaret ble sæddonor. Kunne ikke elsket barnet og oss som familie høyere! Anonymous poster hash: 0596d...f4b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 13 år og rett ut! For meg så er mine barn viktigere enn min mann. Jeg gir livet mitt for barna mine! ...jeg gir ikke livet mitt for mannen altså... Men, lykke til ihvertfall Anonymous poster hash: 785ac...e91 Men de har jo ikke barn!!! Anonymous poster hash: bd064...423
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 Jeg kjenner ene som også hadde samme resultat. Der viste det seg at mannen hadde uoppdaget cøliaki. Dette er en årsak som ofte er en oversett årsak til infertilitet. Han som jeg kjenner fikk beskjed om at han aldri ville kunne befrukte sin kone på normalt vis, at IVF var eneste årsak, og at de ikke kunne garantere at det heller ville fungere. Barna de har kom til med IVF uten problemer, og når han fikk endret sitt kosthold så fikk han faktisk normale sædceller igjen - til legenes store overraskelse! De hadde fortalt ham at det var umulig. Anbefaler deg og mannen å kjøpe den utgaven som er i handelen nå av "Helsemagasinet", Narvesen selger det i hvert fall. De har denne utgaven som hovedtema fertilitet, og tar der også for seg mannlig fertilitet. Skaff dere kunnskap om dette og hvordan kost og ernæring kan påvirke begges fertilitet. Selv om du er fertil pr. i dag så vil fremtidige barn dere får bære fordel av om også du optimaliserer ditt kosthold. Om du også gjør ditt for å optimalisere din helse, så tror jeg at du og mannen kan føle et fellesskap i dette, at dere begge jobber mot samme mål. Da vil dere begge slippe at det føles som om alt er din manns "feil", han slipper å føle så mye på skyld, du vil kanskje legge mindre skyld på ham, og det felles prosjektet som ligger i den livsstilsendringen vil kunne føre dere tettere sammen i prosjektet og ellers Kjøp magasinet og les der, der finner dere også linker til videre lesing om dere vil. Lykke til Anonymous poster hash: c6005...173 Jeg kom på at jeg kjenner til en til. Han fikk beskjed om at han aldri ville kunne få egne barn, selv ikke med ivf. Han og kona ble skilt. Det gikk noen år, han fikk seg ny dame. Og plutselig var hun gravid. Siden han hadde fått beskjed om at han aldri ville få egne barn så trengte jo ikke hun bruke p-pillen... trodde de. Han var helt sikker på at hun måtte ha vært utro, hun blånektet. Han fikk da sjekket svømmerne sine igjen - og da var det ingenting galt med dem eller antallet. De har fått flere barn etter dette også. Jeg kjenner ham ikke lenger godt nok til å vite om han gjorde noen spesielle endringer i livet sitt i de få årene som gikk mellom at han i utredning hadde fått vite at han ikke var fertil og aldri ville kunne bli far selv, og når han gjorde nye dama og nåværende kone gravid. Eneste jeg vet er at han sluttet å røyke i den tiden og gikk fra å feste forholdsvis ofte til sjelden. Anonymous poster hash: c6005...173
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 13 år og rett ut! For meg så er mine barn viktigere enn min mann. Jeg gir livet mitt for barna mine! ...jeg gir ikke livet mitt for mannen altså... Men, lykke til ihvertfall Anonymous poster hash: 785ac...e91 Stakkars deg. Du må ha et trist ekteskap uten noe særlig kjærlighet. Anonymous poster hash: c8c7c...b04
desember2015 Skrevet 9. mars 2017 #21 Skrevet 9. mars 2017 Bestill time hos Ken Purvis. Han er ekspert på mannlig fertilitet.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #22 Skrevet 9. mars 2017 Bestill time hos Ken Purvis. Han er ekspert på mannlig fertilitet. Nettopp fått time! Er det noen som har erfaring med at mannen får bedring på utseende på sine celler??? Anonymous poster hash: 6039d...b95
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #23 Skrevet 9. mars 2017 Hva om det hadde vært deg som var problemet? Du som hadde hatt problemer med livmor/eggstokker?! Hadde du synes at det var greit om mannen din forlot deg av den grunn?! Snakk om evig troskap. Om du forlater mannen og finner en ny og fertil en, så kan du vel like gjerne gå for sæddonasjon, og få en fantastisk far til deres barn som du allerede er gift med? Vi vet ikke om han vil bli en fantastisk far. Hi skriver " jeg klarer ikke la være å føle sterk irritasjon nesten mot mannen" og "Han sliter med mye fysiske ting, bl.a ereksjonen og dette er bare nok en ting jeg føler jeg bare må leve med" Hvilke andre fysiske ting sliter han med og hvor mange? Klarer han stille opp 100% for barn og hi? Kan ha ta sin del av husarbeid og alt annet? Vil den sterke irritasjonen gå over i hat etter som årene går og hun kanskje aldri får egne barn? De har allerede vært sammen i 13 år Hvor gammel er hi og hvor mange fruktbare år har hun igjen? Anonymous poster hash: f22ba...2f0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #24 Skrevet 9. mars 2017 Venninnas mann hadde nok sædceller men de hadde noe på seg som gjorde at var faktisk 100%. Da de hørte det,ventet de ikke et sekund. Startet med en gang med IVF. Nå har de 3 barn. Om det kan løses hopp i det. Når det er sagt så jeg synes at barn gir livet meningen. Jeg kunne ikke levd et liv med en mann som jeg visste ikke kunne gi meg barn og ikke ville gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 817ec...965
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #25 Skrevet 9. mars 2017 Nettopp fått time! Er det noen som har erfaring med at mannen får bedring på utseende på sine celler??? Anonymous poster hash: 6039d...b95 Begge de to jeg har nevnt har fått normale sædceller. Kjøp det magasinet jeg nevnte og sett dere inn i det som står der denne måneden. Anonymous poster hash: c6005...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå