Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Noen som vet? Anonymous poster hash: 6e11b...fd0
Superdolly Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Det varierer sikkert. De (to) jeg har vært i tok omtrent like lang tid som de i kirka. sånn tre kvarter, omtrent.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Det varierer sikkert. De (to) jeg har vært i tok omtrent like lang tid som de i kirka. sånn tre kvarter, omtrent. Tusen takk 😊 Anonymous poster hash: 6e11b...fd0
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Det varierer sikkert. De (to) jeg har vært i tok omtrent like lang tid som de i kirka. sånn tre kvarter, omtrent.Tre kvarter med "nå skal du råtne de neste 12 mnd"? Anonymous poster hash: 11a9d...1ce
Superdolly Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Tre kvarter med "nå skal du råtne de neste 12 mnd"? Anonymous poster hash: 11a9d...1ce Har du aldri vært i en humanistisk seremoni? Eller er du bare skikkelig sur i dag? Nei, det var tre kvarter med sang, musikk, dikt og taler. Og det handlet om avdøde, ikke om Gud og Jesus. Personlig synes jeg det var en fin og verdig seremoni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå