Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Jeg våkner flere ganger om natten av at jeg ikke klarer å røre armene mine, samtidig som de gjør vondt. De har sovnet rett og slett. Men jeg ligger ikke konstant i merkelige stillinger, så det skal så lite til før det blir sånn. Jeg merker også ved enkelte uttøyninger etter trening, at armene mine får den prikkefølelsen som når de skal sovne. Nå er armene mine liksom slitne, litt numne og "prikkete" etter natten. Er det vanlig? Anonymous poster hash: 367a4...d0b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Kan være nakkeproblemer Anonymous poster hash: 5d9b7...12a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Sånn er jeg også. Jeg tror det er ganske vanlig. Trfor ikke noe er galt, det er bare at nerver og sånt kanskje kommer litt i klem. Anonymous poster hash: 51edb...607
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Sånn er jeg også. Jeg tror det er ganske vanlig. Trfor ikke noe er galt, det er bare at nerver og sånt kanskje kommer litt i klem. Anonymous poster hash: 51edb...607 Da er det jo noe galt. Det er ikke normalt. For min del viste det seg at det var allergi. Spiste kveldsmat jeg ikke tålte, våknet opp kjempesyk uten følelse i deler av kroppen. Men mest sannsynlig kan det være nakken. Anonymous poster hash: 5d9b7...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå