Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har to barn. Var VELDIG uheldig med svangerskapene og fikk strekkmerker over hele magen, hele puppene, nedover lårene og rundt midja. Jeg har også noe heng under navlen. SÅ! Jeg har mulighet til å operere bort henget, og å få laserbehandlet de verste strekkmerkene (klør og gjør vondt). Men da faller jo muligheten bort til å få en evt nr tre. Mannen er fornøyd med to sier han, men er ikke vrang om jeg vil ha en til... Men jeg greier ikke å bestemme meg! Jeg har savnet å gå i bikini uten å skjemmes eller bli glodd på, både på stranda, ferier og i badeland med ungene.., men samtidig vet jeg at om jeg opereres kan jeg ikke få fler selv, pga at huden min blir ødelagt på nytt.... Noen som kan hjelpe meg å tenke rasjonelt? Hva ville dere gjort? Jeg kan si såpass mye at kroppen min har ødelagt mye av slvtilitten min og at jeg har slitt med den i noen år, derfor er det så seriøst opp til vurdering.. Anonymous poster hash: 9e2b1...e2a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Bli gravid snarest mulig og bli operert innen tre år. Anonymous poster hash: a9e32...2e6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 tanker og meninger...? Anonymous poster hash: 9e2b1...e2a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Nei. Dette kan ikke vi svare på, her handler det om at du må sitte og veie det ene opp mot det andre. Du kan jo også bli gravid etter du er operert... "Ved uhell". Jeg sliter med det samme. Gjetter at jeg har en noe verre mage Strekkmerker over hele, på puppene, hoftene (rumpa, lårene, ryggen, skrittet). Magen henger ca 4 cm, ser helt jævlig ut. Men jeg opererer ikke i tilfelle jeg vil ha flere barn. Og så er jeg litt redd for sykehus Min plan er å gå ned mye i vekt, på grensen til undervektig (dog, IKKE undervektig), og se om det hjelper. Anonymous poster hash: 37c5b...049
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har strekkmerkene ti cm over navlen, og også i skrittet..og rundt på hele puppene her også, så jeg tror kansje vi ser like "merka" ut:-P Det er innmari slitsomt å ha det sånn, man vil jo liksom være fornøyd med seg selv.. også ser man andre klager over to merker på en pupp og en liiiiten bulk på magen liksom.. Henget mitt er ikke så stort da, rundt 2,5-3 cm.. men ille nok... jeg er ikke overvektig da, veier stort sett 58 kg og er 165 høy.. men likevell... vanskelig å velge! God livskvalitet for seg selv, eller en sistemann nummer 3..? :-O HI Anonymous poster hash: 9e2b1...e2a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har strekkmerkene ti cm over navlen, og også i skrittet..og rundt på hele puppene her også, så jeg tror kansje vi ser like "merka" ut:-P Det er innmari slitsomt å ha det sånn, man vil jo liksom være fornøyd med seg selv.. også ser man andre klager over to merker på en pupp og en liiiiten bulk på magen liksom.. Henget mitt er ikke så stort da, rundt 2,5-3 cm.. men ille nok... jeg er ikke overvektig da, veier stort sett 58 kg og er 165 høy.. men likevell... vanskelig å velge! God livskvalitet for seg selv, eller en sistemann nummer 3..? :-O HI Anonymous poster hash: 9e2b1...e2a Hvor gammel er du da? Hvis du er relativt ung, hadde jeg fått et tredje barn ganske snart (det virker jo som om du gjerne vil ha et barn til), og heller tatt den operasjonen etterpå. Anonymous poster hash: 80b26...a52
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Jeg er 28, så alderen er egentlig ideell for å få en tredjemann sånn sett. Anonymous poster hash: 9e2b1...e2a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Jeg er 28, så alderen er egentlig ideell for å få en tredjemann sånn sett. Anonymous poster hash: 9e2b1...e2a Tenker du at 28 år er gammelt? 😮 Anonymous poster hash: 1b0fc...659
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Tenker du at 28 år er gammelt? Anonymous poster hash: 1b0fc...659 nei? :-) Anonymous poster hash: 9e2b1...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå