Gå til innhold

hater bollemusa mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns den er så stor, blir liksom en bul/kul. Går kanskje an å slanke den litt..hehe..har et par kg for mye. Men selv når jeg var tynn som en strek i tenårene så var det en kul under bikinitrusa...

Flere med bollemus? 😁

Anonymous poster hash: 5485c...77a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det skjønner jeg at du hater. Det er veldig stygt og ekkelt. Jeg er glad jeg ikke har det.

Anonymous poster hash: 69a82...858

Skrevet

Hvem skal dere vise frem bolla til? Aldri skjønt dette hatet mot bollemus.

Anonymous poster hash: abbcf...15a
Skrevet

Akkurat det skjønner jeg at du hater. Det er veldig stygt og ekkelt. Jeg er glad jeg ikke har det.

Det hjalp jo. Takk for den.

Hi

Skrevet

Hvem skal dere vise frem bolla til? Aldri skjønt dette hatet mot bollemus.

Anonymous poster hash: abbcf...15a

Nei, ingen spesielle, men føler liksom at alle ser den. Mannen klager ikke, så det er vel kun meg. Når jeg har googlet bollemus så er det ikke akkurat sånn jeg har, kanskje mer at venusberget er høyt. Er jo bare bein under der.

Hi

Skrevet

I mannen sin kompisgjeng så har jeg overhørt at det er nettopp bollemus som er digg! Så det skal du ikke være flau over altså! :)

Anonymous poster hash: ad2f2...9d9
Skrevet

I mannen sin kompisgjeng så har jeg overhørt at det er nettopp bollemus som er digg! Så det skal du ikke være flau over altså! :)

Spesiell kompisgjeng! Æsj.

Bollemus synes jo selv om hun har klær på. Grøss

Skrevet

Menn elsker bollemus! Har kvinnen litt mer "kjøtt", så blir sexen mer behagelig for mannen. Blir som en pute i stedet for å ligge å gnisse på bein. Så vær glad for bollemusa di, du!

Anonymous poster hash: 57f36...6ee
Skrevet

Som beskrevet over her; menn elsker bollemus! Hvorfor hate noe menn elsker? ;) 

Jeg har bollemus, samt biffgardiner (det ordet lærte jeg her inne :P ). De indre kjønnsleppene henger utenfor de ytre. De er også ganske mørke. Men vet du hva! Jeg har aldri sett på musa mi på en negativ måte. Den har ikke gitt meg annet enn glede :D Og jeg har ALDRI fått klage på den, derimot massevis av skryt.

Vær glad for det du har, hvorfor være misfornøyd med noe som funker?

Anonymous poster hash: df93c...31a
Skrevet

Med mindre det er noe du har tenkt å ta bilde av, forstørre og henge opp på veggen i stua bak sofaen, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. De færreste kvinner tenker, "å nei, æsj, den pikken var jo ikke helt symmetrisk og skjønn, nei han kan jeg ikke ha sex, med, tror jeg finner på en unnskyldning og kler på meg igjen". Det samme går andre veien med menn.

Kjønn er til for å brukes, ikke for å beundres.

Anonymous poster hash: 41fcc...3df
Skrevet

Som beskrevet over her; menn elsker bollemus! Hvorfor hate noe menn elsker? ;)

Jeg har bollemus, samt biffgardiner (det ordet lærte jeg her inne :P ). De indre kjønnsleppene henger utenfor de ytre. De er også ganske mørke. Men vet du hva! Jeg har aldri sett på musa mi på en negativ måte. Den har ikke gitt meg annet enn glede :D Og jeg har ALDRI fått klage på den, derimot massevis av skryt.

Vær glad for det du har, hvorfor være misfornøyd med noe som funker?

Anonymous poster hash: df93c...31a

Pleier du å få skryt av musa?

Anonymous poster hash: 273c6...2d1

Skrevet

Takk for svar dere😀 er vel bare jeg som tenker over det. Det syns ikke med bukser osv, men i bikini,men er jo ikke ofte jeg går med det. Har levd med denne musa i 32 år og er jo vant med den, syns den bare har blitt litt større etter 3 barn?

Hi

Skrevet

Kan du tisse? Kan du pule? Kan du få på klær? Da er alt i orden.

Skrevet

Tullete å si. Flere av min elskere oppigjennom digget bollemusa mi! 😆

Anonymous poster hash: a44b3...ac5

Skrevet

Hva feiler det det deg? Å være så negativ som deg, DET er uatraktivt det!

Skrevet

Med mindre det er noe du har tenkt å ta bilde av, forstørre og henge opp på veggen i stua bak sofaen, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. De færreste kvinner tenker, "å nei, æsj, den pikken var jo ikke helt symmetrisk og skjønn, nei han kan jeg ikke ha sex, med, tror jeg finner på en unnskyldning og kler på meg igjen". Det samme går andre veien med menn.

Kjønn er til for å brukes, ikke for å beundres.

Herlig! 😃 og enig 😆

Skrevet

Noen av innleggene her på BiM lyser sjalusi så lang vei at selv en blind kan se det på flere mils avstand.

Skrevet

Menn elsker bollemus ! Ver stolt over den bolla di 😀 Er ikke noe godt for mannen når det er kun bein der.

Anonymous poster hash: d86ed...eeb

• 3 måneder senere...
Skrevet
På ‎09‎.‎03‎.‎2017 den 9.37, Anonym bruker skrev:

I mannen sin kompisgjeng så har jeg overhørt at det er nettopp bollemus som er digg! Så det skal du ikke være flau over altså! :)

Helt rett! Skal vise gjennom badebuksa at du har kjønn. Som store bryst, digger det!

Anonymkode: 8c302...3c6

Gjest Antarctica
Skrevet
På 9. mars 2017 den 9.39, Anonym bruker skrev:

Herregud, er du 12 år, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...