Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Med nr 2 hadde jeg store plager med dette. At jeg våknet med store smerter og at hånden hadde sovnet og var bortdovnet i 3 fingre samt underarmen. Nå er jeg gravid med nr 3, er uke 22 og husker ikke når jeg fikk dette sist. Noen som vet fra hvilken uke det er vanlig at det kommer ? Anonymous poster hash: e936c...ef2
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Kommer an på hvor mye vann du har i kroppen. Dvs, det har lite med uke å gjøre. Jeg var verst mot slutten.. Mistet ting jeg holdt i butikken osv Anonymous poster hash: 710d8...23a
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har hatt det i varierende grad i alle mine graviditeter, verst i 2 og 3. Har gitt seg etter graviditet, bortsett fra etter siste. Har ikke hatt noe med vann å gjøre for min del, for det har jeg hatt lite av. I tredje graviditet fikk jeg det før jeg testet positivt til og med og var veldig plaget i første trimester, våknet mange ganger om natten med dovne hender.. Etter første trimester gikk del vel over til at hånden ble svakere på en måte og jeg begynte å lettere glippe ting ut av hånden. har også et ømt punkt(nerve i klem+) ved albuen som virker inn. Og det "plages" jeg med enda, 1 år siden fødsel. Dette er jo da Karpal Tunnell syndrom. Dette er det mange i min familie som plages med, så jeg må mest trolig opereres på sikt. Foreløpig så plages jeg ikke med det, så er ikke noe som trengs å gjøres noe med enda. Anonymous poster hash: 7a1a9...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå