Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Hvordan unngår dere å få nupper/sår hud ved hyppig intimbarbering? Anonymous poster hash: 9b8fb...25c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Tror huden min bare har blitt herdet. Fikk mye nupper og kløe tidligere, i ungdommen. Nå barberer jeg med vanlig Gilette Venus blader og dusjsåpe, ikke barberskum. Har intimbarbert 1-2 ganger i uka i 15 år, og ikke hatt noen plager de siste 11-12 årene. Anonymous poster hash: 17a1a...d8e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Som svaret over her, huden blir herdet på et vis over tid. Har intimbarbert i 15 år uten problemer før siste året. Får faktisk soppinfeksjoner av det. Har prøvd skum, gel, såpe, intimsåpe og med bare vann, ingenting tåler jeg lengre tydeligvis. Er nøye med å ha ny høvel også. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 2700a...30e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jeg lar være....rett og slett. Hår er inn - og damer - i dag er det 8. mars, så kanskje på tide å kutte nedpå stresset med å ta seg ut ? :) Anonymous poster hash: 39788...dc1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Jeg lar være....rett og slett. Hår er inn - og damer - i dag er det 8. mars, så kanskje på tide å kutte nedpå stresset med å ta seg ut ? :) Anonymous poster hash: 39788...dc1 Jeg må faktisk holde hårveksten nede siden jeg er så velsignet med å ha mer pels på kroppen enn The missing link. Jeg gidder ikke å flette det altså. Anonymous poster hash: 2700a...30e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Lar vanligvis krattet vokse men skal snart på 14dagers badeferie, og ingen liker å gå i bikini med bush! 😜 Anonymous poster hash: 9b8fb...25c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Det finnes noe som heter afteshave balsam for kvinner. Mulig du får tak i det på nettet, er årevis siden jeg kjøpte det, mener jeg kjøpte det på en butikk for sexleketøy i oslo, ikke kondomeriet, men en annen butikk som er i en paralellgate til Karljohans gt. Jeg er ikke fra Østlandet, og er sikkert 7-8 år siden sist jeg var der, så kan jo hende den butikken ikke finnes mer. Den motvirket nupper etter intimbarbering. Nå er nok jeg også herdet. Anonymous poster hash: 3fcba...448
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Jeg lar være....rett og slett. Hår er inn - og damer - i dag er det 8. mars, så kanskje på tide å kutte nedpå stresset med å ta seg ut ? :) Anonymous poster hash: 39788...dc1 Ta seg ut? For hvem da? Er det helt utenkelig at man gjør det for sin egen del, at man føler seg bedre Anonymous poster hash: 433f0...cec
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Jeg barberer ikke glatt. Bruker en ladyshaver og da blir det ikke så kort at det blir nupper, kløe og inngrodde hår. Anonymous poster hash: 66fea...f98
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Jeg bruker Hibiskrub når jeg barberer. Tar på "kvise-vann" (husker ikke hva den heter...) etterpå. Ungen kløe og ingen røde prikker. Anonymous poster hash: caf48...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå