Gå til innhold

Intimbarbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan unngår dere å få nupper/sår hud ved hyppig intimbarbering?

Anonymous poster hash: 9b8fb...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror huden min bare har blitt herdet. Fikk mye nupper og kløe tidligere, i ungdommen.

Nå barberer jeg med vanlig Gilette Venus blader og dusjsåpe, ikke barberskum. Har intimbarbert 1-2 ganger i uka i 15 år, og ikke hatt noen plager de siste 11-12 årene.

Anonymous poster hash: 17a1a...d8e

Skrevet

Som svaret over her, huden blir herdet på et vis over tid.

Har intimbarbert i 15 år uten problemer før siste året. Får faktisk soppinfeksjoner av det. Har prøvd skum, gel, såpe, intimsåpe og med bare vann, ingenting tåler jeg lengre tydeligvis. Er nøye med å ha ny høvel også. Noen som har tips?

Anonymous poster hash: 2700a...30e

Skrevet

Jeg lar være....rett og slett. Hår er inn - og damer - i dag er det 8. mars, så kanskje på tide å kutte nedpå stresset med å ta seg ut ? :) :) 

Anonymous poster hash: 39788...dc1
Skrevet

Jeg lar være....rett og slett. Hår er inn - og damer - i dag er det 8. mars, så kanskje på tide å kutte nedpå stresset med å ta seg ut ? :) :)

Jeg må faktisk holde hårveksten nede siden jeg er så velsignet med å ha mer pels på kroppen enn The missing link. Jeg gidder ikke å flette det altså.

Anonymous poster hash: 2700a...30e

Skrevet

Lar vanligvis krattet vokse men skal snart på 14dagers badeferie, og ingen liker å gå i bikini med bush! 😜

Anonymous poster hash: 9b8fb...25c

Skrevet

Det finnes noe som heter afteshave balsam for kvinner. Mulig du får tak i det på nettet, er årevis siden jeg kjøpte det, mener jeg kjøpte det på en butikk for sexleketøy i oslo, ikke kondomeriet, men en annen butikk som er i en paralellgate til Karljohans gt.

Jeg er ikke fra Østlandet, og er sikkert 7-8 år siden sist jeg var der, så kan jo hende den butikken ikke finnes mer.

Den motvirket nupper etter intimbarbering.

Nå er nok jeg også herdet.

Anonymous poster hash: 3fcba...448
Skrevet

Ta seg ut? For hvem da? Er det helt utenkelig at man gjør det for sin egen del, at man føler seg bedre

Anonymous poster hash: 433f0...cec

Skrevet

Jeg barberer ikke glatt.

Bruker en ladyshaver og da blir det ikke så kort at det blir nupper, kløe og inngrodde hår.

Anonymous poster hash: 66fea...f98
Skrevet

Jeg bruker Hibiskrub når jeg barberer. Tar på "kvise-vann" (husker ikke hva den heter...) etterpå.

Ungen kløe og ingen røde prikker.

Anonymous poster hash: caf48...f17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...